Hakutulokset

  1. K

    Vauva ja 4-5v. millaista meininkiä arki? :)

    4v, 5v ja vauva. isot pukee itse, syö itse, käyvät vessassa ite, nukkuuvt täydet yöt. Ihanaa ja helppoa kun on vain yksi vaava.
  2. K

    ottaisitteko nokkiinne jos..

    no nyt se nimi onkin niii ruma et ei annakaa sitä. ok sopii :D
  3. K

    Lapsella ollut sunnuntaista asti kova kuume, nyt 40,2 ja nukkunut koko päivän...

    uudelleen lääkäriin koska kuume ei laske lääkkeilläkään. mars mars heti.
  4. K

    Jos työmarkkinatuen maksupäivä 12.12.

    se on ainut etuus jossa näin toimitaan :)
  5. K

    Jos työmarkkinatuen maksupäivä 12.12.

    kyllähän se ajetaan sieltä jo maksuun mutta maksupäivä 12.12 maanantaina.
  6. K

    is: yksinhuoltajaperheiden lapset käyttäytyvät muita huonommin

    Yksinhuoltajaperheiden lapsille muita enemm oliko jo täällä? allekirjoitatteko väitteen? minä oon kai pilannut lasteni elämän, oon tehnyt kaikki kolme reilusti alle 25v, ja vieläpä yksinhuoltajana :F No ei vais, vähän tuo minua ihmetyttää. Eiköhän siihen huonoon käytökseen vaikuta monet...
  7. K

    Miksi niin monet ajattelee, että vauvan voi jättää huoletta hoitoon "kun se ei tajua mitään" mutta lähemmäs 1v ikäistä

    Jos pienellä on kuitenkin siinä hyvä hoitaja, joka rakkaudella hoitaa niin enpä usko että saa aivan järkyttäviä traumoja. Mulla on jokainen lapsi ollut teholla alkuun, se voi toki jättää jälkensä, kivutonta se tehohoito ei lapsille ole koskaan ollut. Mutta myös miun äiti on jokaista hoitanut...
  8. K

    Laitoin kaveriin välit poikki, koska hän vei 4kk vauvansa kokopäivähoitoon. Mielipiteitä tai kysyttävää?

    laittanut välit poikki jo 3 v sitten, ei se laps ikuisesti ole 4kk :)
  9. K

    ottaisitteko nokkiinne jos..

    jep, en oo miettiny tota sen kummemmin.. mut joo niin taitaa ollakin :--D tää on pien kylä niin siksikin varmaan vähän tuntuu omituiselta. ei mua varmaan kummastuttaisi jos jonkun randomin lapsella sama nimi, mut hyvä kaveri.. vaikka joo, en nimeä omistakaan :)
  10. K

    ottaisitteko nokkiinne jos..

    Mie en siis ole vetämässä pakokasvia nenukkiin. Musta tuntuu vaan omituiselta ja siltä et jotain omaa viedään pois :P En ole sanonut että omistaisin lapseni nimet.. ehkä se on vaan tätä kun kahdella isommalla melko tavalliset nimet ja kun viimoiselle pullalle keksit jotain omasta mielestä...
  11. K

    ottaisitteko nokkiinne jos..

    no periaatteessa ei kuulosta niin harvinaiselta kun on mut silti koen et multa viedään jotain pois jos sama nimi tarkoituksella lähipiirissä :P
  12. K

    ottaisitteko nokkiinne jos..

    Yhteensä -1899 0 1900-19 0 1920-39 alle 5 1940-59 alle 5 1960-79 8 1980-99 7 2000-09 alle 5 2010 0 2011 alle 5 (tässä oli 0 ja lapsen nimensaannin jälkeen tuli tuo joten luulen että voi siis ola ainut nimensä kantaja :)) Yhteensä alle 20 (oho...
  13. K

    ottaisitteko nokkiinne jos..

    lapsenne olisi todnäk ainut nimensä kantaja tänä vuonna syntyneistä ja koko Suomessa vain kourallinen (alle 35) .. sitten kaverinne ilmoittaa että jospa antaisi pian syntyvälle lapselleen saman nimen "kun se on niin hassu? Lapseni kolmas nimi on melko harvinainen, ja kuulema ois kiva kolmas...
  14. K

    Kuuluuko teillekin naapureiden puheäänetkin?

    tää on rakennettu joskus 70-luvun lopulla ja peruskorjattu koko talo -99. edit. mua ei siis ne äänet häiritse kun ei niin kovaa kuulu. niinjoo ja se kuuluu meiltä alas ja alhaalta meille ku pyykkikone linkoaa.
  15. K

    Kuuluuko teillekin naapureiden puheäänetkin?

    kuuluu. tai jos puhuu esim puhelimeen patterin vieressä kuulen mutten saa selvää (enkä jä kuuntelee ;)). alakertaan kuulema kuuluu kun lapset tömistelee ja kun pieni itkee öisin.
  16. K

    hih, siivosinpa koko talon, ja kyllä on niin hyvä mieli

    mieki siivosin kunnolla. olkkarssa vaihtu järjestyskin :) kiva kun on puhdas koti.
  17. K

    8:s lapsi tulossa :(

    ehkä ap ei nyt kaipaa tuollaisia kommentteja mitä yllä, taitaa tietää jo että oma moka. Sulla on vielä aikaa miettiä mitä teet.
  18. K

    Vähän samanlainen aloitus olikin jo, mutta kuinkahan helposti saa sairaslomaa "pelkkien" supistusten takia?

    ihan pyytämällä, viikolla 15 taisin jäädä töistä pois.
  19. K

    Mikä astiasto teillä on arkikäytössä?

    ruskeaa teemaa, lahjaksi saatuja. ja sit kaikkia sekalaisia kahvikuppeja itellä käytössä... lapsilla muovikuppeja jne. rumia :D
  20. K

    Whats up!? Mitä tänään touhuatte?

    pyykinpesua ja -silitystä, lasten kaa oloa... perus kotijuttuja. illalla mun äiti tulee tänne nukkuu kunhan ipanat unessa ja mie lähden tanssimaan :)

Yhteistyössä