Hakutulokset

  1. Aurinkoisia ajatuksia

    Keitätkö makaroonit ennen kuin teet makaroonilaatikkoa?

    Keitän ja paistan. Keitän tosin vain puolikypsiksi.
  2. Aurinkoisia ajatuksia

    Jee saadaan seurakunnalta lahjat lapsille:)

    Ihanaa, kun seurakunnalla on vielä mahdollisuus auttaa, vaikka yhä useampi ei nykyään maksakaan kirkollisveroa.
  3. Aurinkoisia ajatuksia

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    KyyneltenHymy meidän neidille on ollut vauvan kotiin tulo tosi kova paikka. Ei ole ollenkaan ollut oma iloinen itsensä, vaan puuhailee omiaan vähän surullisena ja sitten tulee hetken päästä minun luo itkien. Vauvaa kyllä silittää ja halaa, mutta myös yrittää työntää pois sylistäni. Olen...
  4. Aurinkoisia ajatuksia

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Tänään kotiudutaan. Odotellaan tässä sängyllä pojan kanssa, että mies pääsee töistä ja tulee pikkuneidin kanssa meitä hakemaan. Aivan ihana ja valloittava tapaus tämä uusi tulokas. Meillä kaikki on mennyt hyvin ja imetys sujuu. Lastenlääkärin tarkastuksessa lääkäri epäili, että pojan...
  5. Aurinkoisia ajatuksia

    Miksi niin moni on "ihan omasta halusta" posliini 2000-luvulla?

    Minä olen luullut, että posliini alkaa olla kohta menneen talven lumia... Voin olla väärässäkin, koska en ole kovin paljon perehtynyt aiheeseen.
  6. Aurinkoisia ajatuksia

    miks ei jauhelihaa saa pakastaa siinä pakkauksessa

    Meillä on aina pakastimessa jauhelihaa. Enpä ole koskaan kuullutkaan, ettei saisi pakastaa. On vaan niin kätevää, kun voi hätätilanteessa sulattaa paketin tai pari. Jauheliha kun on niin monikäyttöinen.
  7. Aurinkoisia ajatuksia

    Siis ostaako monikin ökykännykän nykyään osamaksulla?

    Meidän perheessä ei osteta mitään osamaksulla.Kaksi vuotta sitten ostin lapsille joululahjaksi tv:n. Se oli joku kampanja "osta nyt, maksa 3 kk päästä". En suostunut sellaiseen, vaan halusin maksaa heti. Myyjä sanoi, että heti maksettaessa hinta on 50€ enemmän ja lisäksi jää joku vakuutus...
  8. Aurinkoisia ajatuksia

    Välikausivaatteita kirpparille?

    Joskus helmi-maaliskuussa menee varmasti paremmin vk-vaatteet. Voithan toki viedä niitä jo nyt ja jos ei mene kaupaksi, niin myyt sitten myöhemmin. Itse tosin ostan vuodenajasta riippumatta, jos sopivaa tulee eteen.
  9. Aurinkoisia ajatuksia

    Iltapalasi!

    Saa onnitella. Kiitos :D Poika syntyi eilen rv 39+3. 3720g/50cm.
  10. Aurinkoisia ajatuksia

    Iltapalasi!

    Täällä synnyttäneiden osastolla tarjoiltiin teetä, leipää, juustoa, leikkelettä, jogurttia ja hedelmiä (niitä en jaksanut ottaa).
  11. Aurinkoisia ajatuksia

    Miten miehesi reagoisi jos yhtäkkiä sanoisit että otat hänestä eron ja lähdet?

    Varmasti järkyttyisi aluksi ja sitten ehkä alkaisi miettimään syitä asialle minun näkökulmasta. Ehkä epäilisi synnytyksen jälkeistä masennusta. Mieheni tietää, että minä en täysissä järjissä olevana toimisi niin, että vain lähtisin.
  12. Aurinkoisia ajatuksia

    Minkälaisia ihmistyyppinä VAPAAEHTOISESTI YKSILAPSISET?

    Tunnen kolme perhettä, jotka kaikki ovat vapaaehtoisesti yksilapsisia. Mitään yhteistä määritelmää en löydä heistä. Perhe 1. Äiti: Kirjastonhoitaja. Viihtyy kotona, laittaa ruokaa, mutta ei osaa leipoa. Kävelee paljon luonnossa ja metsissä. Tykkää puutarhatöistä. Isä: Eläkkeellä jo, en...
  13. Aurinkoisia ajatuksia

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Mirameille onnea ! Saa nähdä, alkaako nyt ihan päivittäin syntymään uusia marraskuisia :D Kuulumisia odotellaan muiltakin...
  14. Aurinkoisia ajatuksia

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Yöllä klo 2.30 heräsin kipeisiin supistuksiin. Olivat tosin kovin epäsäännöllisiä, mutta sen verran kipeitä, että mieskin heräsi tuskailuuni. Puoli neljän aikaan soitettiin äidilleni, että pikkuhiljaa voisi tulla. Saatetaan vaikka lähteä;) Äitini tuli meille 3.50 ja noin klo 4 supistukset...
  15. Aurinkoisia ajatuksia

    Mitä mieltä olet siitä, että homot kasvattaa lapsia?

    Homo, hetero, ihan mikä vaan! Seksuaalinen suuntautuminen ei mielestäni määrittele ihmisen kykyä kasvattaa lasta. Ihan villi veikkaus, että jos ottaa tietyn määrän homo- ja heterovanhempia, niin ei taida kovin paljon eroa olla lastensuojelutarpeen määrällä.
  16. Aurinkoisia ajatuksia

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Enpä olekaan viimeaikoina tänne kirjoitellut, kun ei mitään erityistä ole ollut. Mirameille tosi paljon tsemppiä koitokseen. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pian saat pikkuisen syliin :) Eilen illalla tuli limatulppaa ihan reilusti, jonka jälkeen alkoi supistukset, jotka oli ihan...
  17. Aurinkoisia ajatuksia

    Jos kutsuu vanhemmat joulun ajaksi (yöpyvät), tarvitseeko asiasta keskustella

    Kyllä siitä täytyy yhdessä keskustella ja sopia. Vaikkakaan sellaista tilannetta ei ole, jolloin meille ei voisi tulla. Kumpikin meistä tykkää, kun meillä käy yövieraita, mutta siitä on aina sovittu etukäteen.
  18. Aurinkoisia ajatuksia

    Kauanko viinipullo säilyy avattuna?

    Minä tykkään, että maku on parhaimmillaan samana päivänä. En ainakaan vieraille kehtaisi tarjota edellisenä päivänä avattua viiniä.
  19. Aurinkoisia ajatuksia

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Tirpsille isot onnittelut <3
  20. Aurinkoisia ajatuksia

    Minkälaisia joulukortteja lähetätte tänä vuonna?

    Tehdään kortit itse 10v tytön kanssa. Yksinkertaiset, mutta tyylikkäät.

Yhteistyössä