Hakutulokset

  1. N

    Missä kaikki Kuopion mammat?

    noora.buska@luukku.com on mun sähköpostiosote niin voi kirjotella sinnekki:) ja me asustelhaan täällä rypysuolla.missäs päin te asustelette?
  2. N

    Missä kaikki Kuopion mammat?

    no saman olen huomannu =) muutaman kaverin olen vuoden aikana löytäny joiden kanssa yhteyksiä tulee pidettyä.meillä on sattunu vain niin hauskasti että kaikki neitin kaverit on poikia:D olis kiva saaha vähän noita tytön puolisiakin kavereita kehiin=)
  3. N

    Missä kaikki Kuopion mammat?

    Hei,vuosi on tullu asuttua kuopiossa, mutta hirveen huonosti on tullu tutustuttua uusiin ihmisiin ja eteenki tytölleni kaipaisin leikkikavereita :) neiti on nyt pikkusen rapean vuoden ikäinen ja niin enerkinen ja viihtyy niin hyvin muiden lasten seurassa:) kuljettiin syksy jumpassa tytön kanssa...
  4. N

    Hohoi itä-suomi

    Täällä ois kans yks kuopiolainen mamma vuosimallia -89. tyttö on 12/2010. miedän perheeseen kuuluu toki iskukki mutta myös miehen 2 poikaa :) muutettiin tänne tossa vuoden alussa ja siitä asti olen yrittäny ettiä mamma seuraa jotta pääsisi tutustumaan paremmin täkäläisiin mutta hirveen huonosti...
  5. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    onhan mulla:)noora.buska@luukku.com sinne vain postia tulemaan:)
  6. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    no minun vanhemmille neiti on ensimmäinen lapsenlapsi ja kyllä meiläki äitillä kriisiä pukkasi:)meijän äiti on kans vähän rapia 40,sai minut ku oli 22:)hän ei mummoksi ala mutta ku laitokselle tuli kattomaan niin heti sano itteä mummiksi:D niin se helty mummin sydän.minun isällä on vielä kotona...
  7. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    minun raskausaika joo...:D no meillähän oli just isoja riitoja ja yhteenottoja sen takia et mies on tempperamenttinen ja hirveen kiivas ku se suuttuu,kiihtyy nollasta sataan alle sekunnissa:D mie luulen että ei se tajunnukkaan et minun mielialojen kuuluu vaihdella vaikka sille siitä sanoin monta...
  8. N

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    itellä meni 3 viikkoa suunnilleen:) siis tosi noppeesti mutta mulle ei kiloja tullukkaan ku 8 että imetys vei kyllä liki kaiken ja laitoksella jo tipahti paino aika lailla,toki urheilu on sitten vieny loputki ja vähän enemmän
  9. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    no mulle mies ehotti kerran et lähetään nellyn kanssa vauvaleffaan et kaipa niitä on:) olis ihan mielenkiintosta mennä sellaseen.vois netistä niitäki katella:) miten teillä on muuten miehen kanssa suhde kestäny raskausajan?onko ollu riitoja tai muuta?onko sulla tempperamenttia enemmän ku ennen...
  10. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    meijän neiti on nyt 3kk:) hirveesti oppii koko ajan ja yrittää jo kääntyä selältä mahalleen,hirveesti juttelee ja naureskelee:) on sit' niin ihana seurata ku se kasvaa ja kehittyy,ei sitä vielä sure yhtään niin ku olin ajatellu:)sehän on hienoa jos löysitte asunnon:wave: ei tarvi puida...
  11. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    mie olen kanssa ettiny perhekerhoja mutta nuo seurakunnan perhekerhot ei houkuta ihan suunnattomasti:) joku ihan tavallinen ja joku harrastus ois kiva tytön kanssa olla.perhekahviloitakihan toki on mutta ne on kaupungilla ja yks oli vain aamusta aamupäivään auki,me päästään liikkeelle vasta...
  12. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    hyvä että on menny raskaus hyvin:) mulla oli kans kuvotusta ja hajut teki pahaa mutta sitä kesti vain kolmisen viikkoa:) tosin jotku hajut kuvottaa edelleen,shamppoot ja suihkugeelit,kaikkia ei voi enää ostaa:D mullaki on vain yhellä kaverilla lapsi ja kyllä mieki aika yksinäiseksi jäin ku aloin...
  13. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    ihan hyvin on menny ja kyllä viihdyn täällä:)vaihtoehtoina oli asua pääkäupunkiseudulla tai täällä niin kyllä täällä on paljon rauhallisempaa ja ihanampaa,metsää löytyy ihanasti:) kavereista on vain puutetta ollu ku ei niitä ole tällä yhtään,en tunne ketään kuopiosta,miehen veljen ainoastaan...
  14. N

    Odottavia äitejä kuopiosta?!?

    no minä en ite enää odota,tyttö syntyi jolukuussa mutta olen ilmeisesti saman ikäinen kuin sinä ja ite olen asunu kuopiossa vasta pari kuukautta:)
  15. N

    *Seuraa mammalle ja vauvalle Kuopion seudulta*

    no meillä ei onneksi yölä mekkalaa kuulu yhtään,no joksus harvoin yläkerrasta musiikkia mutta tässäki on paljon lapsiperheitä samassa talossa ja vanhuksia:) onnea on kyllä siinä mielessä ollu mutta kyllä ku jotku vanhukset ohi kulkee niin viina haiskahtaa mutta eipä ite illalla tarvi ulos...
  16. N

    *Seuraa mammalle ja vauvalle Kuopion seudulta*

    meillä kans laitettiin tytölle maanantaina 2 rokotusta ja rotavirusta vastaan annos suunkautta.ei ole mitään ongelmaa ollu mutta viime yönä se vain huusi:(ei ollu kuumetta mutta en tiä kipuaako sillä maha sitten ku se rotaviruslääke kai tekee mahakipuja? minä etin kuopionmammoja ku neulaa...
  17. N

    *Seuraa mammalle ja vauvalle Kuopion seudulta*

    voi mie haluaisin kanssa vielä pojan joskus saada:) olis aika unelma jos olis tyttö ja poika molemmat itelläki:D mutta tyttö oli kyllä unelmien täyttymys,toivottavasti tulee hyvä äiti-tytär suhde:) millaista oli asua rypysuolla?oliko rauhatonta vai ihan hyvä paikka?itelle ei ole vielä oikein...
  18. N

    *Seuraa mammalle ja vauvalle Kuopion seudulta*

    joo kyllä sinusta varmasti huolehtija tulee:)minä vannoin etten hössötä ja sitten ku tyttö synty niin oliki toinen ääni kellossa:D mies otti syliin niin älä tee noin tfai noin,voi jos sille sattuu jotain:D kyllä sitä alkaa huolehtiin,sitä on kuitneki kantanu 9kk niin se on itellekki uusi...
  19. N

    *Seuraa mammalle ja vauvalle Kuopion seudulta*

    on varmasti tyly jos asutaan puolet vuodesta kaukana,mulla vanhemmat asuu yli 500km päässä ja kyllä niitäki jo harmittaa ku ei useasti näe ja tyttö kasvaa koko ajan niin voin vain kuvitella tilanteen sielä.sitähän haluais nähä joka pienenki hetken ja olla mukana ku lapsi oppii jotain uutta:)...
  20. N

    Täällä huutelee tyttönen joka etsii uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei ystäviäkin? :)

    oon 22 vuotis pienen tyttölapsen äiti.tyttö on syntyny 21.juolukuuta 2010 elikkäs huomenna täyttää 3kk:) olen ite lapista kans alunperin kotosin,muutin tuossa pari kuukautta sitten pohjois-savoon:)

Yhteistyössä