Hakutulokset

  1. kish

    Nuorten äitien blogeja

    KAROSTARDUST Taitaapi olla ihan ketjun alussa, mutta laitan uudestaan :)
  2. kish

    Mitä ihmeellistä siinä on jos hyppää 39 kilometrin korkeudesta?

    :DDDDDDDDD.......... Älä älä, trolli tykkää.
  3. kish

    Mitä ihmeellistä siinä on jos hyppää 39 kilometrin korkeudesta?

    Onneksi olkoon upeasta suorituksesta!
  4. kish

    Joulukuun pikkutontut

    Heippahei, pakko itekki tulla tänne nyt huhuileen, ku oon käsittänyt, ettei kaikki oo täältä tuolla facebookissa... Meille kuuluu hyvää, tyttö täytti n. 1,5vko sitten 10kk. Hurjan nopeaa menee aika, ei voi muuta sanoa. :heart: Meillä kontataan hurjaa vauhtia, noustaan tukea vasten seisomaan...
  5. kish

    uusi bloggaaja täällä hei! :)

    Voi EevaMaria mä etin sun blogia vaiks kui kauan yks päivä ku luin sitä sairaalasolles kännykällä ja se oli nii huippu! :D Elikkäs mun blogi on KAROSTARDUST ja jos yhtään miellytti nii voit käydä äänestää mua myös cosmon tähtibloggaajaksi täältä :)
  6. kish

    9-vuotias tyttömme sairastaa sitten anoreksiaa, voi olla tottakaan:( Voiko johtua minusta?

    Komppailen.. Todella paljon voimia teidän perheelle. Tiedän mitä helvettiä tuo varmasti on perheelle, mutta vähintään yhtä raskasta se on sairastuneelle itselleen. Tiedän sen, koska sairastuin itse anoreksiaan kuudennella luokalla. Olen nykyisin 19-vuotias ja 4kk ikäisen tyttövauvan äiti...
  7. kish

    Joulukuun pikkutontut

    ideh :hug: En löydä sanoja... Ihan kamalasti voimia ja samalla onnea, enkeleitä matkaan :heart: Mua ei oo aikoihin kyllä näkynyt täällä (oon fb-ryhmässä), mut ajattelin tulla ilmoittaa, et kaikki ok valtakunnassa! Sofia-neiti on oikein kiltti ja helppo vauva *koputtaa puuta* Nukkuu hyvin...
  8. kish

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Tulipas todella herkistyny olo tästä.. Onko siitä tosiaan jo vuosi, kun ite plussaili? Paljon onnea ja tsemppiä teille kaikille ja tarrasukkia pienille ihmeille. :heart: T. kish (joulukuinen 2011) & Sofia-neiti pian 4kk. :heart:
  9. kish

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Mulla alkoi massu näkyä melkein heti, vaikka kyseessä oli esikoinen. Itsekin olen/olin ennen raskautta todella hoikka ja oikeastaan aika laihakin, 170cm&47kg http://4.bp.blogspot.com/-IDh6sS2ZOGA/Ty07AdOgwAI/AAAAAAAABTM/snRUSxpFl4M/s640/masukollaasi.jpg Siinä vähän osviittaa :) Kivasti...
  10. kish

    ruskeasilmäiset rumempia ja alempaa kastia?

    O'ou, meitsi on varmaa hirvee pahis ku tumma tukka ja vihreet silmät 8)
  11. kish

    ruskeasilmäiset rumempia ja alempaa kastia?

    Itellä on kans vihreät silmät, mutta tekisin ihan mitä vaan et mullaki olisi ruskeat silmät, ne on vaan niin ihanat!!
  12. kish

    Mainosta blogiasi :)

    Do you know how it feels to be under the gun? 18-vuotiaan nuoren anoreksiasta toipuvan äidin lifestyle-tyylinen blogi.
  13. kish

    G: g/p eli montako raskautta ja synnytystä?

    G1P1, tyttö tänään 8 viikkoa :heart:
  14. kish

    Diagnoosi-galluppi

    Mullakin on jo mennyt parempaan päin tämä, minulla todettiin muistaakseni 12-vuotiaana ja olen nyt 18-vuotias. Ennen tuli just myös aivan älyttömän herkästi verta nenästä ja mustelmia myös joka paikkaan. Myös ikenistä vuosi helposti verta. Ei vaikuta elämään juuri yhtään muuten. :D
  15. kish

    Mikä puhelin sinulla on?

    Pinkki nokia N9. Se oli vaan pakko saada. :D
  16. kish

    Diagnoosi-galluppi

    F50.0 Anorexia Nervosa D69.6 Trombosytopenia :D tärkeä.
  17. kish

    Joulukuun pikkutontut

    Hui, juuri tajusin että meillähän on ristiäiset jo sunnuntaina! Mutta aika kivaa kun saa alkaa kutsua neitiä omalla nimellään :) Ja hei maidonkerääjistä, niitä kannattaa ihan tosissaan kokeilla ja käyttää! Täällä koettu ihan tooooooodella käteviksi, ei mee se valunut maitokaan hukkaan, sitä...
  18. kish

    Joulukuun pikkutontut

    Heippa kaikille tätäkin kautta, nyt vasta hoksasin että tämmöinenkin on perustettu, tosi kiva juttu! vakuutuksesta meidän vauva on vakuutettu jo ennen syntymäänsä :) kakkaa tulee aika paljon, viimeks sain tos hetki sitten siivota kunnon selkään asti ulottuvat kakkelit. Sitten vielä...
  19. kish

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Minäkin tulen tänne vielä kiittämään teitä kaikkia, niin hullulta tuntuu että nyt on tultu näin pitkälle. Huhtikuun lopulta asti oon joka päivä käynyt täällä kurkkimassa ja oon saanut täältä uskomattoman paljon vertaistukea ja neuvoja. Kiitos teille ja onnea kaikille vauvansa saaneille ja...
  20. kish

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    pikapäivitys kännykällä.. Tänne syntyi tänään 7.12. (rv 39+0) klo 14.49 pieni prinsessa, 3332g & 48cm, pipo 34cm :heart: en oo ikinä ollut näin onnellinen.. Tuossa toinen nyt tuhisee kainalossa <3

Yhteistyössä