Hakutulokset

  1. suvannon helmi

    Jos yksi biisi kuvaisisi nuoruuttasi, mikä se olisi?

    Minulla olisi tämä; Metallica - Nothing Else Matters (official video clip) - YouTube
  2. suvannon helmi

    Meilikaveria arkeen...

    Hei, jos kirjoittelu tavallisen tallaajan kanssa ois se mitä kaipailet nii täs ois sinulle sellainen. Ei mikään ihme, eikä superäiti vaan tuiki tavallinen arjenahertaja omine mielijuttuineen jotka avautuvat jos avautuvat matkanvarrella??
  3. suvannon helmi

    Tässä teille kaunis tuutulaulu

    I Believe In Miracles - The Ramones - YouTube Hyvää yötä ja kauniita unia. =)
  4. suvannon helmi

    ?? Hyvää Juhannusta!¸??¸.•*¨*•???? ?*

    Rakkauden rikasta ja rauhallista juhannusta! Auringon lämpöä ja kaikkea hyvää!
  5. suvannon helmi

    Lihasko se siellä jo painaa??

    .
  6. suvannon helmi

    Nii se ilmainen suklaa??

    Tässä taannoin posti mainosti että ilmaista suklaata, sen smart-jutun tiimoilta. Kysyisin vaan että olettako saaneet levyä, että kannattaako sitä ees ootella. Olihan siinä 16.12 mennessä että aikaahan tässä vielä on. :D
  7. suvannon helmi

    Blur palaa...

    Eilen kuuntelin Blurin musiikkia pitkästä, pitkästä aikaa.. Sehän kuului sinne mun nuoruuteen. ;) Aloin vain kaivaan sen bändin musiikkii ku halusin tytöille soittaa sen Woo hoo-biisin, koska monesti sitä innostuessani laulelen, niin on tytötki oppineet. No mitä mitä, tänään luin että tämä...
  8. suvannon helmi

    Karkiton marraskuu

    Mie ajattelin pitää karkittoman/herkuttoman marraskuun, ihan vastapainona tulevalle juhla- eli joulukuulle. Huomenna se alkaa, onks mukaan lähtijöitä? :whistle:
  9. suvannon helmi

    Parhaat talvikengät

    Tästä on varmasti puhetta täällä ollut mutta kysyn kumminkin että mitkä ne on parhaat talvikengät 2- ja 5-vuotiaille tytöille? Parhaat pukea, ovat lämpimät ja tietty pitävät jalkaset kuivina. Onko jotain nettikauppoja mistä voi löytää tai ihan perustavarataloista? :D
  10. suvannon helmi

    Kirjeystäviä vanhalla tavalla?

    Hei, hakusessa oli kirjeystäviä kenestä vaan joka haluaa ajatusten vaihtoo pian 36v täyttävän äiti-ihmisen kanssa. Itse vaikutan täällä Lapin läänissä. Laitahan yv jos kolahti nii vaihdetaan osoitteita.:wave:
  11. suvannon helmi

    Hyvää iltaa!

    Niin sitä sitte saavuttiin tänne lappiin, mahtava on fiilis. Paljonko täällä on porukkaa lapista? Itse olen paluumuuttaja.

Yhteistyössä