Hakutulokset

  1. suvannon helmi

    Minkä ikäisenä menit naimisiin

    33v ja olimme sitä ennen kihloissa 5v
  2. suvannon helmi

    pyöräily ja kypärä

    Kyllä meillä kaikki pyöräilee kypärä päässä. Itse ostin ekan kypärän joku vuosi sitten ku äidiksi tulin.
  3. suvannon helmi

    Onko sinulla kokonimikaimoja?

    Eipä ole, ollaan koko perhe ainoat tän nimiset. Tää on pieni suku, meitä ei ole suomessa kuin 18.. Mutta ennen avioliittoa oli useampikin ja varmaan saattoi olla ihan toista nimeä myöten, sen verran yleinen. :)
  4. suvannon helmi

    Hääpäivä..

    Ei ole eroa vielä laitettu vireelle että hyvät on mahikset vielä tanssia kultahääpäivää jos hyvä tuuri käy. ;) Ikää meillä silloin 84v ja 91v :D
  5. suvannon helmi

    Hääpäivä..

    Toissapäivänä vietettiin sokerihääpäivää ja yhdessä ollaan kuljettu 11v. Silloin mentii jo seuraavassa kuussa kihloihin, että torstaina ois sillekki vuosipäivä, mutta ei kait niitä ku vihittykki ollaan. :D
  6. suvannon helmi

    Gallup: Mikä olisi SINUN unelmien vartalosi? (kuva)

    Itsellä on aikalailla tuo 8, tai ainakin kaikista noista. Sepä taitaa olla se mitä tavoittelenkin/linkin .. 8 ja 9 välissä. :D
  7. suvannon helmi

    Lihositteko tupakoinnin lopettaneet raskaudessa paljon?

    Ihan normaalisti tuli raskauksissa painoa. Noin 20kg. Esikoista kun aloin odottaan niin lopetin rökaamisen, ja sinne se jäi. savuttomana nyt yli 9v ja painokin palautunut ennalleen jo aikaa sitten. tai se onkin sitten oma lukunsa. :)
  8. suvannon helmi

    Minkä ikäinen on keski-ikäinen?

    Mie oon sitä mieltä että keski-ikä ainakin mulle on 48v, sen olen laskenut tulevista elon vuosista puolet! Näin mie olen sen funtsinu, sanokoon muut mitä tahtoo. Vastahan tässä uhma-ikä alkaa olla takana, sehän on lapsuuden vaikeimmat ajat se 40v. ;)
  9. suvannon helmi

    Onko teillä lasten nimissä mitään teemaa tai yhteistä tekijää? Halutessaan voi kertoa minkä nimisiä lapsia

    En tiijä niinkään teemaa mutta vanhat suomalaiset nimet ja toiset nimet sointuu keskenään. Etunimissä ekassa 5kirjainta kummallakin.
  10. suvannon helmi

    mikä näistä miehistä on kooltaan unelma sinulle?

    3. ja tiukkaa lihasta. :D
  11. suvannon helmi

    G: Vaatekokosi, paino, pituus, oletko tyytyväinen?

    Vaatekoko s/36 ja pituus 165cm paino 63kg... Nuita lihaksia tullu hommattua niin siks painoo.. Yrittänyt rasvaprosenttii pienemmäks mutta tiukassa on, sais painon alle 60kg. Muuten oon tyytyväinen, että bikinit on kunnossa. ;)
  12. suvannon helmi

    Mitä söitte lounaalla?

    No ei minun tarvi tuolla iltaan asti oottaa, toi oli vaan lounas.. oon syöny välipalan, sitten tulee päivällinen ja sitten iltapala... Ja aamulla aamupala joissa kaikissa on kyllä laskettu tarvittava määrä. :)
  13. suvannon helmi

    Mitä söitte lounaalla?

    Kanafilee fajitas, täysjyväpastaa, uunijuureksia, salaattia, kurkkuviipaleet, paprikasuikaleet, raejuustoa, lasi rasvatonta maitoa ja päälle 2kkp maitokahvia.
  14. suvannon helmi

    Tarkoittaako naimisiin meno teille automaattisesti yhteistä asuntolainaa ja farmariautoa kahdella lapsella?

    No meille tuli lapset ennen naimisiin menoa.. oisin voinut muuten olla vaikka menemättäkin mutta halusin saman sukunimen kuin muulla perheellä. Tunteet ei muuttuneet suuntaan eikä toiseen. Ei isoja häitä ja kakunkin leivoin itse. Eikä oo enää farmariautoa.. :) Pian kuus onnellista vuotta rouvana.
  15. suvannon helmi

    moneltako 5 vuotiaat nukkumaan arkena?

    Meillä menee pyhää arkea nukkumaan klo 20.. Niin 5½v kun 8v.. Monasti koululainenki niin väsynyt päivän touhuista ettei koe menevänsä liian aikasten. Heräävät sitten 7 aikaan. :)
  16. suvannon helmi

    Kuljetteko muut 30+ naiset 'pillifarkuissa'?

    Jaa, enemmän puhuisin sitte vartalonne mukaisia farkkuja... tai what ever! Kyllä mie, ikää tänä vuonna tulee 40v, käytän pillifarkkuja ja muutakin vartalonmyötästä. Olen sporttinen lihaksikas hoikka nainen. :)
  17. suvannon helmi

    Monessako perheessä äiti ajaa perheen paremmalla autolla?

    Onko kaikilla kaks autoo?? Mie oon täällä ihmetelly että nii taitaa olla koska lähipiirissäkin ja naapureillakin on näin.. Noh, kiva olla poikkeus ja meillä on yks auto jota mie ajelen pääsääntöisesti. Miehellä kyllä kortti mutta ei pidä autoilusta. :) Ja miekin menen vain pakolliset.. Yleensä...
  18. suvannon helmi

    miten sinä ja kumppanisi tapasitte?

    Istuimme baarissa vierekkäisissä pöydissä ja aloimme "huuteleen" viereisiin pöytii. Sitten oltiinki samassa pöydäss ja sitä juttua riitti ja riitti.. On riittänyt kohta 11v. :)
  19. suvannon helmi

    C:\Users\Omistaja\Downloads\pink.jpg

    C:\Users\Omistaja\Downloads\pink.jpg
  20. suvannon helmi

    Miten pitkiä koulupäiviä teidän ekaluokkalaisilla on?

    Täällä ekaluokkalaisella kaikkina päivinä 4h, hän on ysiryhmäläinen että neljänä päivänä ma-to on 9-13 ja perjantaina 8-12. Toisella puoliskolla luokkaa on ma-ke sekä pe 8-12 ja to 9-13.

Yhteistyössä