Hakutulokset

  1. M

    Miten miehenne suhtautuisi tässä tilanteessa?

    No minä en miettisi enää ukon suhtautumista.. Lähtisin nimittäin kävelemään.
  2. M

    Olenko ainoa, jolla ällöttää syöttää lapselleen tuota koiranruokaa?!

    Minuakin ällöttää ne purkki pöperöt.. Ainut mitä yötän on spagetti piltti ja kasvissosekeitto sillon kun on semmoinen päivä, että syödään itse ruokaa jota ei voi soseuttaa tytölle 11kk.
  3. M

    mitä mieltä olette naisista, jotka eivät halua lapsia?

    Mitä se haittaa jos nainen ei halua? Ei kaikilla ole äitiviettiä. Minusta se on itsekkäänpä kun ei haluta niitä lapsia mutta silti tehdään niitä. Esimerkki: Nainen ja mies oli eroamassa. Nainen pamahti paksuksi ja piti lapsen, kun mies lupasi jäädä suhteeseen. "onnellista" perheelämää kesti...
  4. M

    pieni vauva ja bilettäminen..

    Meillä oli tyttö eka kerran hoidossa 3kk ikäisenä mummulassa. Ja me mentiin miehen kanssa sinne sitten yöksi. Toisen kerran oli 6kk ikäisenä. Monella tutullani on lapsi hoidossa joka vkl ja vielä viikot tarhassa. ja sitä en pysty käsittäämään.
  5. M

    galluppia anopin käytöksestä...

    Minun anoppini on ihan mukava ja juttuun tullaan. =) Mutta hän lellii tyttöpuoltani aivan kamalasti. Kohta kuusi vuotias tyttö syötetään pöydän alle ruokapöydässä. :headwall: Ja sille ostetaan kaikki mitä tyttö keksii haluta. Kun mummu ja ukki tulee kylään tyttö kysyy; onko tuliaisi?. Ja jos...
  6. M

    Ihan oikeesti... mistä te löydätte tytöille kivoja yli 128-senttisiä vaatteita?

    Käy kahtoo ellokselta ja halensillakin on jotain.
  7. M

    Mihin aikaan teillä lapset nukkumaan illalla

    10kk tyttö 19-20 väliin, riippuu miten on päiväunia nukkunut. 5-vuotias arkena kahdeksan jälkeen ja vkl saa joskus valvoa jopa kymppiin.
  8. M

    huonot muijat saa huonoja miehiä

    Tämähän on tapaus kohtaista! Meillä miehen lapsi tekee minut välillä hulluksi. Mutta siltipä rakastan sitä tyttöä. Miehen exä on oikea piikki perseessä. Alkoholisti joka ajattelee vaan rahaa! Tyttö otettaisi tänne asumaan vaan ei anna kun ei saisi enää lapsilisää,elatuksia ja sossun rahoja...
  9. M

    Me toiset naiset

    Näitä lukiessa sen huomaa, asiat tapahtuu niin erilailla. On niitä jossa petetään kauan ja tarkoituksella. Ja se on minusta väärin vaikka itsekkin olen ollut tuommoisessakin se toinen nainen. Ja on niitä missä heti kun huomataan että on rakstunut toiseen. Tehdään se toiselle selväksi ja...
  10. M

    äitipuolen ja äidin eka tapaaminen

    Moi. Meillä meni näin että mieheni oli eronnut exästään vuorokausi enemmin kun me tapasimme. Ja sitten tämä exä alkoi jauhaa kakkaa että olemme pettäneet häntä. Joten asiat meni tosi huonosti. Minä en olisi muka saanut nähdä lasta, minun olisi pitänyt isä vkl poistua 200km päähän kotiini siksi...
  11. M

    Olenko vain kamalan mustasukkainen vai mikä neuvoksi??

    Vastaus tulee myöhään mutta yritänpä kuitenki :) Itselläni on saman tapainen tilanne. Mieheni tyttö 6v on meillä osan kuukaudesta, ja hän saa aivan kaiken meillä ollessan. Ennen meillä meni oikein hyvin, mutta kun me saimme yhteisen lapsen viime kesänä kaikki muuttui. Tyttö on...
  12. M

    hei äidit kajaanista!!!

    Hei. Täällä olis 21-vuotias 10kk vanhan tytön äiti.Kontiomäestä (20km kajanista) Olisi kiva tutustua muihin nuoriin äiteihin :)

Yhteistyössä