Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    lista päivitetty! onnea taas vauvan saaneille :heart: oli tarkotus kertoa omiakin kuulumisia, mutta pikku-ukko heräs just tissille :heart:
  2. N

    Toista lasta synnyttäneet mammat! (ja esikoisia myös)

    kotiäitinä oon ollut.. :) Lenkkeilin päivittäin koko raskauden ajan.. TIetenkin loppua kohden lenkit lyheni ja hidastu.. :D ja päivittäin tuli leikittyä/puuhasteltua ton vilkkaan taaperon kanssa.. :) Mullahan alkoi kipeitä supistuksia tulemaan jo pari päivää ennen synnytystä välillä jopa...
  3. N

    Toista lasta synnyttäneet mammat! (ja esikoisia myös)

    Meillä on pojat 1v8kk ikäerolla Eka syntyi rv 39+2, synnytyksen kesto 9h30min ponnistusvaihe 25min. synnytys käynnistyi vesien menolla. Synnytystä vauhditettiin oksitosiinilla ja ponnistusvaiheessa leikattiin eppari. mitat 3760g ja 51cm pipo 33 Toka syntyi rv 38+1, synnytyksen kesto...
  4. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: ja tsemppiä loppumetreille vielä odottaville :heart: Täällä on alkanut arki luistaa pikku hiljaa esikoisen ja pikku miehen kanssa. :) Isoveli 1v8kk kovasti tahtoo vauvaa tutkia ja auttaa hoitamisessa.. :heart: meillä oli eka neuvolakin keskivikkona...
  5. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    SYNTYNEET 11.6 Nicci Pojat A 3110g ja B 2840g 12.6 Ennanniina Tytöt A 2570g ja B 2390g 18.6 Pipsa79 Poika 3020g / 49cm 24.5 Henkari Poika 3345g / 48cm 27.6 Pesco Poika 3630g / 52cm Nannamamma Poika 4036g / 51cm 28.6 Lilla_Myy73 Tyttö 3236g / 47,5cm 30.6...
  6. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    pescolle onnea myös pojasta!! :heart: Me kotiuduttiin ukkelin kanssa eilen! Alkaa arki rullaamaan.. :)
  7. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    No niin, ei kyllä vielä olla kotiuduttu, mutta tässä sitä kertomusta nyt kun vauva nukkuu.. :) Eli, olikohan maanantai, kun viimeksi täällä kävin ja laitoin että supisteluista ei ole tietoakaan.. Tiistaina aamupäivällä tuli muutamia kipeitä suppareita, jotka sitten loppui päikkärit...
  8. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Meille syntyi tänään hyvin vauhdikas pieni poika klo 12.52! Mitat oli 4036g ja 51cm pipo 36cm! Kerron tarkemmin kunhan kotiin pääsen.. Lanssilla tultiin kättärille täysii ja saliin saakka kerettiin niin kätilö saikin ottaa kopin! :D
  9. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Heipparallaa!! :) nyt alkaa olla uusi koti siinä kunnossa, että oikeesti voi keskittyä kaikkeen muuhunkin! :) ihanaa kun muuttostressi alkaa olla ohi. Tosiaan pikaisella laskulla fbssä on syntynyt nyt 10 poikaa ja 1 tyttö, että aika poikavoittosta tulee olemaan :P Yöt tulee oikeestaan...
  10. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Ennanniinalle tuhannesti onnea tyttösistä! :heart: Päivittelen listaa myöhemmin, kohta lähdetään hakemaan esikoinen mummilta, on ollut siellä perjantaista saakka! Alkaa olla jo kova ikävä :)
  11. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Heipparallaa!! Hurjan paljon onnea Nicci pojista :heart: Tervetuloa uusille :wave: Päivittelen tässä kohta tota etusivun listaakin :) (.) Täällä vauvan liikkeet alkaa tehdä kipeetä.. : / Kaikki energia menee pakkaamiseen ja pojan hoitoon.. muutetaan nyt viikonloppuna, voitte vaan...
  12. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Heipparallaa!! :) Onnea kaikille äitiysloman saavuttaneille! :) Ittelläkin alkaa ensi viikolla, mutta eipä mulla arki mitenkään muutu, muuten kun saan enempi rahaa kelalta! :laugh: niccille tsempit vikoille viikoille, kohta sulla on pikkuset kainalossa :heart: (.) Omassa voinnissa ei...
  13. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    SYNTYNEET 11.6 Nicci Pojat A 3110g ja B 2840g 12.6 Ennanniina Tytöt A 2570g ja B 2390g 27.6 Pesco Poika 3630g / 52cm Nannamamma Poika 4036g / 51cm Meitä on nyt 130 odottajaa joista 5 odottaa kaksosia! LA NIMIMERKKI / IKÄ / MONESKO / SYNNYTYSSAIRAALA 30.6 Lillis85 / 26...
  14. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    heipparallaa!! bellissima kannattaisiko sun jutella noista sun ajatuksista tota synnytystä kohtaan neuvolassa.. Ite on ole oikeen vielä synnytystä miettinyt.. :) eniten ehkä mietityttää, että mahtuuko kättärille synnyttää sitten kun sen aika on.. Haje oikein paljon onnea uudesta...
  15. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    hellurei!! neuvolakäynneistä ollut näköjään puhetta, mulla niitä on 5 ollut (4 terkkarikäyntiä ja 1 lääkäri) Tänään itseasiassa on viimesin, tänään siis rv 30+5 Paino: +800/vk Turvotus: + Rr: 114/73 Pissa: puhdas Sf: 29,5 Tarjonta: ? (Sanoi, että vasemmalla kylkiluiden alla tuntuu...
  16. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Tervetuloa mukaan Empsukka! :wave: Mulla on tässä ollut taas pidempi hiljanen hetki.. On ollut vähän stressiä asuntoasioiden kanssa, mutta nyt voi huokasta helpotuksesta.. :) Jotkut täällä varmaan muistaa, että oon kertonut, että asutaan vuokralla alle 60 neliön asunnossa, eli meitä on täällä...
  17. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    uusi ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2261790-heinakuun-hellemasut-2013-toukokuussa/
  18. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Meitä on nyt 128 odottajaa joista 5 odottaa kaksosia! LA NIMIMERKKI / IKÄ / MONESKO / SYNNYTYSSAIRAALA 30.6 Lillis85 / 26 / ensimmäinen / KHKS 1.7 Jessina / 25 / kolmas / tyks Mincha / 25 / toinen / K-HKS emiliainen / 18 / kolmas / SeKS Nicci / 31 / ensimmäiset / KYS KAKSOSET...
  19. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    Heipparallaa!! tosta painonnoususta sen verran, että mulle se neuvolalääkäri sanoi sillon maanataina, että toisille vaan tulee turvotusta ja painoa raskausaikana ja sille ei voi mitään, vaikka kuinka terveellisesti yrittää elää.. kun mä sille asiasta puhuin. BDU noi liitoskivut on...
  20. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    onpa täällä taas hiljasta! :) neuvolalääkärissä käyty! rv 27+5 Paino: +770g/vk Turvotus: (+) <-- mun oma terkkari olisi kyllä laittanut ++ RR: 130/80 <-- vähän korkee edellisiin nähden pissa: puhdas hb: 144 <-- viimeksi oli 127 ja nyt oli noussut ilman mitään lisärautoja.. :P...

Yhteistyössä