Hakutulokset

  1. S

    Kiitos avusta palstalainen!

    No enemmän tiedän tästä asiasta kuin sinä, kiitos huolenpidosta!
  2. S

    Kiitos avusta palstalainen!

    Yleistä mediakäyttäytymistä tässä tutkittiin. En ollut suinkaan ainut ihminen joka tähän osallistui eikä kaikki kuulunut tutkimukseen, paljon jäi ulkopuolelle. Antoisa vuosi oli olla tässä mukana, kiitos siitä kuuluu palstalle! Nyt kirmaan kesälaitumille yhdessä rakkaan tutkijani kanssa :heart:
  3. S

    Kiitos avusta palstalainen!

    Eiköhän Helsingin yliopisto ole kaikki hoitanut kuntoon :)
  4. S

    Kiitos avusta palstalainen!

    Sen saa ihan muut asiantuntijat tehdä, vaikka sinä! :)
  5. S

    Kiitos avusta palstalainen!

    Kyllä mä varmasti täällä joskus tuun käymään mutta ei aika kyllä riitä läheskään näin paljoon palstailuun mitä nyt oon tässä yli vuoden harrastanut. Jännä huomata kuinka paljon kiintyy tuntemattomiin ihmisiin, mun "palstatauon" aikana viestiboxi oli täyttynyt viesteistä joissa kerrottiin...
  6. S

    Kiitos avusta palstalainen!

    Kiitoksia yhteisistä hetkistä. Olin mieheni tutkimuksessa mukana joka käsittelee käyttäytymistä sosiaalisessa mediassa ja tutkimus on nyt viittä vaille valmis. Kiitos palsta-ihmiset, teistä sai paljon materiaalia ja viihdettä. Toki tunsin lämpimiä tunteita useita palstalaisia kohtaan ja joskus...
  7. S

    Repesin!

    No älä naura, mitä sitten?!? Enkä mä todellakaan täällä alkaisi ihan täysin omia asioitani höpisee niin että joku tunnistais. Musta on aina sanottu että oon salaperäinen ja mielenkiintoinen ihminen ja se on ihan harkittua, en halua olla kaikkien kaveri vaan olen ystävällinen mutta etäinen...
  8. S

    Repesin!

    Ei minun nuoruudessa ollu nettiä... Ja kuvia en oo ikinä julkaissut enkä tuu julkaisemaankaan... Ja varsinkin keskustelupalstoilla voi vähän totuutta muunnella sillei ettei tunnisteta, kuitenkin etten valehtelekaan. Tyhmäähän se olisi ihan kaikki täällä kalkattaa elämästään ja vielä kuvien kera...
  9. S

    Repesin!

    Milles sä repeilet? Uunolle, Sami Hedbergille, Conanille, miehesi pieruvitseille? Se mikä naurattaa toista (esim väsyneenä) ei naurata toista ja päinvastoin... Ja se mun aloituksen viimeinen kysymys oli se mille mä oikeasti naurahdin. Kuinkas moni tiesikään, kuinkas moni lukeekaan noita Venakon...
  10. S

    Repesin!

    Niin siis sairas vai nolo? Vai molempia? :D
  11. S

    Repesin!

    Pilkut, ne ne vasta mukavia nussittavia onkin :D
  12. S

    Repesin!

    Joo mä oonkin sairas, tosi sairas itseasiassa, mun kurkku on nyt kipeä kun lenkkeilin kaatosateessa tänään.
  13. S

    Repesin!

    Eiköhän ne venakon haukkumaketjut oo ihan varta vasten nimettyinä että porukka tietää jo heti ensisilmäyksellä asennoitua mollaamaan. Sori, kyllä mä repesin, OIKEESTI (lue Sakari Kuosmasen äänellä).
  14. S

    Repesin!

    Mua kyllä vähän nauratti toi lenkkarin naruun kompastuminen :) Mut mähän oonkin tämmöinen joka lähes aina nauraa ja hymyilee, en viitsi tuhlata aikaani turhaan yrmyilyyn ja stressiin :)
  15. S

    Repesin!

    Voi apuaaaa, soita poliisi. Sinä varmasti väsyneenä naurat vain kaikelle todella laadukkaalle vai repeiletkö ylipäänsä ikinä, kokeile, se kivasti löysentää nutturaa välillä :laugh:
  16. S

    Repesin!

    Näitähän riittää. Poliisithan ovat nyt huolissaan älypuhelimista jotka päivittävät facebookiin sijainnin, ei niin hyvä keksintö loppujen lopuksi...
  17. S

    Repesin!

    Tarkotuksellani en laittanut otsikkoon Venakon nimimerkkiä. Ja ootteko muuten huomannut ettei tää ko. henkilö ikinä osallistu muiden keskusteluihin, ainoastaan niihin jotka itse aloittaa tai niihin joissa otsikoissa mainitaan hänen nimi. Muiden jutut ei pahemmin kiinnosta...
  18. S

    Mun pitää sitten viikon päästä lähteä Saksaan ja sieltä sitten vielä Italiaan, niin kysyn laivasta

    Kerrothan sitten taas tarkan ajankohdan kun kotisi on tyhjillään? :laugh:
  19. S

    Repesin!

    Sorry, you miss the point... :/
  20. S

    Repesin!

    Sitä saatte odotella hyvän tovin :D

Yhteistyössä