Hakutulokset

  1. M

    Kadotettu-sarja

    Loppuiko Kadotettu-sarja tänään? Olipa outo lopetus sarjalle!
  2. M

    Ukko tulee ilahtumaan kovasti :)

    Mitäs se nyt teitä muita haittaa mihin kukakin rahansa laittaa?? Kai sitä voi lenkkeilyn ja ruokavalion tueksi kokeilla nuita hoitoja. Jonkinlaista itsensä hemmottelua sekin ja lienee ansaittua sellaista.
  3. M

    Pienehköt naiset

    itse olen 157cm siro pieni nainen. pisin kumppanini ollut 198cm pitkä ja kyllä meillä rakastellessa oli naamat vastakkain :D nykyinen kumppanini 186 pitkä, lyhyin poikaystäväni 174. Ainoa asento missä eroa on seisoaltaan rakastelu, siis niin että itse seison ja mies on takana. Sekin vaan vaatii...
  4. M

    3kk syömisongelmat

    Mikä ihme voi vaivata 3kk ikäistä vauvaa..syöminen pelkkää itkua ja vääntämistä,eikä ole mitään väliä kuinka kauan edellisestä syötöstä on.maitoallergia on todettu,neocate käytössä.Pulauttelee myös paljon mutta voiko syy olla se koska yöt kuitenkin nukkuu 9h heräämättä (joskus 1 kerran...
  5. M

    Teoreettinen kysymys

    Miten suhtautuisit, jos tappelun yhteydessä miehesi kävisi sinuun käsiksi. Tämä on tietysti aivan teoreettinen kysymys. Mieti hetki ja vastaa.
  6. M

    VOITIN MATKAN 4.lle. KYSYNKIN...

    täällä porukka sekoilee, risteily on risteily, eli samalla laivalla mennen tullen. Niinkuin ap itse sanoi, saa valita joko Europa tai Festival. Europa on Turusta iltalähtö, seuraavana iltana takasin. Festival on mielestäni kans Turusta, aamulähtö. Nämä vaihtoehdot kun annetaan, niin...
  7. M

    onko chat seksi pettämistä?

    Mitä hittoa te kaikki oikein kirjottelette...lukekaapas uudelleen ap:n kertomus tossa hieman myöhemmin. Hän kertoo tavanneensa ja paneskelleensa tän chat-tutun kanssa. Ja kaikki vaan kommentoi " juu on se pettämistä vaik tapahtuukin vain netin välityksellä..." just. Sehän siis tapaa sitä äijää...
  8. M

    Ummehtunut haju pois

    Normaali pesu pyykinpesuaineella ja huuhteluaineen sijaan etikkaa. Mulal ainakin auttoi tämä =)
  9. M

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Jyväskylä ja yy:tä voi laittaa :wave:
  10. M

    kaavinnan jälkeen kohtutulehdus

    Hei sinä, jolla oli ollut kohtutulehdus! Tuntuiko alavatsa paineltaessa kipeältä? Itsellä ollut nyt viikon verran alavatsakipuja. Olen odotellut menkkojen alkavan, mutta mitään ei tapahdu :kieh: Alavatsa ei itselläni aristele paineltaessa, on vaan menkkamainen tunne ja lämmöt koholla. Kaavinta...
  11. M

    paloi pinna

    \ Onpa ilkeää ja vahingoniloista tekstiä. Empatiakyvyt jääneet lapsuudessa kehittymättä. Älkää välittäkö, tässä sitä ymmärrystä tarvitaan.
  12. M

    Synnytystapa jos häpyluu kovasti kipeä?

    Mulla oli aivan järkyn kipeä häpyluu sekä kolmannessa että tässä viimeisimmässä neljännessä raskaudessa. Kävely oli todella kivuliasta varsinkin loppua kohti. Liäsksi vielä molemmat lapset oleet yli neljä kioisia ja syntyneet yliajalla. Ei mitään ihmeempiä toimenpiteitä kuitenkaan ko. kipujen...
  13. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Heissan, täällä ollaan kotosalla vauvelin kanssa tai no ollaan oltu jo jonkun aikaa ei vaan ehdi oikein koneella istumaan tai jos ehtii niin palsta jumittaa eikä pääse kirjottamaan. No, meille syntyi poika vauva 22.01.07 kirkkaana pakkas päivänä. Käynnistettiin aamulla ensin kalvojen puhkaisulla...
  14. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Sunnuntaita kaikille, justiinsa kattelin että missähän asti mahdetaan olla, aika vaisua kirjoittelu :D Mulla ei vaan meinaa lähdön hetki koittaa rv41+1 menossa jo. Mut huomenna on käynnistys jos ei muuta ennen tapahdu. Klo 8 aamulla äitiyspolille ja sitten tippaan. Voisi mokoma tulla ihan ilman...
  15. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Vaikka tuossa oli vastaus jo edellä niin osallistunpa kuitenki :D Se on paras tehdä samoilla viikoilla kuin tavallinenkin rakenneultra, siis siinä 20 vkk molemmin puolin.
  16. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Se 4D on ultra jossa vauva näkyy kolmiulotteisena, elikäs siis siitä saa tarkemman ja paremman kuvan kuin normi ultrasta. Taitavat tuohon kalliiseen toimenpiteeseen ainakin joillakin läkäriasemilla antaa kuvat CD:llä ihan. Siitä näkyy myös sukupuoli tarkemmin ja varmammin kuin tavallisessa. Mut...
  17. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Hiessan, täällä vielä ollaan yhtenä kappaleena, ei vaan meinaa vauveli älytä itekseen alkaa tuleen :/ olisin kyllä jo niiiiin valmis lähtöön :D Mutta ens maanantaina laitetaan tippa jos ei enne sitä ole tullut luomuna. Tosin kaikki kolme edellistä on käynnistetty viikolla 42+jotakin, että ei kai...
  18. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Mulla neuvolat jo takanpäin... Yliajalla mennään 40+2 Tänään käväisin äitiyspolilla koko/käynnitysarviota varten. Olis jo ollut tipalle auki, mut päätettiin viikolla odottaa. Siis jos ei luomuna tuu niin ens ma käynnistellään. Aivan järkyt liitoskivut, eipä paljon tuu ulkoiltua kun ei koivet...
  19. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Heissan pitkästä aikaa taas. Näyttää aika vaisulta kirjoittelu...jouluko vaikuttaa :D Saiotkop Klaava jumppa käynnit pyörimään? Kun tuossa taannoin niistä selkäkivuista kirjoittelit. Meillä on ihanaaaaa joulunalus oksennustautia nuorimmaisella, hän aina kipeä tähän aikaan vuodesta. Saapas nähdä...
  20. M

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Mukavaa joulun alus aikaa kaikille. Kiirettä on pitänyt kun ei ole ehtinyt tänne kirjoitella. Tai no oikeastaa on tullut otettua nokoset aian kun luppoaikaa, niin ei ole tullut koneella istuttua. Mitä nyt vähän vilaissut jossain välissä Se aloi meikäläisellä jo tuo virallinen äippälomakin, kun...

Yhteistyössä