Hakutulokset

  1. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Enempää en nyt ehdi mutta rv:34+5 jo! Hui kun se aika rientää !
  2. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Meillä meinas vauva ottaa varaslähdön viime viikolla! Keskiviikkona alko järkyttävät supistukset ja sairaalaan siitä lähdettiin. Sairaalassa olivat jo lähes varmoja että synnytys oli käynnistynyt. Siinä sitten sairaalalla 4h oltiin ja supistukset jatku. Sen jälkeen loppuivat kuin seinään! EI...
  3. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Kyllä tää viikonloppu on taas ollut jo yhtä hässäkkää. Mies lähti mökille kaveri porukan kanssa viettämään aikaan. Jonkun kaverin polttarin jatkot tms. Täällä minä sitten omien viiden ipanan kanssa ja sitten tukiperhe lasten kanssa! Vauhtia ei kyllä ole puuttunut. onneksi nyt tuo isomoi auto...
  4. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Uus auto sille iso Jee :)!! Muuten mutta kun auto on 9-paikkainen Mersu joka muokkautuu myös pakettiautoksi ottamalla penkit pois. Meinasinpa heti aluks ajaa päin leikkimökin seinää kun ei oo pitkään aikaan tullut ajettua noin isolla autolla. Tulee todella tarpeeseen tuo iso auto ! Huomenna...
  5. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Hankinnat alkaa olla tehtynä. Yhdistelmät ja turvakaukalo on nyt odottamassa käyttäjäänsä. Pinnasänky pedattuna. Vaatteet odottavat pesuun pääsyä. Sairaalakassin pakkaus ois vielä tekemättä jospa huomenna koittas ehtiä. Täälläkin yks joka himoitsee herkkuja. Suklaata,karkkia, keksejä ja...
  6. S

    Neljättä odottavat

    NeliApina, Onnea pojan johdosta!
  7. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Sisarukset on kaikki muut tosi innoissaan vauvasta, paitsi tuo miehen edellisestä liitosta oleva 12v tytär. Outoa sinäänsä koska tyttö on asunut yhdessä mun ja miehen kanssa jo yhdeksän vuotta. Ja kun tämä lapsi on jo mun ja miehen kolmas yhteinen. Miehen kanssa olllaan puhuttu että jos tuo...
  8. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Liina77, Exä joo on. Meillä eron syy ei liittynyt kuitenkaan mitenkään lapseen. Edelleen on lapselleen hyvä isä. Eron tahdoin minä ei mies...
  9. S

    3 lasta tai enemmän

    Yv:tä saa laittaa tännekkin. Ikää 36v. Oma esikoinen edellisestä liitosta on 14v. Miehen esikoinen edellisestä liitosta 12v. Yhteiset lapset: 5v ja 3v. Vauvan LA: 12.7.2011 :)!!
  10. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Liina77, Meillä mun ex-mies oli todella etäinen kun odotin esikoistani. Hän saattoi tehdä tootaalisia katoamis temppuja ja ei vastannut puhelimeen yms. Mutta meillä tilanne muuttui täysin kun vauva syntyi. Mies ei olisi halunnut lähetä töihin vaan jäädä vauvan kanssa kotiin. Oli todella...
  11. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Raskaus on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ;)! Tämä siitä että tämä mamma sponssas koko perheen parturiin tänään. Kaikki oli niin ihanaa siihen asti kunnes sain laskun että paljon pulitan hintaa siitä että tuli kolmet leikkaus+värjäys sitten lisäks kolme pelkkää leikkausta. No oli se rahan...
  12. S

    35 v + odottajat, vol 5

    Minä myös taidan kuulua tänne. Ikää 36v. Lapsi on biologisesti neljäs. Mutta perheeseen kuuluu myös miehen aiemmasta liitosta oleva tytär. LA 12.7.2011. Lapset siis: 14v,5v ja 3v. Miehen tytär 12v. RV 30+2 menossa muistaakseni :D!
  13. S

    Neljättä odottavat

    Sarah. 36v -96 (T) -06 (P) -08(T) LA 12.7.2011 :)
  14. S

    Heinäkuiset äipät 2011

    Olen 36v äiti. Lapsi on neljäs biologinen. Kuitenkin viides talouteen tuleva lapsi. Mukana arjessa on siis myös miehen entisestä liitosta oleva tytär. LA: 12.7.2011
  15. S

    Minkä kokoisia kolmevuotiaita?

    Tyttö 3v 88cm ja 12kg
  16. S

    Kenellä perheeseen kuuluu molempien aiemmasta suhteesta lähiapsia?

    Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 9 vuotta. Minulla on aiemmasta liitosta tyttö nyt 14v ja miehelle tyttö nyt 12v. Yhteen kun muutettiin niin tytöt olivat 6v ja 4v. Molemmat tytöt asuvat siis meillä käyvät etävanhemmillaan 1-2kertaa kuussa. Tytöt tulivat aluksi todella hyvin toimeen...
  17. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Mukaan minäkin? LA: 12.7.2011 olen 36v ja lapsi on neljäs.
  18. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Mukaan minäkin? LA: 12.7.2011 olen 36v ja lapsi on neljäs.

Yhteistyössä