Hakutulokset

  1. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Meillä oli neuvola tänään ja vähän kurjia uutisia tuli... Peppi joutuu huomenna kalloröntegiin pään muodon ja pienen/mahd. kiinnimenevän aukileen takia :'( Toivon että ei ole mitään vakavaa. Aina sitä ajattelee vaan pahinta. Mä ilmottelen sit kun tiedän enemmän tästä hommasta. Aadaselena...
  2. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Moikka ja terveisiä espanjasta! Ihan ekaksi: sori kirjoitusvirheistä, oon ihan tuhannen päreessä kun kirjoitan tätä!Toka kerta vauvan syntymän jälkeen kun käytiin ulkona ukon kanssa. Oli mukavaa, ilta vaan jotenkin jäi kesken kun ei päässyt tanssimaan. Mutta nyt meidän reissuun: viikko...
  3. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    hui, muutaman päivän olin lukematta ja johan olitte saanut textiä aikaseksi :D Vauvakuumeilusta: Mä oon varmaan ainoo joka sitä EI pode... :whistle: Suoraan sanottuna, toi raskausaika oli jotain niin kamalaa että nou tänks :/ Muuten kuuluu hyvää, ylihuomenna kahdeksi viikoksi...
  4. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Huh, vihdoin sain aikaiseksi kirjoittaa! jo on mennytkin monta päivää ettei oo joutan kun silmäilemään mitä muut kirjotellu... 4kk Neuvolakuulumisia: 6650g 61,5cm Saatiin uudet ohjeistukset ihon hoitoon, kun epäiltiin että Pepillä olis atooppinen iho. Nyt rasvataan 7vrk...
  5. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    terppa, ja alkuviikkoja! Katjuska Onnittelut naimakaupoista :D Riiviöäiti Juu, se on monimuoto-opiskelua, eli yksi päivä+2 iltaa viikossa opetusta ja loput itseopiskelua. Rankkaa tulee olemaan jos pääsen, mutta oon valmis sen riskin ottamaan, niin kovasti sitä haluan. Ja toi on tosiaan...
  6. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Huomenia Ilana onko teillä vakuutusta? Meniskö ne siihen? Meillä tuli kans mukava lasku, kun esikoiselle määrättiin uudet astmalääkkeet, 3kk:n satsi maksaa yli 160 euroa :\| Kelakorvaus pois ni ite maksettavaks jäi vajaa satanen. Meillä onneks vakuutus johon saan laitettua. Sadetta mä menen...
  7. aadaselena

    Manner-Espanja vauvan kanssa

    Kiitos vieras ja FW :flower: Tää ketju on kyllä ollu ihan paras, on saanut niin paljon tarpeellista tietoa matkaa varten :heart: Nyt kun tää kolme viikkoa menis vielä nopeasti että päästäis reissuun ni hyvä olis... :whistle:
  8. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Huomenia *haukotus* Täällä vietellään vapaapäivää/sairaslomapäivää mukuloiden kanssa... Ovat jo parempia molemmat muksut onneksi. Sai ootko kokeillut hedelmäsoseita? Yleensä vauvat tykkää enemmän makeasta. Mun äiti kertoi että mä en pienenä suostunu syömään perunaa moneen kuukkauteen...
  9. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Pikaset lääkärikuulumiset vaan: ei oo kummallakaan mitään kamalaa, virusinfektiot vaan. Pepille kävin ostamassa sellasen niisto-masiinan joka tuntuu toimivan. Samalla lääkäri käski seurata ihottumaa jota neidillä on kasvoissa. On varmaan atooppinen iho, kiva kiva. Aurinkoisia päiviä kaikille...
  10. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Aurinkoista huomenta kaikille! Miten menee? Sai Kiitos kysymästä, pääsykokeet meni (ehkä) ihan hyvin. Kesäkuun puoleen väliin menessä tulee vastaukset... Miten jaksan odottaa sinne asti?? Meillä on nyt koko kööri kipeenä. Itellä nielu- ja korvatulehdus, onneksi helpottaa jo kun sain...
  11. aadaselena

    Manner-Espanja vauvan kanssa

    Pakko nostaa kun matka alkaa häämöttää.... Ketokaa joku äidinmaidonkorvikkeista? Minkä olette todenneet hyväksi? onko mitään samaa kun suomessa (NAN, semper)? Kiiitosss taas jos etukäteen!
  12. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Kiitos kovasti tsempeistä kaikille :flower: Ainakin toistaiseksi hyvin menee (toinen päivä laihista käynnissä :laugh: ) Tiipeli: mitä opiskelet? Varmaan oot sen jo jossain kohin kertonu mut multa menny ohi... :ashamed: Apua apua apua, mulla on huomenna pääsykokeet!!!!Hain...
  13. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Kiitos kovasti tsempeistä kaikille :flower: Ainakin toistaiseksi hyvin menee (toinen päivä laihista käynnissä :laugh: ) Tiipeli: mitä opiskelet? Varmaan oot sen jo jossain kohin kertonu mut multa menny ohi... :ashamed: Apua apua apua, mulla on huomenna pääsykokeet!!!!Hain...
  14. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Hellurei =) Elinajohannan tytöllä kaunis nimi :flower: Mitäpä hemaisevien helmiäisten sunnuntaipäivään kuuluu? Tänne ei sen ihmeempiä. Kyllästyin nyt totaalisesti näihin raskauskiloihin ja huomisesta aloitan laihiksen. Ajattelin kokeilla tota "karppaamista" silleen lempeemmin, eli ei...
  15. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    Moro. Minttis meillä Peppi huutaa aina vaunuihin laitettaessa, yleensä todella kovaa, mutta rauhottuu heti kun kärryt lähtee liikkeelle. Partsilla ei oikein suostu nukkumaan, höh :/ ElinaJohanna Nestemäinen panadol kuulemma alkaa vaikuttaa hieman nopeammin kuin suppo. Pienelle vauvalle...
  16. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    hellurei kaikki! Kassu mukaan mahtuu, sopu sijaa antaa :) Rotavirus-rokotteesta: me ollaan semmosessa rokotetutkimuksessa jossa Peppi sai sen (onneks, ei tarvinn ite ostaa kun on aika kallis. Oisin sen joka tapauksessa ottanu) Meillä ei tullu mitään oireita siitä rokottesta! Minä työnsin...
  17. aadaselena

    Voiskohan nuo lapset jo jättää yöksi keskenään kotiin ?

    Kyllä mä uskaltaisin jos luotatte että vanhin pärjää pienempien kanssa. Onko jotakuta aikuista joka pääsee käymään jos tulee joku hätä? Kyllä mä hoisin 14-vuotiaana sekkujen lapsia jotka oli sillon 2- ja 4-vuotiaat... Mutta riippuu tietysti ihmisestä. Mukavaa lomapäivää teille :flower:
  18. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    moro kaikki hemaisevat helmet :wave: Täällä kans yks joka käy kyllä säännöllisesti lukemassa mut ei muka kerkee kirjottaa :ashamed: Tiipeli Mulla kävi imetysaikana just tolleen, että maidonkerääjä oli liiveissä ja sit kumarruin ja hups! vauva räpytteli kauhuissaan et mitä tuolta sataa mun...
  19. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    kiitos tsempeistä ja :hug: sta. ette arvaakkaan miten auttaa nuo, kun oma mieli on :'( CG: ei meilläkään tullu oikeestaan mitään siitä rotarokotteesta, pikkusen iltakitinää vaan. Annoin varuiksi vielä yötä vasten panadol-suponkin... Ajattelin ens viikolla pikkuhiljaa alkaa kokeilemaan...
  20. aadaselena

    HELMIÄISET 2007

    \ Kiitos :hug: tuli tossa vollotettua vähän aikaa, nyt tuntuu jo paremmalta. toivotaan vaan että ei tosiaan oo mitään vakavampaa. Vapusta joku kyseli: ajateltiin mennä ystäväperheen luokse kylään, heillä itsellä kolme lasta joten "riehakas" vappu on tiedossa =) oliko täällä muita jotka...

Yhteistyössä