Hakutulokset

  1. susssu

    Onko tällasta mahatautia liikkeellä:

    Meillä ainakin oli viime viikolla, taapero 2v oksenteli öisin, mutta päivällä oli aika normaali ja pirteä, kesti onneks vaan 2 päivää.
  2. susssu

    Mikä kumma Ylöjärven taivaalla?

    Muutamana iltana jo välähdelly, todella pitkin väli-ajoin , voiko olla ukkonen?
  3. susssu

    Mikä kumma Ylöjärven taivaalla?

  4. susssu

    Pistä kuva itsestäsi

  5. susssu

    Pistä kuva itsestäsi

  6. susssu

    Kaksosille nimeksi

    Milo ja Miro . Milo ja Milla
  7. susssu

    2-vuotiaan päivärytmi?

    Poika 2,5v Aamulla herätään 6-7 aikoihin, syödään aamupalaa (yleensä jugurttia tai leipää, joskus myös muroja tai puuroa ja hedelmiä.) Ilta -ja välipalat yleensä samat kuin aamulla, lämpimiä ruokia ei juurikaan suostu edes syömään, elikkä syö aina todella pienet määrät , mutta paino on...
  8. susssu

    Sairasta! kattokaas tää

    :mad: Feissarimokat - Takasivu – Tuleva äiti
  9. susssu

    ps3 singstar! neuvoja

    Miten singstaariin ladataan netin kautta uusia biisejä ja onko mahdollista saada ilmaisia biisejä? pliis auttakaa
  10. susssu

    Mua säälittää kaikki teinivanhemmat.:(

    Älä turhaan sääli, sain esikoiseni 16vuotiaana, nyt minulla on kaksi lasta (2v poika ja 7kk tyttö) Energiaa on yllinkyllin touhuta lasten kanssa, päivääkään en pois vaihtaisi.. Nyt olen siis 18v. Enemmän säälittää se kun n.40v äidit kuvittelevat jollain ihmeen tavalla olevansa parempia äitejä...
  11. susssu

    Ikäviä kokemuksia opettajista?

    Aina ei lapsi ole syyllinen huonoon koulu menestykseen.. Minulla on reilusti ikäviä kokemuksia opettajista, onko muilla? tässä kaksi pahinta, nämä siis tapahtui ylä-asteella: 1. Unohdin ekan kerran kirjat kotiin (matematiikan kirjat) , no sanoin opettajalle että "anteeksi mutta minä olen...
  12. susssu

    Lapsen ilta kiukuttelusta jo toinen kirjallinen varoitus

    Meille myös naapurit tullu valittamaan lasten itkusta PÄIVÄLLÄ ! ja itsehän saavat kuunnella musiikkia täysillä yömyöhään
  13. susssu

    JÄRKYTTÄVÄN näköstä

    Minä en tupakoinut raskausaikana mutta sorruin tyhmyyttäni lapsen syntymän jälkeen, tosin en myös siedä niitä äitejä jotka tupakoi lastensa seurassa/lähettyvillä.. Nyt olen taas pääsemässä yli tupruttelusta, toivottavasti lopullisesti
  14. susssu

    Ärsyttävät naapurit!? onko muilla?

    Nää asunnot on tosi siistejä sisältä ja sijaitsee todella hyvällä paikalla (kaupat,neuvolat ja terveyskeskukset ihan vieressä) enkä todellakaan voinut tietää että täällä on tälläistä.. Isännöitsijä ei ihan ekana alkanut mainostamaan "ihania naapureita" .. Asuntoa tässä etsitäänkin, jos olisin...
  15. susssu

    Epäilen, että naapuriperheessä lapset eivät saa tarpeeksi ruokaa..

    Tälläisiin asioihin täytyy työntää nenänsä ajoissa!
  16. susssu

    Ärsyttävät naapurit!? onko muilla?

    Niin pakko se on yrittää etsiä.. Voin vaan kuvitella että miltä pienestä lapsesta tuntuu herätä hirveeseen tappeluun kun itsekin aina pelkään että koska ne tulee ovesta läpi..
  17. susssu

    Ärsyttävät naapurit!? onko muilla?

    ARGH! asumme isossa kerrostalossa ykkös kerroksessa, eilen kun tulin lapsien kanssa kotiin ja katsoin parvekkeelle niin TAAS joku idiootti on oksentanut parvekkeelta niin että kaikki on tullut meidän parvekkeelle :mad: ja aamulla joku nukkui sammuneena rappukäytävässä melkein meidän oven...
  18. susssu

    Lapselle välipalaksi tai aamupalaksi?

    Upee! täytyyki kokeilla samaa! :)
  19. susssu

    Lapselle välipalaksi tai aamupalaksi?

    Näin meilläkin, ruoka ei kelpaa ja sitten loppu päivän roikkuu jääkaapin ovessa
  20. susssu

    Lapselle välipalaksi tai aamupalaksi?

    Mitä teidän lapset syö aamulla tai välipalaksi? minkä ikäiset? Meidän 2veelle ei kelpaa kun jogurtti !! :|

Yhteistyössä