Hakutulokset

  1. E

    Montako kertaa teelehdistä voi hauduttaa kuppiin teetä?

    Nih. En löydä googlesta. Ilman että terveelliset ainesosat häviää.
  2. E

    Mitä löytyy heti kylkiluun alta? Vatsalihaksia? Naksahti noustessa ja nyt on pinnasta kipeä..

    Vatsalihakset oli tosi hellänä synnytyksen jälkeen (ylösnousemiseen tarvitsi käsillä tukea), synnytyksestä 1kk. Aamulla tulin nousseeksi sängystä ylös ja teki kipeää otsikossa kuvattuun kohtaan ja siitä se nyt on pinnasta kipeä, jos painelee ja tietyissä liikeasennoissa. Lihasjumi vai jotain...
  3. E

    Luulin syöväni vähän, kun joskus menee pelkillä hedelmillä/kasviksilla päivä ja tänään teinkin erikoisen havainnon..

    Suositushan on se puoli kiloa kasviksia päivässä ja joskus olen miettinyt, tuleekohan se varmasti täyteen. Noh, enpä tosiaan ole ikinä tullut katsoneeksi, minkä verran niitä grammoissa menee, mutta huomio punnituista hedelmäostoksista; 4 banaania = reilu 700g muutama päärynä = reilu 700g...
  4. E

    Tietäisikö joku Novalla soineen biisin nimen ja esittäjän, mieslaulaja, syntymästä ja Jeesuksesta..

    Tosi kaunis biisi, jossa laulettiin syntymästä ja tykkään siitä siitäkin huolimatta, että lopussa mainitaan sitten Jeesus. En vaan kuullut kuka sen esitti?
  5. E

    Nyt olen sitten virallisesti synnyttänyt luomuna

    Ooh! Upeaa! Olen superihminen! Siitä on kahtena aiempana kertana jaksettu napista ilokaasun ja puhkaistujen kalvojen takia :xmas: Ja mitä siihen "kivusta kärsimiseen" tulee, niin helpoiten se sujui ilman kahta edellistä mainittua toimenpidettä. Mutta ihan yhtä hirveää se ponnistaminen silti...
  6. E

    Onko mun koe seonnut vai sekoileeko muillakin niin FB kuin tämä palsta mm. kuvien kanssa?

    Ei aukea profiilikansiot kunnolla tai näy muitten kuvat, kukaan ei ole tsätissä onlinessa ja tällä palstalla näen oman profiilikuvani irc-galleriasta KAIKKIEN tekstien lainauksissa :O
  7. E

    Milloin joulusuklaat tulee kauppoihin?

    Täällä ei isossa kaupungissakaan ole vielä kuin korkeintaan muutamaa perus Fazerin rasiaa.. mie haluun lisää konvehteja ja pian :xmas:
  8. E

    Kysymys niille, joilla kolme lasta tai enemmän (raskausajat ja supistukset)

    Ovatko ennakoivat supistukset alkaneet raskauksien myötä aina vaan aikaisemmin ja aikaisemmin? Ja lapset syntyneet silti ihan täysiaikaisina? Kolmatta odotan 28. raskausviikolla ja supistukset ovat viikon aikana tihentyneet ja lisääntyneet, välillä sitä tasoa, mitä ne olivat kun aikoinaan...
  9. E

    Muuttiko sikainfluenssarokote tapaus suhtautumistasi muihin rokotteisiin tai rokottamattomiin?

    Omia lapsiani ei ole rokotettu laisinkaan ja suurin osa on sitä aina kritisoinut. Ihmisiä on haukuttu hörhöiksi, jos ovat maininneet, että lääkefirmat tekevät bisnestä (katsokaas, onhan sekin kätevää, jos ihmiset sairastuvat lisää, saadaan lisää lääkkeitä myyntiin..) Oma näkemykseni...
  10. E

    Löytyi outo apu raskaus närästykseen..

    Toki ruokavalio on selvästi pahentanut, pari palaa suklaata on voinut aiheuttaa poltteet.. mutta pahimpina hetkinä se lasi vettäkin on alkanut närästää. Myös tee, jota olen tykännyt juoda. Terveysvaikutteiden vuoksi on tullut viikon ajan lipitettyä hunajavettä (kuuma vesi + reilusti...
  11. E

    Seurustelisitko/onko mielestäsi järkeä seurustella, jos ei halua viettää loppuelämää toisen kanssa?

    Tuli noista kihloista ja ihmisistä yleensä mieleen.. itse seurustelisin vain, jos toinen olisi erittäin potentiaalisesti ainesta loppuelämän kumppaniksi. Näinpä ollen vielä se, että viettää jonkun kanssa aikaa tapaillen ei merkitse minulle seurustelua, sillä seurustelunkin lasken toiseen...
  12. E

    1-vuotias (kohta 2vee), korvikeruokinnallakin ollut lapsi ei todistetusti kärsi d-vitamiinin puutteesta, ilman lisiä :)

    Uuh haah siitäs saivat ja saitte :p En ole antanut lapsille d-vitamiinilisää purkista. Neuvolan lekuri oli huolissaan ja kysyi, suostunko käyttämään lasta verikokeissa asiasta ja toki suostuin - ihana typy kun vielä niin reippaasti oli käsi ojossa kun verikoe nippaistiin :heart: Enpä...
  13. E

    ++++++++

    Repikää siitä. Onpas tylsä ilta. Mutta kuka on isä? Ridge vai Eric? :xmas: PS. Lentokala, oot kyllä aikamoinen meedio :D
  14. E

    Hyi että mua etoo nuo viisikymppiset nettideiteillä, jotka vokottelee 25-vuotiaita!

    Eli esim. itseäni! Mulla on miehen ihannekumppanin rajaksi laitettu kyllä 45 vuotta, mutta se ihan vain siksi, että ehkä 1/10.000 nelikymppisestä miehestä voi olla puoleensavetävä. Yhden reilu nelikymppisen tapasin taannoin baarissa ja luulin sitä reilu kolmekymppiseksi, tosin ei sattunut...
  15. E

    Mistä lähtien YH on ollut haukkumasana?

    Katkerat vaimot/kotirouvat tuntuvat käyttävän sitä useimmiten. Vaikka kirjoittaisi suklaakakun reseptistä, niin eiköhän joku tule aina vetämään sen YH kortin esiin :heart: Miten voi, usein jopa naimisissa olevaa naista, häiritä niin hirveästi sinkkuäiti? Monien mielestä YH:t tuntuvat...
  16. E

    Heräsin yöllä ääneen, kuulostelin että joku juoksee kengät jalassa huoneessa..

    Avasin silmät ja hetken aikaa kuuntelin, sitten tarkensin katsettani olohuoneeseen (50 neliöinen olkkari, jossa sänky toisessa päässä ), mietin tekeekö joku kissoista jotain mistä ääni tulee. Mutta ei niitten kävelystä niin kovaa ääntä lähde. Ääni loppuikin, kun aloin katsoa tarkemmin. Mitään ei...
  17. E

    Mistä se tunne tulee, perhoset vatsanpohjaan ja pulssin hakkaaminen kun toisen näkee?

    Ei voi olla rakkautta, kun ei toista tunne? Ei voi olla himoa, jos ei (ensimmäisellä kerralla nähdessään :D ) ole ollut seksuaalisesta kanssakäymisestä kokemusta kyseisen yksilön kanssa? Mikä sen selittämättömän väreen saa aikaan?
  18. E

    Mitä baarissa tapahtuu klo 3, kun kelloja käännetään?

    Suljetaanko se siis ns. tuntia aikaisemmin? :xmas: :xmas:
  19. E

    Toimiiko reimatec-haalari kurahousujen korvikkeena?

    Siis lapsi voi hypätä isoon lätäkköön ja haalarit pysyy hehkeinä? Ainakaan Lassien haalareissa en moiseen luottaisi, siksi onkin lisänä kurikset. Jos Reima todella kestäisi läträämisen niin melkein tulisi samanhintaiseksi ostaa pelkkä haalari.
  20. E

    Paljonko tulee kurahaalareille postikuluja?

    En osaa pakata mitenkään vippaskonstein. Paketit on sen 8,50e mutta haalarit..? Vai meneekö nekin pakettihinnalla?

Yhteistyössä