Hakutulokset

  1. H

    Rumaa jälkeä, en halunnut että menee näin.

    Tiedän tunteesi :( itse olen saman taistelun käynyt ja loppujen lopuksi hain yksinhuoltajuuden. Onko teillä paperilla tuo viikko/viikko vai ihan suullinen sopimus? Toivotaan, että mies tulee järkiinsä ja tuo lapset. Iso halaus sinne ja kyllä asiat varmasti järjestyy :)
  2. H

    mikä ruoka kovettaisi vauvan vatsaa?

    Kannattaa tosiaan selvittää mistä ripuli johtuu. Meillä tytöllä kanssa vatsa oli aina ihan löysällä ja mentiin lääkäriin, kun mikään ei sitä kovettanut vaikka mitä syötti. Maitoproteiini allergia sitten havaittiin. Nyt juodaan vaan kaura/riisimaitoa, kaurapohjaisia jugurtteja yms. ja vatsa...
  3. H

    Yksinhuoltajana taas..

    Tähän alkuun pyydän jo anteeksi vuodatusta. Eli siis eilen mieheni ilmoitti, ettei halua enään olla kanssani. Ollaan kyllä asiasta keskusteltu, mutta tottakai se tuntuu aina yhtä kamalalta uutiselta. Meillä on yksi yhteinen lapsi (1,3v) ja edellisestä avoliitosta minulla on 2 lasta. Eli taas...
  4. H

    Kaveria vailla Kouvolan seudulta :)

    Heipsun ! Jutustelu & ajaviettokaveria vailla täällä ollaan. Asun 3 lapsen kanssa Kuusankoskella ja nyt tahtoisin ystävän jolla on lapsia (omat ystävät lapsettomia) :) Iästä viis, kunhan olet mukava ja sosiaalinen :) itse olen 23v. yv:tä saa pistellä :p
  5. H

    88 vuoden mammat

    Täällä kanssa mamma -88 :) 3 lasta, 2tyttöä (1,3v & 3v) ja poika (5v) Juttuseuraa vailla olisi tämä äippä joten yv:tä saa laittaa ja niin muuten asustellaan Kouvolassa :))

Yhteistyössä