Hakutulokset

  1. M

    Hcg hormonin noususta

    Moikka! Kiitos vastauksestasi Niin olen myös lukenut, enkä yhtään muista miten usein sitä viimeksi 3v sitten mitattiin, tosin sillon se huomattiin kun tuli kamalat tulehdukset ja vuosin verta. Tajusin eilen että nyt verta tuli sinä päivän sen seksin jälkeen kun menkkojen piti alkaa, eikä enempää...
  2. M

    Hcg hormonin noususta

    soittelin neuvolaan kun tuli kerran seksin jälkeen verta, nyt menossa vasta rv 4+3. Hoitsu laitto mut verikokeille, koska aiemmin ollut kohdunulkopuolinen raskaus. Eilen olin kokeessa arvo 74, tänään uudelleen samaan kellonaikaan ja arvo ainoastaan 116. Hän sanoi, että hormonin pitäisi...
  3. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Mulla km vuodon alkamisesta tänään 4 viikkoa. Olen ihmetellyt outoa oloani, eilen oli koko päivän kovia menkkakipuja, odotin menkkoja alkavaksi. Sen sijaan tuli kamalat ovulaatiolimat mitä ei ole mulla koskaan tullut oviksen aikaan, tein eilen rfsun ovistestin, tuli haalea viiva, edellispäivänä...
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Onpas outoa, Digillä hymiöt vilkkuu edelleen. Viikko nyt kun keskenmenon tyhjennysvuoto loppui (kesti 2vkoa) ja tänään tullut pyyhittäessä verta. Olo on kuin haudasta olisi noussut. Hcg:kin oli laskenut jo normaaliksi.
  5. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Vkonloppuna herkkä r-testi oli negatiivinen. Alotin tikuttamaan CB digi ovistestillä ja se on nyt näyttänyt 3 päivää vilkkuvaa hymiötä? Suussa ollu pari päivää metallinen maku ja viidettä päivää on pohjaton väsymys,iltaa kohden maha turpoo puolikkaaksi maapalloksi. Molemmissa alku vuoden KU...
  6. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Sain spontaanin keskenmenon 2 viikkoa sitten. Viikkoja oli reilu 5. Tänään hcg vielä 11, eikä ole annettu mitään kieltoa uudelle yrittämiselle. Vuoto loppui jo muutama päivä sitten. Onko ketään tikuttanut ovista keskenmenon jälkeen? Itsellä ollut ovis yleensä kp 17 ja nyt olisi kp 16 jos...
  7. M

    Pregcheck raskaustesti

    Sain keskenmenon 2 viikkoa sitten. Maanantaina olin verikokeella ja tulos olin 23. Tein tänään päivällä tuon pregchekin testin ja siihen tuli hyvin havaittava viiva, miten se voi olla mahdollista jos arvo on ma ollut 23 ja testin herkkyys on 25? Tein myös rfsun herkän testin aamulla ja siihen...
  8. M

    Menkat ja Rtesti näyttää "Raskaana 2-3"

    Olin eilen aamulla yksityisellä ultrassa, ei näkynyt kuin että kohdussa on hieman nestettä. Verikokeella kävin ja arvo oli 313. Tänään sain lähetteen naistentautien klinkalle jossa ultrattiin ja ei näkynyt kuin samanmoinen pieni nestekertymä/pussi. Hcg arvo oli vuorokaudessa noussut 397, pitäis...
  9. M

    Menkat ja Rtesti näyttää "Raskaana 2-3"

    Mulla on kolme lasta ennestään mutta nyt on todella outo tilanne.. Ovulaatio plussa tuli digitestin mukaan 10.11, kivut samana päivänä ja menkat alkoi 25.11 ja kestivät viikon. Olin maanantaina gynellä kun tuli verensekaista vuotoa ja oli kutinaa, diagnoosi sekatulehdus. Alavatsaa on siitä asti...
  10. M

    Outo,saippuainen maku suussa ja korvien soiminen

    Onko kellään muulla ollut alkuraskaudessa tuollaista vähän kuin saippuaista makua suussa? Välillä maistuu hieman metalliselta esim.kun juo vettä, sellaista oli kyllä aiemmissa 3 raskaudessa välillä. Mutta tämä saippuainen maku joka ei katoa millään on kestänyt jo kolme päivää. Sekä korvissa on...
  11. M

    CB digitaaliset 2hormonin ovistestit vilkkuva hymiö

    Näköjään 6 päivänä tuli pysyvä hymiö Kiitos vastauksistanne!
  12. M

    CB digitaaliset 2hormonin ovistestit vilkkuva hymiö

    kertokaahan kokemuksianne noista 2 hormonin testeistä. Eli kuinka monta päivää on ollut vilkkuva hymiö testissä ennen pysyvää hymiötä? Itellä nyt kp16 ja hymiö on nyt vikkunut 5 päivänä, aamulla olen aina testin tehnyt, testinhän pitäis 4 hedelmällisintä päivää näyttää.
  13. M

    Neuvolakortissa lukee kohdunsuu ussp?

    Mäkin mietin sitä, mut tokasta luki vaan uss ja silti oli rasti siinä pehmeän kohdalla niinkuin nytkin :)
  14. M

    Neuvolakortissa lukee kohdunsuu ussp?

    Onko jollain tietoa mitä tuo tarkoittaa? Uss on ulko suu sormelle auki, mutta entä tuo p tuolla lisänä? Onko muilla meinaan pitänyt menkoista laskettu la paikkaansa vai ultran antama? Itse tiedän tarkalleen koska menkat oli ja silloin tein plussatestin kun olisi taas pitäneet menkat alkaa...
  15. M

    supistuksista ja ilmavaivoista rv37 =)

    tää on nyt vähän tyhmä kysymys, mut mulla on nyt ollu muutamia viikkoja sellasta et alkaa vattaa polttamaan aika kovin samalla tavalla kun supistuksista ja usein sen seuraksena tulee kamalat ilmavaivat tai sitten joudun juoksemaan vessaan. Mulla ei oo koskaan ollut vatsa ongelmia eikä varsinkaan...
  16. M

    kaksoisraskaus vs. yhden lapsen raskaus

    Olen alkanut "pelkäämään" kaksoraskautta, minua on siitä ns. peloteltu koska suvussa muutamat kaksoset on. ja viimeksi nyt neuvolassa kun minulla ei kahdessa edellisessä raskaudessa ollut minkäänlaista pahoinvointia. nyt jo olin melkein sairaalahoidossa nestehukan vuoksi ja olen ollut todella...
  17. M

    Keskenmenon jälkivuodosta

    Sain keskenmenon rv 11 ja ultrassa ennen kunnon km selvisi että kasvu on loppunut jo 6+3 =( sain lääkkeet tyhjennykseen mutta ennen pillereitä tuli kuitenkin kaikki ulos ja sain vielä ohjeen ottaa siltikin lääkkeet suun kautta imeskelemällä. Mietityttää nyt kuiten tämä jälkivuoto jota on...
  18. M

    Kenelläkään kokemuksia Phil & Teds VERVE -kärryistä?

    muakin kiinnostasi kokemukset noista kun olis todella kevyet muihin verrattuna.
  19. M

    Kummat matkarattaat ?

    Suosittelen quinny zapp xtra rattaita, todella kevyet ja menevät pieneen tilaa. ja ovat todellakin hintansa arvoiset, saksasta rattaat saa tilattua 100€ halvemmalla kuin mitä maksavat suomessa ja kuljetus on ilmainen kotiovelle asti. =)
  20. M

    Emmaljunga twin nitro vs. Teutonia team cosmo?

    Olisi tuplien osto pian edessä, itse olen vannoutunut emmaljungien käyttäjä, mutta valikoima on niin pieni nykyään niin en tiedä mihin päätyisin. emmaljungan tuplissa mietityttää tuo kääntyvien pienien etupyörien koko, koska kärryillä on päästävä lumessakin eteenpäin. Kertokaahan kokemuksianne! =)

Yhteistyössä