Hakutulokset

  1. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Mulle ei oo sitte uponnu enää yhtää noi pirtelöt :ashamed: Mun nutraus on ohi :snotty: :ashamed: Noh mutta kun mä sen crossin saan niin sit kyllä lähtee (toivottavasti :snotty: ) ... Nyt ei varmaa pitäs mennä hehkuttaa mut silti ihan varovasti kuiskaten kerron et mun puotus on -3,7kg :D...
  2. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Se on kyl paha ku alkaa tekee mieli niin yrittää voittaa se himo :ashamed: Mutta sit saa olla ylpee itestään =) Ei se kauaa kestä ku voip tehä jo ruokaa sitä haluamatta mut tarpeeks kauan ku on niin tulee jumalaton nälkä :kieh: (ainaki mulla nääntyminen) Mut voihan siihen lisäks syödä...
  3. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Mukana ollaan :wave: ... ainaki puoliltaan... Mä siis en jaksanu enää, 13pv pirtelöillä ja täytyy sanoa et mulle tuli täys nääntyminen :ashamed: Oon nyt kolmisen päivää ollu normisti mut kuitenki ajattelin osanutrata.. Tosin ostan itelle crossin joten eipä nuilla nutreilla viiti paljoa urheilla...
  4. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    No tää ketjuhan se vallan hiljeni :/
  5. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    :D :D :D Täytyy olla tyytyväinen mut jotenki jo kaipaa ruokaa... Oon muutaman kerra nyt kyllä joutunu vetää leipää ja teetä ku alkanu heikottaa... ja sitte tämä samperin menkkamussutus ei auta asiaa yhtään |O |O |O Koko ajan pitäs tunkee suuhun jotain mut ku ei oo edes nälkä...
  6. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    glaudia juu tosiaan menkkojen pitäis alkaa nyt lähipäivinä joten kait mä sinnittelen ja lasken sen piikkiin tänki.. tosin aamulla puntari näytti -0,5kg joten ei ihan hukkaan ole menny :D Olo on kyllä ruippa joten jotain siellä tapahtuu... väinötär Juu muistan juoda...ja 4pussia otan tuon...
  7. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Niiz Mä ainaki laitan enemmä vettä mitä siinä ohjeessa on, niin ei maistu niin jauholta :whistle: Musta ne on hyviä, siis sulkaa ja mansikka :D Noh mutta mulla ei sitte oo tiputusta tullu yhtään, ei edes 100grammaa kolmannen päivän jälkeen :headwall: Siis nyt menossa 6s päivä :( Alkaa...
  8. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    |O |O |O |O Mulla on NÄLKÄ... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: siis mun kcalit ei mee yli 800... aamulla syön ruisleivän ja juon teen joten ei millään 200kcalia ja lopun päivää oon nutreilla ja tosin popsin porkkanaa jos paha nälkä iskee.. Kylmä mulla on ollu nyt 2 iltaa...
  9. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    No en mä tiiä onko tuossa nyt mitään suurempaa sillä ne jauheet pitää sekottaa kylmään veteen, ainaki niin ohjeessa on.. Tuon ketoosi tilan saa atkinsillakin joten ymmärtääkseni nutrauksessa ei ihan ole kyse siitä (mitä nyt kävin lukeen aiheesta) mutta toki sillä sen voi saavuttaa.. muttaku...
  10. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Tänään sit pääsin kauppaan ja siitä se lähti, nutraaminen nimittäin :kieh: Siis olen päättänyt et syön aamupalan ihan normisti mutta muuten sitte kyllä läträilen nuitten jauhojen kans. Tänää olen sit maistanu mansikka ja suklaa shakeja, eipä ne nyt niin pahoja ole.. tosin aika jauhosia mut...
  11. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Kiitos väinötär :flower: Sitähän tässä mietin et onko tuo ihan pakko syödä se 5pss päivässä...?? jos vaik 3llaki pärjää? VAi taitaa olla just vitamiini yms tarpeiden takia tuo 5... Mietin ite et jos tekisin niin et söisin normi aamupalan eli ruisleipää ja teetä ja sit loppu päivän oisin...
  12. L

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Mä haluisin kans nutrata mut nyt kysynki et mitä tuo maksaa? Esim viikon verra?? Mistä niitä saa? Jotain paketteja olen nähny kaupan hyllyillä mutta tuntuu et niitä on hirveän suppeasti.Miten ihmeessä te ootte voinu syödä jokukin niitä 10 viikkoa ?? Eikö niihin samoihin makuihin kyllästy? Onko...
  13. L

    Polttariapuja... mitä myytävää morsiamelle?

    Tää oli markka aikana mut selässä lappu et "reikää vitosella" ja tää morsmaikku myi rinkeleitä :laugh:
  14. L

    Raskausarpien hoito!

    Eikös ne arvet häviä ku iho kursiutuu kasaan...?? eli kiinteyttämään itseään :kieh: Mulla kyllä on kans vaikka muille jakaa. Tosi hyväksi rasvaksi olen todennut SkinsDoctorsien StrechAway, on kyl kallista (n. 50e tuubi) mut toimii :D Mä vaan olen niin laiska rasvaamaan ittiäni :ashamed: |O
  15. L

    Raskaana tupakoineet, kerroitteko neuvolassa polttamisestanne?

    Juu täytyy itelläki sanoa että helppo se on harmaana huudella :kieh: Yhdestä kysymyksestä paisuu taas tällänen sade missä paskaa lentää :whistle: Voi ella parka ku sai taas niskan täyteen sen takia että joku oli noussut väärällä jalalla eikä tajunnu mennä ajoissa nukkumaan. Ihan vaan tässä...
  16. L

    pääsiäismunat

    Millos muuten tää virpominen olikaan ??? :ashamed: Ja miten meni sit se juttu et kukko munii munat ja ne piilotetaa? Koskas tää oli?? :ashamed: Mä oon niin huono näissä jutuissa :snotty:
  17. L

    ripsien ja kulmien värjäys kotona

    No mä en käytä mitään silmälappuja ripsiä värjätessä.. ite saan levitettyä tyveen asti ja hyvä tulee... Pyyhi ensin suurin osa kostutetulla vanulla tai paperilla ja lopuks sitte voit pestä vedellä... Ei tule sotkua yhtään.. Tosin tuo väri sit jämähtää aika hyvin ihoon sinne kulmakarvojen alle...
  18. L

    Hei vaimot! Kuinka erottaa vastasyntyneen oksennustaudin peruspukluista?!?

    No kyllä sä sen sitte erotat... tulee kaaressa ja kaikki sekä lapsi itekki varmaa säikähtää sitä.. Tiedäthän et oksentaessa mahassa ei ole mikään kiva tunne niin josko se paljastais sit lapsen käytöksestä et millo on oikee yökki tullut. Ainaki meillä molemmat ovet säikähtäneet hirveesti ku ovat...
  19. L

    en halua kerjätä sääliä, mutta tulin ilmoittamaan, että meitä on koskettanut suuri suru

    mulla tuli tää biisi heti mieleen http://www.youtube.com/watch?v=NjyzB1sqNDw&NR=1 :'(
  20. L

    en halua kerjätä sääliä, mutta tulin ilmoittamaan, että meitä on koskettanut suuri suru

    :hug: niin suurta surua ku lapsensa menettäminen ei voi edes kuvitellakkaan kuin ne jotka ovat sen kokeneet... Suuri pahoittelu :hug:

Yhteistyössä