Hakutulokset

  1. M

    Hcg hormonin noususta

    soittelin neuvolaan kun tuli kerran seksin jälkeen verta, nyt menossa vasta rv 4+3. Hoitsu laitto mut verikokeille, koska aiemmin ollut kohdunulkopuolinen raskaus. Eilen olin kokeessa arvo 74, tänään uudelleen samaan kellonaikaan ja arvo ainoastaan 116. Hän sanoi, että hormonin pitäisi...
  2. M

    Pregcheck raskaustesti

    Sain keskenmenon 2 viikkoa sitten. Maanantaina olin verikokeella ja tulos olin 23. Tein tänään päivällä tuon pregchekin testin ja siihen tuli hyvin havaittava viiva, miten se voi olla mahdollista jos arvo on ma ollut 23 ja testin herkkyys on 25? Tein myös rfsun herkän testin aamulla ja siihen...
  3. M

    Menkat ja Rtesti näyttää "Raskaana 2-3"

    Mulla on kolme lasta ennestään mutta nyt on todella outo tilanne.. Ovulaatio plussa tuli digitestin mukaan 10.11, kivut samana päivänä ja menkat alkoi 25.11 ja kestivät viikon. Olin maanantaina gynellä kun tuli verensekaista vuotoa ja oli kutinaa, diagnoosi sekatulehdus. Alavatsaa on siitä asti...
  4. M

    Outo,saippuainen maku suussa ja korvien soiminen

    Onko kellään muulla ollut alkuraskaudessa tuollaista vähän kuin saippuaista makua suussa? Välillä maistuu hieman metalliselta esim.kun juo vettä, sellaista oli kyllä aiemmissa 3 raskaudessa välillä. Mutta tämä saippuainen maku joka ei katoa millään on kestänyt jo kolme päivää. Sekä korvissa on...
  5. M

    CB digitaaliset 2hormonin ovistestit vilkkuva hymiö

    kertokaahan kokemuksianne noista 2 hormonin testeistä. Eli kuinka monta päivää on ollut vilkkuva hymiö testissä ennen pysyvää hymiötä? Itellä nyt kp16 ja hymiö on nyt vikkunut 5 päivänä, aamulla olen aina testin tehnyt, testinhän pitäis 4 hedelmällisintä päivää näyttää.
  6. M

    Neuvolakortissa lukee kohdunsuu ussp?

    Onko jollain tietoa mitä tuo tarkoittaa? Uss on ulko suu sormelle auki, mutta entä tuo p tuolla lisänä? Onko muilla meinaan pitänyt menkoista laskettu la paikkaansa vai ultran antama? Itse tiedän tarkalleen koska menkat oli ja silloin tein plussatestin kun olisi taas pitäneet menkat alkaa...
  7. M

    supistuksista ja ilmavaivoista rv37 =)

    tää on nyt vähän tyhmä kysymys, mut mulla on nyt ollu muutamia viikkoja sellasta et alkaa vattaa polttamaan aika kovin samalla tavalla kun supistuksista ja usein sen seuraksena tulee kamalat ilmavaivat tai sitten joudun juoksemaan vessaan. Mulla ei oo koskaan ollut vatsa ongelmia eikä varsinkaan...
  8. M

    kaksoisraskaus vs. yhden lapsen raskaus

    Olen alkanut "pelkäämään" kaksoraskautta, minua on siitä ns. peloteltu koska suvussa muutamat kaksoset on. ja viimeksi nyt neuvolassa kun minulla ei kahdessa edellisessä raskaudessa ollut minkäänlaista pahoinvointia. nyt jo olin melkein sairaalahoidossa nestehukan vuoksi ja olen ollut todella...
  9. M

    Keskenmenon jälkivuodosta

    Sain keskenmenon rv 11 ja ultrassa ennen kunnon km selvisi että kasvu on loppunut jo 6+3 =( sain lääkkeet tyhjennykseen mutta ennen pillereitä tuli kuitenkin kaikki ulos ja sain vielä ohjeen ottaa siltikin lääkkeet suun kautta imeskelemällä. Mietityttää nyt kuiten tämä jälkivuoto jota on...
  10. M

    Emmaljunga twin nitro vs. Teutonia team cosmo?

    Olisi tuplien osto pian edessä, itse olen vannoutunut emmaljungien käyttäjä, mutta valikoima on niin pieni nykyään niin en tiedä mihin päätyisin. emmaljungan tuplissa mietityttää tuo kääntyvien pienien etupyörien koko, koska kärryillä on päästävä lumessakin eteenpäin. Kertokaahan kokemuksianne! =)
  11. M

    Mitä maitoa 9kk?

    Ehkä tyhmä kysymys mutta meidän vauva 8kk aloittaa perhepäivähoidon muutaman viikon päästä kun äitiyslomani loppuu, niin tuli tässä mieleen että mitä maitoa hänelle siellä juotetaan? en ole ikinä edes tullut ajatelleeksi koko asiaa. Esikoinen on 5v enkä muista milloin hän alkoi juomaan...
  12. M

    menkat myöhässä ja testi nega.

    Mulla on ollut nyt jo kaksi päivää kovaa menkkakipua, myös oletetun oviksen jälkeen on ollut aaltoilevaa kipua. nyt menossa kp30/28, tein tänään testin ja näytti negaa. outoa, koska viikko oviksen jälkeen tuli kaks päivää tuhrua, mitä ei ole koskaan ennen tullut, eikä nyt myöskään menkat ala...
  13. M

    menkat myöhässä ja testi nega.

    Minulla on ollut nyt jo kaksi päivää kovaa menkkakipua, myös oletetun oviksen jälkeen on ollut aaltoilevaa kipua. nyt menossa kp30/28, tein tänään testin ja näytti negaa. outoa, koska viikko oviksen jälkeen tuli kaks päivää tuhrua, mitä ei ole koskaan ennen tullut, eikä nyt myöskään menkat ala...
  14. M

    Kiinnitymisvuotoako?

    Minulla tuli vajaa viikko oletetun oviksen jälkeen kaksi päivää ruskeaa vuotoa kun kävi vessassa,pyyhittäessä. Toiveena kolmas raskaus eikä ikinä ole moista tullut. siitä asti ollut päivittäin aaltoilevaa menkkakipua. Onku muilla ollut vastaavaa vai tekeekö vauvakuume kepposia? =)
  15. M

    Emmaljunga twin nitro vs, Teutonia team cosmo?

    Pian on edessä kaksoskärryjen hankinta. Valikoima on näköjään pienentynyt hurjasti ja mallit ovat pitkälti kääntyvillä etupyörillä. Kahdella lapsellani on olleet käytössä emmaljungan city crossit, pojalle rattaat ostettiin taas uutena (ikäero 5 vuotta,eikä ollut tilaa säilyttää) ja nyt siis...
  16. M

    Taas vauvakuume.. =)

    Tyttö on nyt 5v ja poika vasta huomenna 7kk ja nyt on taas vauvakuume,ounou =) Onko täällä muita yhtä "hulluja" kuin minä?
  17. M

    Vauvan syöminen

    Kuinka usein teidän parin viikon ikäiset vauvat syövät, jos täysimetätte?
  18. M

    Miks tää ei jo synny?

    Alkaa ketuttamaan kun mitään ei tapahdu =) esikoinen syntyi viikolla 37 ja nyt toista odotellaan viikolla 39. Ärsyttää vain tää kömpelyys ja kun kaikki paikat särkee, olen aina harrastanut liikuntaa ja nytkin 2km kävelyn jälkeen häpyluu on niin kipeä ettei ilkeä kävellä saati nousta tuolilta...
  19. M

    Mielenkiinnosta kysyn =)

    Ensimmäisessä raskaudessa irtosi limatulppa viikkoa ennen synnytystä, tyttö syntyi 37+2 ja nyt on viikkoja 38+1 enkä ole tulppaa bongannut. Siispä kysynkin että onko teillä myös toisessa irronnut limatulppa ennen synnytystä?

Yhteistyössä