Hakutulokset

  1. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Näytäs nyt vielä missä olen angstannut, että nimimerkki on pelkästään minun? Muualla kuin sinun unissasi.
  2. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Minä en ole nähnyt yhtään viestiä tuolta nimimerkiltä. On tätä näköjään muillekin harmaille nimimerkeille tehty. Tein aloituksen oikeastaan siksi, etten oikein käsitä, miksi joku haluaa rekisteröidä tällaisen nikin ja oletin, että se on kaikkien muidenkin mielestä kummallistä, mutta se ei nyt...
  3. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Koska tapanani oli käydä palstalla kirjautumatta sisään. Ei siinä sen kummempaa draamaa ole. Eli ihan vielä kaikille rautalankaa: Minulla ei ole mitään ongelmaa siinä, että joku rekisteröi nimimerkin "säpäle harmaana". Minä en ole missään valittanut, että se on yksinoikeudella minun ja että se...
  4. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Ei. Onko joku väittänyt niin?
  5. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Okei. Sinua ei siis huolestuta tyypit, jotka vääntävät toisen nimimerkkiä ja tekevät mustastakin valkoisen, koska henkilö netissä vie yöunet?
  6. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Kuules nyt. Jos käytetään vielä tuota kanavertausta. Kumpiko voi kuoriutua, muna vai kana? Sinä nyt väität, että muna ei voi kuoriutua vaan ainoastaan kana, koska kana on kuoriutunut.
  7. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    et sitten sinäkään jaksanut lukea koko ketjua :D Kunhan vain pitää päästä kettuilemaan.
  8. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Niin, "rekkautunut" tarkoittaa sitä, että rekisteröinti on tapahtunut jo. Se ei tarkoita sitä, ettei harmaa voisi rekisteröityä. Samalla logiikalla ainoastaan syntynyt voisi syntyä. Mietis nyt itsekin.
  9. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Senkin olen jo pariin kertaan sanonut: kunhan ihmettelin. Ei tullut kyllä mieleenkään, että tästä nousisi tällainen mekkala. Ja näköjään monet muutkin palstailijat ovat huomanneet saman ilmiön ja joidenkin mielestä tämä oli ihan kiva tietää, eli ei ihan turha aloitus.
  10. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Miten niin ei rekkaudu? Minä ainakin olin harmaa ennen kuin rekkauduin.
  11. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Ai minä en tiedä? Minähän olen jo useampaankin otteeseen sanonut, että ymmärrän toki, että se on vapaata riistaa. Se nyt vain on ihan yleinen käytäntö sanoa "minun nikkini". Ihan kuin Lissunkin nimi on Lissu, vaikka Lissuja on maailma täynnä.
  12. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    No niin, jos tosiaan tätä haluat. Täältä pesee. Miksei muka olisi mahdollista? Kirjautuminen ja rekisteröityminen ovat eri asioita. Tottakai harmaa voi rekkautua ja sen jälkeen kirjautua. Eihän sinun logiikallasi kukaan voisi koskaan rekisteröityä. Itse tätä kerjäsit..
  13. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Siksi, että minä olen käyttänyt sitä harmaata nikkiä --> minun nikkini --> mutta huom! koska sitä ei ole rekisteröity, se on vapaata riistaa. Ymmärrän tämän, sitä ei tarvitse minulle selittää. Kunhan ihmettelin, miksi joku haluaa rekisteröidä nikin, jota joku muu on käyttänyt pitkään. Oliko...
  14. S

    Kenen biisi meni näin?

    Kwan: Microphoneaye
  15. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Jos et tiedä, mitä tällä palstalla tarkoittaa harmaa, niin ehkä keskustelua ei kannata jatkaa.
  16. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Lue nyt ensin vaikka tämä ketju ja jos sitten on vielä epäselvää, niin kysy uudestaan, jooko. (y)
  17. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    :ROFLMAO: Siis ihan oikeasti? Kaksi päivää sitten tehty aloitus ja aina vain joku jaksaa kiinnostua? Eikä tässä edes ole mitään ihmeellistä. Kunhan nyt ihmettelin, miten joku viitsii rekkautua sillä minun käyttämälläni nimimerkillä.
  18. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    No joo, toisten mielestä ehkä on sitten suurta hupia leikkiä toisten nimimerkeillä. Antakaa palaa vain. En vain itse tajua tällaista huumoria, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan. o_O Huvinsa kullakin.
  19. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    Mikä tässä nyt on taas ongelma? Tein aloituksen aiheesta, joka minua ihmetytti. Minulle nauretaan ja sanotaan, että käyttämäni nimimerkki ei ole minun nimimerkkini. Ja sitten minä en saakaan enää kommentoida, vai?
  20. S

    Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

    No sinä et ole kyllä koskaan vääntänyt mitään rautalangasta. Ainakaan minulle. Ihan itse tulit tähän ketjuun naureskelemaan ja oletit jotain, mitä en edes sanonut.

Yhteistyössä