Hakutulokset

  1. M

    Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

    Joo käytiin läpi synnytys saman päivän iltana jo kätilön kanssa ja myöhemmin loppu keskustelussakin oli mahdollisuus sitä purkaa.
  2. M

    Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

    Meille syntyi tyttövauva 10.1 Oli kyllä hieman pelottava ja järkyttävä synnytys. Eilen päästiin kotiin ja purkautui kyllä koko alku järkytys kun alkoi tajuamaan mitä tapahtui. Tyttö oli jumissa olkapäistä ja hälytettiin hoitajia ja lääkäreitä apuun. Saatiin irti mutta joutui virvoitteluun...
  3. M

    Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

    Täällä vielä muutama päivä laskettuun. Edellinen tuli viikkoa ennen. Aattelin että tämä tulee vielä ennemmin mut ei näköjään. Serkullansa oli paria päivää myöhemmin la mutta syntyi jo toissapäivänä ja nyt jo kotona eli ei satutti samaan aikaan laitokselle. Kaikki on valmiina ja kassikin odottaa...
  4. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Meidän synnäriltä saa rintakumeja ym jos tarvis. Hb pitäis olla siinä 100 pintaan että ois hyvä synnyttää. Itellä hb pyörii myös tuossa samoissa lukemissa. Viime raskaudessa Tippu 63 mutta sain nostettua raudan syönnillä ja punasolu tiputuksilla just sataan synnytykseksi. Mulla on semmonen...
  5. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Onpa jännä että rauta laittanu mahan löysemmälle. Sehän siis nimenomaan kovettaa ulostetta. Täällä ei mitään ihmeempää. Mies meinasi että joutuu olemaan ehkä välipäivät töissä. Itseä vähän hirvittää jos lähtö tulee silloin kun mies on kuitenkin minimissään 4 tunnin päässä töissä. Hoksasin...
  6. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *lokakuussa*

    Mulla on painoa tullu viime nla käyntiin 5kg ja silloin viikkoja 27+1. Tää joulun alla raskaana olo on kyllä paha kun torttuja vois syyä kokoajan ja ihania suklaita. Vauvan vaatteet on pesty ja lakanat sekä pinnasängyssä ä-pakkauslaatikko valmiina pedattuna. Näin viimeyönä unta että synnytin...
  7. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *lokakuussa*

    En oo ikinä ottanu influenssa rokotetta. Mulla ei oo ikinä ollu influenssaa. En sitä taida nytkään ottaa. Mulla on suunnilleen kk äitiysloman alkuun. Tai siis äitiysrahan alkuun. Enhän mä missään töissä ole niin oikein voi sanoa lomaksi. Eilen kuskasin lipaston yläkertaan vauvan vaatteita...
  8. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    On mulla joka koon vaatteita läjät odottamassa ja pesen niitä kyllä sinne 68 asti nyt heti aluksi ja laitan lipaston eri laatikoihin eri koot. Eli tosiaan korkea lipasto mulla vauvan vaatteille ja lakanoille. Vauva nukkuu meillä äp laatikossa ensimmäiset 3kk suunnilleen niinkin ite ja 3 mun...
  9. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Mulla oli sokerit 4.7 6.jotaki ja 6. Jotaki. Meinas taju lähteä puol tuntii sen litkun jälkeen kun alko niin ryminällä laskea. En vielä kerenny hakea ä pakkausta mh niin menee ensiviikkoon. Ite oon ostanu paksummat rätit, tuttipullot ja huvitutit sekä kosteuspyyhkeitä. Lähempänä sitten...
  10. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Ä pakkaus saapui matkahuoltoon äsken täytyy hakea huomenna. Tänään oli aamulla se sokerirasitus. Hyi raato mitä litkua. Oli siis eka kerta mulle. Puol tuntia litkun jälkeen tuntu että taju lähtee. Pitääpä kurkata kohta tulokset. Sormenpää paasto oli 4.6
  11. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Onko siellä fb ryhmässä kuin paljon väkeä?
  12. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Mä oon edellisillä lapsilla odottanut että nään lapsen ja sitten katseltu mikä nimi hänelle sopisi ja niin nytkin tehdään eli eka tutustutaan lapseen ja sit katsotaan mikä nimi sopii. Eilen tuli kelasta äitiyspakkaus päätös
  13. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    mä kysyin siitä naimisissa olosta siihen isyyden tunnustus asiaan liittyen että tunnustaa ko ja jos niin nla vai sossu kun tosiaan sossus ne paperit nla tunnustuksen jälkeen on vielä 1kk lapsen syntymän jälkeen ennenku lähtee maistraattiin eli periaattees 1kk aikana pitäis sit saada ristiäiset...
  14. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Mä en tiiä kun meidän nla ultrataan jokakäynnillä. Mulla myös pari kg noussut paino ja lla täti sanoi että näihin viikkoihin nähden vielä siedettävä nousu. Eli kun mulla on tuota ylipainoa jonkun verran niin ei sais nousta hirveesti ja vauva kyllä ottaa oman tarpeensa omaan kasvuun. Täytyy alkaa...
  15. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Ei onneksi paina hermoon ainakaan vielä. Ite oon selkä vaivainen mutta nyt ei oo vielä ollu vaivoja. Öisin kyllä usein kramppaa kipeästi pohje. On supistuksia aina kun käyn kävelemässä ja väsy tahtoo tulla nopeaan.
  16. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Mulla on tuo brion kaukalo jonka otan vielä tälle käyttöön eli on kolmas lapsi siinä. Tänään sain nla paperit jotka äsken laitoin kuvana netistä kelalle ja hain ä pakkauksen sekä vanhempainrahan. Ultrassa kaikki ok ja mitat vastaa laskettua aikaa. Sokerirasitukseen laitettiin lähete ja täytyy...
  17. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Minä oon koittanut etsiskellä pientä toppahaalaria. Miettinyt myös kyläreissuja varten kaukalopussia. Isompi autokin pitäis hankkia mutta mä en osaa ajaa ko automaatilla ja siis mun auto pitäis laittaa vaihdossa
  18. M

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Täällä huomenna rv22. Ei oo vaan nla kun seuraavalla viikolla niin ei saa papereita kelalle pakkausta varten ja vanhempainrahoja. Aloitan varhennettuna marraskuun alussa siis. Kävely vielä suht kivutonta. Välillä kyllä supistaa aika hyvästi mut ei liian kipeää. Täällä ei oo tietoa kumpi...
  19. M

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Täällä on sokerirasitus rv 30 tienoilla. Eka kertaa semmoiseen täytyy mennä. Mites oletteko kaikki naimisissa? Vai miten nuo isyyden tunnustamis asiat. Olen miettinyt onko järkeä meidän tunnustaa edes nla kun paperit lähetetään sossun jossa ne on kk ajan lapsen syntymästä. Olen nopeampaa saanut...
  20. M

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    8.1 melliita,33,oas,4 Siinäpä olisi minun tiedot

Yhteistyössä