Hakutulokset

  1. T

    pukeutuminen juhliin.

    mitä laittaisin itselleni päälle mieheni vaarin 80-juhliin. suht isot juhlat tiedossa ja olemme varmasti jonkinlaisena silmätikkuna koska meilllä on suvun ainoa lapsenlapsenlapsi. ja tämä juhla on ensimmäinen kohtaaminen koko suvun edessä. kävin kaupoilla etsimässä jonkinlaista mekkoa...
  2. T

    mariakin oli teini saadessaan jeesuksen.

    kuulin muutama päivä sitten kun kävin uskovaisten pitämällä kirpputorilla kun siinä muutama nainen puhui että jeesuksen äiti, neitsyt marja oli vasta 14-vuotias saadessaan jeesuksen. ei häntä arvosteltu ja mietitty sillon onko hän liian nuori äidiksi. miksi sitten nykyään arvostellaan ja...
  3. T

    sisarusten ikäeroista..

    hei te kaikki useammasta lapsesta haaveilevat ja jo valmiiksi useamman lapsen vanhemmat. minkälaiset ikäerot olisi teidän mielestä sisaruksille hyvät. minulla on yksi lapsi 2010 syntynyt ja tahdon tulevaisuudessa lisää. minulla itselläni on kolme sisarusta. vanhimpaan veljeen minulla on...
  4. T

    päivärytmi?

    millainen päivärytmi teillä vauvan kanssa on. tai mitä te teette päivän aikana? -monen aikaan vauvanne herää ja milloin menette nukkumaan.

Yhteistyössä