Hakutulokset

  1. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Laitoin pavih sinulle yksityisviestin.
  2. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Hei. Nyt sain vihdoin itseni kirjautua sisään facebookiin. Onko vielä avointa ryhmää vai onko kaikki suljettuja ryhmiä? Meillä ryömitään ja konttausasennnossa ollaan kovasti - pian varmasti onnistuu kun on jo niin lähellä. Sopivia ruoka-aineita haetaan edelleen. Niin monet saavat pojulla...
  3. J

    Kokemuksia isosta ikäerosta?

    Hei! Tiedän, mitä tunteita tunnet, sillä itselläni on 9v, 8v ja 7kk ikäiset pojat. Monta vuotta minulla oli vauvakuume, vaikka toisen lapsen jälkeen vannotin miehelle, että muistuttaa minua sitten kuinka rankkaa vauva-arki on jos joskus taas vauvakuume yllättää. Itsestäni tuntui, että se...
  4. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Hei! Täällä edelleen taistellaan pojun ihottuman kanssa, joten ei ole ollut voimia kirjoitella. Olen blogiani kirjoitellut, joten siellä enemmän pojusta ja allergioista jos jotakin kiinnostaa. Aloitettiin tiistaina nutrilon pepti ja poju juo sitä oikein hyvällä ruokahalulla. Olen vielä...
  5. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Mukava kuulla sinustakin pohjoistuuli :) Toivottavasti piet ovat nyt sairastaneet vesirokon, ettei enää myöhemmin sitä tule. tuuti81 ~ Kiitos tuosta sivusto vinkistä - täytyy käydä katsomassa. Olen harmissani, mutta myös onnellinen, että syy löytyi. Olen huomannut, esim. aprikoosin...
  6. J

    Uusia hyviä blogeja

    Tässä minun blogi: Löytöjen taika Kertoo meidän arjesta, kirppislöydöistä. Kuopuksen 5kk juuri todetuista allergioista. Tervetuloa lukemaan :)
  7. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Maikkis, me testattiin tämmöistä rasvaa noihin pahimpiin ihottumakohtiin: Locobase repair ja on meillä toiminut toivotulla tavalla. Saa apteekista. On se inhottavaa kun pitää monia erilaisia rasvoja kokeilla ennenkö löytyy vauvan iholle toimiva ja sopiva rasva...
  8. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Blogissani tuosta eilisestä käynnistä: Löytöjen taika
  9. J

    Pohjanmaalla asuvia äitejä

    Täällä myös äiti 29v ja poju 5kk Etelä-pohjanmaalta, teuvalta :)
  10. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Huomenta! Mukavaa äitienpäivää kaikille näin päivää myöhässä toivotettuna. Meille suositeltiin aloitettavan lihasoseet broilerista/ kanasta, on niin 'lempeä' liha aloittaa. Ostin kaupasta riisi-broilerisosetta. Tuo tuoksuu niin herkulliselta ja maistuu pojulle hyvn. Seinäjokea kohti...
  11. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Hei! Kyllä aika rientää. Olen monta kertaa ollut aikeissa kirjoittaa kuulumisia, mutta aina on jäänyt. Ulkona on niin masentavan sateinen ilma :( Oltiin tiistaina 5kk neuvolassa. Pojun mitat: 6300g ja 63cm - meidän pieni kirppu! Pituutta oli tullut kuukaudessa 4cm, kun viimeksi sitä ei...
  12. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Paivih ~ Miten teet tuon luumuveden? Yritin sitä tehdä tänään, mut en tiedä onko se tarpeeksi vahvaa.. tuut81~ Mitä oireita teidän pienellä oli ennen kuin aloitit dieetin? Entä kun kokeilit dieetin jälkeen? Seinäjoen lastentauitien osastolta tuli tämänhetkinen hoito-ohje. Siinä lukee: "Äiti...
  13. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Paivih ~ Annatko kuinka usein tuota luumuvettä ja kuinka paljon päivässä? Tuuti81 ~ Kiitos vinkistä! Ajattelin jos huomenna alkaisin uudelleen tuon kokeilun. Pitääkin katsoa kaupasta tuota soijamaitoa niin saan aamukahvini :) Joo, pitänee kysyä vinkkejä jos tulee muita kompastuskiviä...
  14. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Paivih - Mukava kuulla, että kiinteiden aloittaminen on helpottanut pulautuksiin :) Meille tuli nyt aika lastenpolille tuosta pojun ihottumasta. On välillä oikein siisti iho ja välillä ei. Nyt on muutamina öinä raapinut rintakehäänsä, välillä ihan haavoille asti. Nytkin nukkunut tosi...
  15. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Alexa ~ Pojulla on myös karstaa päässä. Pitää joka päivä harjata kevyesti tuota kastaa pois. Ja mä niin rakastan tuota karstan nyppimistä - vaikka ei saisi! Kesällä kun tuo mies polttaa kaljunsa tuolla pihalla, niin mikä ihanampaa kun nyppiä sitä palanutta ihoa pois :D Nauroinkin, että olen...
  16. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Hohhoi. Viimeyönä herättiin TAAS 5 kertaa.. Nyt olen kirjoittanut heräämisajan aina ylös, niin ei tarvitse aamulla arvuutella kuinka monta kertaa on tullut herättyä. Ja mies ihmettelee, miksi en jaksa iltaisin häntä viihdyttää. No, haluanpa vähän hengähtää ja mennä sitten nukkumaan. Ehkäpä tuota...
  17. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Onnea Paivih kokonaisista öistä! Täällä on luksusta jos herätään kolme kertaa yöllä :) Pojat kun olivat aikoinaan korvikkeella, niin he heräsivät 1-2 kertaa yöllä syömään ja nukkuivat silloin tällöin kokonaisia öitä. Nyt kun poju on rintamaidolla, niin kai se sitten sulaa nopeampaa kun niin...
  18. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Sandrastiina ~ Kiitos vinkistä. Kokeilimme tuota hoitoöljyä (meidän lähikaupassa ei ollut kylpyöljyä). Ihanan pehmeäksi pienen iho tuli :) Kävin eilen pikkuisen kanssa perhekerhossa. Kovasti tykkäsi kuunnella laululeikkejä ja katsella ympärillä olevaa tohinaa. Oli mukava nähdä muita äitejä ja...
  19. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Hei taas! Meillä poju kääntyi toissailtana sängyssään selältä masulle ja tänään ensimmäistä kertaa tuossa lattialla velipojan kainaloon :) Isoveli oli aivan innoissaan. Peilikuvalle myös nauretaan ja ihmetellään kuvatuksen käsiä. Leluihin tartutaan ja viedään suuhun. Tässä 3kk mitat (2kk...
  20. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Perjantaita :) Maikkis ~ Onnea kokonaisista öistä! Nyt saat itsekin levättyä kunnolla alun yöttömyyksien jälkeen. Pohjoistuuli ~ Mitä kuuluu? Kuinkas vauvojen kanssa sujuu? Vitamiinit ~ Miellä käytetään neuvolasta saatuja devisol drops D3 vitamiinia. Erittäin hitaasti on näitä...

Yhteistyössä