Hakutulokset

  1. V

    Raskaana(ko) 15v ?

    Anna tytön kysellä mikä mieltä painaa! mut joo tosiaan kannataa mennä selailee noita palstoja! :)
  2. V

    nyt kö se nappas? ;)

    jepjep :) no miulla ei vielkää raskautta mut kyllä se sieltä viellä tullee! :´)) Oi sie oot varmaa jooo jo ssanu pienen käärön? :))
  3. V

    nyt kö se nappas? ;)

    en tiiä, ne va sano et kyl ne tullee sit varmaa seuravalla kierrolla -.-"
  4. V

    nyt kö se nappas? ;)

    jeps! :) no miulla oli negatiivinen!
  5. V

    nyt kö se nappas? ;)

    niin, onnea siulle, viel loppu metreillä! <3
  6. V

    nyt kö se nappas? ;)

    vähän on välissä vilun tunnetta ja tä paha olo jatkunu jo aamusta tähän asti :( mut en o oksentanu kuiteskaan... saikkuu ei tullu ku ei kuulema ole kuumetta -.-" Niin huomennahan se selviää iltapäivällä, ku aamulla pissanäyte sinne! :) eiks siel o kummiski aika toimivat ne testit.. itellä ei...
  7. V

    Hei!

    juujuu :)
  8. V

    Hei!

    Kiitos, ihana kuulla! :) Mistä päin olet? :) ja jos haluat voitaisiin jutella enemmänkin täällä : )
  9. V

    Hei!

    Onko nuoria yksinhuoltajia? Itsellä ihana ja rakastava parisuhde aika loppusuoralla. Kaikki oli hyvin, rakastettiin tosiamme ja viellä vauvaakin toivottiin. Nyt mies käänti kelkkansa pahemman kerran, haluuakin kun kesä tuli ja kävi reisussa ni tajus kui ihanaa olisi kun olisi vapaa ja saisi...
  10. V

    Raskausoireista???

    mä jos oon raskaana niin 5+5 ja viime viikolla ainaskin oli viellä negaa :/ itellä alko jo tuohon aikaan järjetön valkovuodon määrä joka jatkuu vielki ja omal siskol se oli ihan koko raskauden...No sit joskus tuohon aikaan oli myös aamulämpöi parinapäivänä. Tänään tosiaan 5+5 ja ihan todella...
  11. V

    nyt kö se nappas? ;)

    Tänään ensimmäisiä ns oireita lisää ku eilen illalla alko kovasti nipistää mahaa, niin tänään taas tosi paha olo ja lämpöö... Tänää 12 lääkärii ja saikkua ja huomen pissanäyte terveyskeskuksee ni sa tietää iltapäivästä onkos siellä massussa ketään ;) luulis jo näkyvän ku 2 vikkoo myöhässä ja jos...
  12. V

    nyt kö se nappas? ;)

    nii :) mä viäl ootan viikon ja sit testaan jne :) no mullaki tietäksee iha hyvä tukiverkosto, mut ainaski oma sisko <3 lupas jo ottaa asumaan heille ;) <3 :)
  13. V

    nyt kö se nappas? ;)

    niiin minuuki mut taas nyt siskonkaa rupatellen ootan ni et opisin raskaana ja ei sit haittais yhtään vaik olis paha olo yms <3 :DDDD sisko on onneks tukena jos miust nyt yksinhuoltaja tulee, ku abortti on ni iso EI!
  14. V

    nyt kö se nappas? ;)

    ouh! :( ajattelinki huomen käydä lääkäris! Juu valkovuodon määrä on kyllä tosi runsasta mut ni9 oli mun siskolki koko raskaudeb ajan! :) just pitelen mun kummityttöst sylis <3 ( siskon vauvaa 4 kk )
  15. V

    nyt kö se nappas? ;)

    niin ja sitä (-) negaa testeis...
  16. V

    nyt kö se nappas? ;)

    Ihana kuulla! <3 mulla itselläni ne menkat jo 2 viikkoo myöhäs ei minkään laisia oireita :o joten ei varmaan ole vauvakaan! ei sen puoleen meidän parisuhde on nyt todella vaakalaudalla :(( oon tosi masentunu... en kummemmin kyllä täällä halua siitä puhua! :< niin lyhyessä ajassa voi vaan...
  17. V

    nyt kö se nappas? ;)

    näin teen! :) pikkunen ois niin tervetullu kyl <3<3<3
  18. V

    nyt kö se nappas? ;)

    Mulki niin monia oiret ja suurin tuo valkovuodon määrä!!! :O ihan kummastuttaa! mut sit taas mul ei testeiss'ä ole minkään laista haaleeta toista viivaa va ihan selkee nega viiva ja nyt ollu myöhässä hmm 9 päivää ... Mä testailen siks ni useesti ku ootan ja ootan :O mut tää odotteluki on aika...
  19. V

    nyt kö se nappas? ;)

    Testasin tänäänkin ja ei kahta viivaa :( ootan viel vähän aikaa ku ollu 2 viikkoo myöhäs ni meen sit vaik käymää terveyskeskuksessa! ja taidan tehä seuraavaks sen aamuvirtsaa! Tänään on nipistelly mahää kovasti ja ollu äklö olo ja maha on sekasi :S
  20. V

    nyt kö se nappas? ;)

    oi onnea! <3 Juu itellä ei ollu minkään laista haamua :( toivon kyllä et nappais, millonkohan kannattais seuraavaks testata??? nii ja siit vuodosta et sen "seassa" on viä jtn tosi vaaleen keltast :O ?

Yhteistyössä