Hakutulokset

  1. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    Pieni haave meillä näyttäkin olevan sama laskettu aika :) Missä päin synnytät? Mä tosin haaveilen, että tämä syntyis jo ehkä jopa helmikuun puolella. Ei menis niin jännäksi käynnistysehdotusten kanssa kun radilaisia ei kuitenkaan päästetä yliaikaisiksi. Anskutin
  2. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    Moikka taas!... pitkästä aikaa näköjään. Mitä kaikille kuuluu? Syyskuu ja lokakuu meni aivan ohi. Ensin hain ihan hulluna töitä syyskuussa ja sit lokakuun alussa jopa työkkäri oli sitä mieltä, ettei nyt enää kannata mitään kun raskaana ja kaikkea, joten jätin sitten sen homman ja "nautin"...
  3. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    mukipukipuu tsemppiä yövalvomisten kanssa! Mä olen ýrittänyt päättää, että laitetaanko kuopus vuoden alussa nukkumaan jo laidattomaan sänkyyn vai pidetäänkö pinnasänky vielä käytössä. Hän on tuolloin melkein 1,5 vuotta. Mutta hirvittää tuo yöllinen keekoilu, kun nytkin saa välillä herätä hänen...
  4. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    Dopplerista piti vielä sanomani, että myin edellisen raskauden aikana sen pois ja päätin etten nyt kiusaa sillä itseäni, kun tuntui että siitä tuli vaan enemmän huolta kuin iloa :D Toivottavasti saatte kuitenkin MeaMinnis ja KevätTähti iloakin dopplerista eikä vain (omaa) sydämentykytystä :)
  5. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    Hyvät päivät! Tänään 16+1 ja tuntuu, että tää raskaus on nyt tällaisessa välivaiheessa jossa ei tapahdu oikein mitään. Viime viikolla tuli yksi kunnon monotus masusta, mutta siinäpä ne. Tänään kävin neuvolalääkärissä ja oli kyllä maailman turhin reissu. No sainpahan selville, että rajallisesta...
  6. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Heipparallaa liian pitkästä aikaa! Ollut aika haipakkaa tämä viimeinen kuukausi eikä mitään hajua mihin se hujahti. Alkuun pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille <3 Voimia kaikille surun keskelle ja toivottavasti pian pääsette uuden raskauden pariin ja kaikki pääsisi sinne maaliin asti...
  7. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Moikka! Aivan kammottava väsymys iskenyt. Totesin miehelle, että multa taitaa olla hetkeksi pidemmät automatkat ratin takana kielletty. Oli aika kammottava ajella kun kävin lasten kanssa kolmisin kyläreissulla ja mikään lepääminen, kahvi ja mussuttaminen ei virkistänyt kuskia. Onneksi isompi...
  8. A

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Hyvää viikon loppua :) Mä soittelin kuopukselle neuvola-aikaa viime viikolla ja samalla varasin itselleni neuvolan. Harmillisesti eivät voineet ottaa samalle päivälle käyntejä mutta ehkä mä nautin tästä ihan omasta ajasta. Mies ei tosin nyt sit pääse mukaan kun sen täytyy olla kotona lasten...
  9. A

    Maaliskuun muruset 2017 <3

    Heippa vaan! Kiva, että löytyi tällainen ryhmä! Kai se on uskottava, vaikka iltapuolen pissasta toinen viiva vasta hailukka olikin :) LA olisi ilmeisesti 7.3. Pari päivää on rinnat olleet kipeät ja tänään oli aika kammottava olo aamusella. Olipa oikein ilo istua lasten kanssa aamupalalla kun...
  10. A

    Heinäkuun vauvat 2015

    Meillä ei esikoinen syönyt juurikaan tuttia koska lyhyt kielijänne teki siitä hankalaa. Tällä kuopuksella on niin järjetön imemisen tarve, että tutti on käytössä vaihtelevasti kaikkina vuorokaudenaikoina. Lisäksi hän nukahtaa paljon helpommin (vähemmällä itkulla ja kitinällä) tutin kanssa kuin...
  11. A

    Heinäkuun vauvat 2015

    Tänään käytiin 1kk neuvolassa ja pirpana oli kasvanut oikein mallikkaasti. Pituutta oli reilu 54 cm ja painoa himpun vajaa 4 kiloa. Eilisen 1kk-päivän kunniaksi vauva alkoi tutkailla maailmaa ihan toisella intensiteetillä. Eron huomas niin selkeästi, että ihan kuin ois nappia painettu. Ja nyt...
  12. A

    Heinäkuun vauvat 2015

    Pitkästä aikaa ehdin tännekin istahtaa ajatuksella lukemaan ja kirjoittamaan. Keskellä yötä, kuinkas muutenkaan :D Kaalimaankakaralle voimia yksinäisyyden karistamiseen. Toivottavasti löydät saman henkisiä ihmisiä ympärillesi. Itse odotan vähän kauhulla marraskuuta, sillä esikoisen kanssa...
  13. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Minnimys: Huippua että maito nousi vihdoin :) Mulla taisi pamahtaa kunnolla rintoihin tavara vasta neljäntenä päivänä, mutta hyvin pärjättiin onneksi siihen asti ilman lisämaitoa. Imuotteesta piti pohtimani, että mä olen ymmärtänyt, että alahuuli nimenomaan saakin jopa mennä rullalle ja sekään...
  14. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Onnea taas uusista vauvoista <3 Lisää uusia tuhinatupia :) Mulla iski myös horkka tällä kertaa. Tai iski se varmaan viimeksikin, mutta silloin mulla olikin yhtäkkiä kesken synnytyksen kuumetta yli 39 ja antibiootti meni suoraan suoneen. Tällä kertaa horkka iski välittömästi kun epiduraali...
  15. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Ihana kuulla, että yhä useampi on jo päässyt nuuskuttelemaan omaa nyyttiään :) Onnea kaikille! Täällä alkaa arki huomenna. Arki siinä mielessä, että esikoinen menee taas kesäloman jälkeen hoitoon. Tämä 1,5 viikkoa vauvan kanssa kotona onkin ollut melkoinen syliloma. Päivät menee sylitellessä...
  16. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Onnea Salla!!!
  17. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Iltayötä :) Ihan ensiksi Tsemppiä kaikille loppuodotukseen! Sekä niille, joiden käynnistys ei ota tuulta alleen että niille, joilla painetaan jo yliviikoilla. Olette ajatuksissa itse kukin! Me kotiuduttiin tänään. Vietettiin kaksi yötä TAYS:n potilashotellissa ja tänään saatiin sit lupa...
  18. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    ihana, kaunis tyttölapsi tulla pullahti maailmaan eilen,rv 39+0, 16.7.2015 klo 14:38. Mittaa oli 50cm ja 3445 grammaa. Toimitus oli taas aika vauhdikas loppujen lopuksi mutta siitä lisää kun pääsen koneen ääreen kotiin. Huomiseen asti nautitaan potilashotellista :) Anskutin ja TyttöMuikku...
  19. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Taas on herätty neljän aikaan aamulla supistuksiin. Nää tulee noin 5 minuutin välein, välillä vähän tiheämmin. Soitin jo TAYS:iin ja sanoivat, että ainakaan vielä ei ole ruuhkaa :D Nyt on soitettu äitikin lapsenvahdiksi. Eli nyt vielä vesipullo ja villasukat kassiin ja kun äiti tulee niin...
  20. A

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Pajunkissa: No varsin hyvä, ettei lähtenyt tänään syntymään! Meinasin tässä lähteä saunansiivoushommiin, mutta pitäisköhän sittenkin jättää huomiseen...Ihan silleen varmuuden vuoksi.

Yhteistyössä