Hakutulokset

  1. T

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Heeeeiiii!!! Aivan kyllä yllätyin kun tällaisen ketjun löysin, ihan pisti hymyilyttämään kun tuttuja nimimerkkejä alkoi vilistä :D:D Siitä on kyllä aikaa ihan liikaa, liekö muistattekaan? Oulun porukkaa ollaan :) Ei kyllä ole kovin aktiivista tällä rintamalla mutta pistänpä silti viestiä kehiin...
  2. T

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    onkos täällä vielä porukkaa kuurilla? Itelläni toinen päivä ja melko tuskaista on... hirveä nälkä kokoajan ja hieman masentaa tuo pussiruoka. Juon tosi paljon mutta jostain syystä on vaan nälkä ja "humalainen" olo. Mut yritän ainakin viikon jaksaa pusseilla, saiskos täältä tsemppiä? :)
  3. T

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Samantien tajusin hakea sitä ryhmää "henkilönä" ja siinähän se. Eli en tarvitse enää apuja :D
  4. T

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Heippa! Sanokaas miten tuolla naamakirjassa pääsen lukemaan niitä lokamassujen juttuja järkevimmin. ATK-opettaja ei ossaa :laugh: Mulla ei tule enää täällä käytyä kun ajattelen että kaikki on facebookissa ja facebookista en ryhmää oikein löydä.
  5. T

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Kerrohan lisää, millainen tuo koejäsenyys on? Tai saako netistä siitä lisätietoa? Mekin ollaan harkittu tuota osakkuutta mutta en ole kuullutkaan koejäsenyydestä. Laita vaikka sähköpostia jos et halua täällä kuulutella :)
  6. T

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    :laugh: Kauhee kun luin tän niin hetken jo mietin että onko tapahtunut mulle jotain ilman että itse tiedän :o :D Juu ei meille enää kiitos, rotan otamme seuraavaksi kun vauvakuume iskee :saint:
  7. T

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Huomenta, pitkästä aikaa tulin lueskelemaan kun odotan että tytöt herää ja olihan täällä iloisia uutisia :) Onnea Keffelille :heart: Voin kirjoitella myöhemmin lisää (tosin ei meille mitään ihmeellistä kuulu...) mutta Niinukalle piti tulla sanomaan että meillä tyhmä-sanaa käytettiin...
  8. T

    Olisiko kellään Gymboreen Rise & Shine alekoodia?

    Olisiko kellään ylimääräistä Gymboreen nettikaupassa alkaneeseen Rise 6 Shine kampanjaan? Mielelläni ottaisin sellaisen vastaan jos löytyy =) YV:tä otetaan siis vastaan! :wave:
  9. T

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Heippa! Piti tulla taas pitkästä aikaa lukemaan ja niin kivasti oli tekstiä että piti ihan itsekin aktivoitua :) Vai on täällä muillakin "irrottaudu vauva-arjesta, hemmottele itseäsi" -elämänvaiheita :D Minä ilmoittaudun myös! Tänään lähti kaupasta mukaan ihanat Italialaiset nahkasaappaat...
  10. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Heippa! Piti tulla kyselemään 2 v mittoja teiltä. Mintun käytin neuvolassa, 2 v 2 kk ikää, ja mitat 94 cm ja 14 kiloa. miten muilla?
  11. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Iltaa! :flower: Pitkästä aikaa tulin lueskelemaan mitäs tänne kuuluu ja johan nauratti Pupun muistelot :D Palstakännit oli tosiaan, oi niitä aikoja... Ja Susalle tulin kertomaan että olen tottunut viemään päiväkotiin jotain hoitajille, naapuri taas oli ihan ihmeissään toimistani. Eli...
  12. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    :laugh: Ja sit hää tajus että huusit POTKUkelkkaa :laugh: :headwall: Meiltä löytyy tuo myös pienenä versiona, on hyvää reisijumppaa mammalle kun lapsihan haluaa aina istua kyydissä ;)
  13. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Äläs hae jos et jo ehtinyt, Puuilosta saa sitä"THE" rattikelkkaa eli Stigaa vetokelalla (joka ainakin meidän rattikelkkailussa on ollut ihan ehdoton) 49,90 ?. http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1664
  14. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Iltaa! Tsatsikit väännetty siskon miehen 40 vee juhliin huomiseksi, nyt tässä vähän nautiskelen ruisleipää ja tsatsikia ja juon yhden lonkeron. Voi että nauratti Yodottajan jutut taas :D Ne on kyllä ei-niin vetävän näköisiä ne FP:n pojat, tosin meillä on jokin vanha vhs, voihan se olla...
  15. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Niin lukkee juu, mut Kalevassa oli perjantaina juttu, jossa kehotettiin myös terveiden tulemaan paikalle. Ei mekään muuten oltais menty, kun luettiin ensin vain tuo Oukan sivu.
  16. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Iltaa :) Tuntien valmistelujen lomassa lueskelen teidän juttujanne, ja piti tulla YOdottajalle kommentoimaan, että perjantain Kalevassa oli ihan maininta, että lauantaina saa tulla ei-riskiryhmään kuuluvat 3 vuotiaat rokottamaan. Eli rokotteita olisin saatu enemmän (näin luki sitten myöhemmin)...
  17. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Heippa! Odotellaan tässä että pääsisi töihin lähtemään, ei viitsi viedä tyttöjä päiväkotiin ennenkuin lähtevät siellä ulos, ja kun minulla tunnit alkaa vasta iltapäivällä niin sama vähän ollakin kotona. Keijusta oli kauniita kuvia, ja myös tytöistä. Ihana vauvanpylly toisella, voi että oli...
  18. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Mielellään tullaan tapaamiseen :wave: Synttärivalmistelujen keskeltä täältä ilmoittelen :)
  19. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Voi kun ihanaa Hipkukka :heart: Onnea :) Krisu, meillä menee yksi vaippa päivässä, tai siis yöllä se on, Minttu on päiväkuiva, mutta minun vinkkini olisi että anna olla :) Jos Melina ei halua alkaa yhteistyöhön, mun mielestä ei kannata sitä yrittäkkään kovinkaan. Tietty hienovaraisesti...

Yhteistyössä