Hakutulokset

  1. -tiNttU-

    Paljonko / mitä kaikkea voi odottaa ja olettaa isä- tai äitipuolelta?!

    eli uudelta puolisolta? ihan mielenkiinnosta ihan yleistä keskustelua aiheesta.. kaveripiirissä tuli kovin laidasta laitaan olettamuksia, odotuksia ja jopa vaatimuksia.. omasta kokemuksesta, tutun kokemuksesta tai muuten vaan.. katsotaan mitä tänne saadaan aikaan? :)
  2. -tiNttU-

    Kellään kokemuksia hääpaikoista Hämeestä? Kehu, hauku...

    omaa kokemusta ei oo, mut kaveri oli ollu vieraana tuolla: H
  3. -tiNttU-

    Tämän hetken top 5 ruoka-aine himosi!

    1. maksamakkara :ashamed: 2. tuoreet omenat 3. koulunäkki-näkkileipä runsaalla voilla :ashamed: 4. juustonaksut (mieluiten ne jumbot missä pekonia&cheddaria) :ashamed: 5. tiikerin päiväuni-tee (joka ei ole ruoka-aine, mutta silti :D) että niinkin terveellistä.... :whistle:
  4. -tiNttU-

    Selittäkää mulle mikä ihmeen ongelma ihmisille on VESISADE?!

    hö, mä oon siis outo :D ja lähden nyt koirineni tonne kaatosateeseen :D ihanaa lauantaita kaikille!! :wave:
  5. -tiNttU-

    Selittäkää mulle mikä ihmeen ongelma ihmisille on VESISADE?!

    aijaa, musta on :D (ei, se ei tarkoita että kaikkien mielestä pitäisi olla :D )
  6. -tiNttU-

    Selittäkää mulle mikä ihmeen ongelma ihmisille on VESISADE?!

    Mä en ole mikään himoreippailija tai pakkomielteinen ulkoilija, mutta en myöskään pysty ymmärtämään miksei vesisateella vois mennä ulos?! :O Oon tänä aamuna käynyt seuraavat keskustelut: -Minä: Lähdetäänkö lenkille? Kaveri: Siis TÄH?! Siellähän sataa!! :O -Minä: Lähdetäänkö...
  7. -tiNttU-

    iltanaurut :D

    Vaimo oli toistamiseen huomautellut miehelleen rikkinäisestä pesukoneesta ja aidasta, mutta tuloksetta, MITÄÄN ei tapahtunut, vaan mies kuivasti huomautti vain: - Vittu mä mikään remonttimies ole ! Eräänä päivänä mies tuli kotiin ja ensimmäisenä pisti merkille korjatun aidan ja sisälle...
  8. -tiNttU-

    ruikkuruikkuruikunruikunruikkelirui!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!

    :kieh::kieh::kieh: 6v ollut oikeen päivänpaiste tänään :headwall: joka jumalan asiasta pakko rutkuttaa sellasella marinaäänellä :heart: "äiti!! mul on tylsää-ää-ää-ääää...." :xmas: Mut sit kun ehdotat jotain, niin "eikää-äää-äää..." :headwall: (Ja selvennykseksi: lapsi on ollut...
  9. -tiNttU-

    5D: Rintamaitoa kouluikäiselle? (TV5 klo 19.00)

    joutuu ehkä katsomaan..... :whistle:
  10. -tiNttU-

    pinotaanko näppäriä siivouskikkoja? :D

    normaalisti mäkin siivoilen pitkin viikkoa tarpeen vaatiessa ja koitan pitää tavaroita järjestyksessä, mut nyt on menny varmaan 2vko viimesestä lattianpesusta ja imuroinnistakin melkein viikko :ashamed: tasot on täynnä pölyä ja tavaraa ja vaatteita on hujanhajan.. siihen päälle koirankarvat...
  11. -tiNttU-

    the sims-peli; tietokoneelle, wiille vai pleikkarille?

    tilasin nyt sitten kolmosen tietokoneelle, katotaan millanen on :D (joo, ihan itelle, en tyttärelle tai kummilapselle tai kelleen muulle... :ashamed: )
  12. -tiNttU-

    pinotaanko näppäriä siivouskikkoja? :D

    mun mies varmaan siivoiskin jos olis joskus kotona. yrittäjänä painaa viikonloputkin hommia, tänään lähteny 7 maissa ja tulee joskus illalla... olenko kohtuuton jos pistän sen siivoamaan kun kotiutuu? :xmas:
  13. -tiNttU-

    pinotaanko näppäriä siivouskikkoja? :D

    mitkä olette todenneet toimiviksi? *haen edelleen motivaatiota siivoamisen aloittamiseen* :kieh:
  14. -tiNttU-

    the sims-peli; tietokoneelle, wiille vai pleikkarille?

    mikä sims olis paras ja mistä kannattaa ostaa / tilata? :)
  15. -tiNttU-

    saisko jostain ostettua siivousmotivaatiota??

    tää kämppä on oksettavassa kunnossa :x oon yksin kotona koko päivän, olis aikaa ja tilaa siivota ja touhuta, mutta mua ei huvita.. mutta olis pakko |O mä en tiedä mistä alottaa. ärsyttävää :snotty:
  16. -tiNttU-

    kertokaa joku helppo kasvisruoka, jonka kehtaa tarjota lounaaksi myös lihaa syöville vieraille

    kasvisgratiinia tai aurajuustokasviksia varmaan itse tekisin ja ehkä just lasagnen.. :)
  17. -tiNttU-

    HuOmenta !!!

    huomenta! :) yön nukuin päin helvettiä, mutta aamu on silti yllättävän siedettävä :O heitin unenpöppörössä kahvinkeittimen pannun ja sen suodatinpussiosan astianpesukoneeseen, joten aamukahveja joutuu odotteleen vielä tunnin :kieh: kostoks vedän limpparia ja juustonaksuja :xmas: yksin...
  18. -tiNttU-

    Tänään LiV-kanavalla klo 20.00

    aijaa, no voi perkele.... katon silti :D
  19. -tiNttU-

    Tänään LiV-kanavalla klo 20.00

    Liv D: Vanhemmuus pilasi elämäni Lasten hankkimisen pitäisi olla elämän ihanin asia, antavathan he tarkoituksen elämälle. Osa vanhemmista on kuitenkin toista mieltä. He kertovat avoimesta katuvansa päätöstään ja toivovat voivansa palata ajassa taaksepäin. Tämä dokumentti valottaa yhtä...

Yhteistyössä