Hakutulokset

  1. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Huomenna minäkin saan nähdä kiitospaketin sisällön. olen ollut koko viikon reissussa... :)
  2. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    3 viikkoa urakkaa takana ja paino on kaikkiaan pudonnut 7kg. Oikein hyvä saavutus! :D Kolmas viikko oli helpoin. Kyllä elimistö alku hankaluuden jälkeen tottui dieettiin. Mielessäni on vielä, että jatkan viikkon Nutriletillä. Sitten alkaakin haastavin tilanne, kun pitää osata syödä normaalia...
  3. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Kävin verikokeessa, pieni verenkuva. Sittenpä näkee, miten on kolmen viikon Nutrilett kuuri vaikuttanut arvoihin. Aina arvot ovat hyviä olleet, mutta saas nähdä ovatko vieläkin parempia nyt:) Voin suositella tätä kuuria, kunhan vaan on motivaatio kohdallaan ja perheen tuki takana...
  4. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Mahtavaa, eilen Laitoin yhdet housut jalkaan ja ne ei puristanut enää! Pystyin jopa istumaan ne jalassa!! Mulla vaatteet ei ihan heti isoiksi jää, vaan ensin pääsen eroon siitä tuskasta, että vaatteet puristaa ja pelkään saumojen ratkeamista... Kilot tulleet niin nopeasti, etten ole uusia isoja...
  5. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Huh,huh, mulla on aika taistelua tämä kuuri. Onneksi kuitenkin välillä menee hyvinkin. Ja kyllähän tuo painon putoaminen nostaa fiilistä! Minäkin farkut sain vedettyä jalkaan. Kahteen vuoteen en ole farkkuja voinut käyttää... Vain kuminauha vyötärö housuja olen käyttänyt. Kahdessa viikossa on...
  6. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Näköjään kaikkeen tottuu. Toinen viikko menossa ja kun tietää, ettei muuta tule kuin pussiruokaa, niin ei sitä tule muuta ajateltuakaan. Ei enää himoja ole... toistaiseksi... Millanenhan on tuo 70e arvoinen painonhallinta- ja terveyspaketti, joka saadaan? :) Miun mies miettii myös, jos...
  7. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Minä kyllä puren kynsiä enemmän kuin koskaan! Ihan hirveä tarve purra jotain ja kynnet aina mukana... Mulla on niin lyhyet kynnet, ettei lyhemmäksi saa... EI KAI nyt sentäs puntari näyttänyt 199,8kg!!??!! :D
  8. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Juon vettä ainakin 3l päivässä. Laitan veden aamulla kannuun ja siitä on hyvä seurata, kuinka paljon on tullut juotua. Mulle tulee tarve juoda. Johtunee ketoosista...? Vessassa saa juosta vähän liiankin usein... Kyllä tää on tahtojen taistelua! Tekee mieli sipsiä hirveesti! Ei tää helpoa ole...
  9. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Moikka Moi! Yksi viikko takana täysnutrausta ja paino pudonnut 2,5kg, hyvä, hyvä! On ollut rankka viikko. Meidän kuopus on alkanut nukkua yöt huonosti. Todella rankkaa olla näin tiukalla dieetillä, jos ei saa nukkua kunnon yöunia:( Nälkäkin vaivaa. Ja yöllä valvoessa nälkä vasta onkin...
  10. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Arg, toinen päivä menossa ja tekee niin mieli sipsiä ja hampurilaisateriaa!! Tämä toinen päivä on huomattavasti vaikeampi kuin ensimmäinen. TOIVOTTAVASTI kohta elimistö menee ketoosiin ja tämä helpottuu! Nälkä on, mutta kestän. En halua enää näyttää siltä kuin olisin raskaana ja käyttää...
  11. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Nalle,sulla on aika samanikäiset lapset kuin mulla. Esikoinen täyttää loppu kesästä 6-vuotta, keskimmäinen on kohta 3½-vuotias ja nuorin kohta 2½-vuotta. Vauvaa meillä ei ole, mutta toivottavasti kuitenkin vielä saadaan:) Toinen päivä täysnutrausta menossa. Kova nälkä on ja kiukuttaa...
  12. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Ensimmäinen päivä takana. Nälkä tullut aina hieman ennen kuin on "ruoka-aika". Hyvin on nälkä lähtenyt pusseilla ja vedellä. Ei ole mitään oireita, ei etes päähän koske. Mocca pussi mietitytti etukäteen, koska en kahvista tykkää. Ilokseni tuoteselosteesta huomasin sen sisältävän kaakaota...
  13. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    =)Onpa Mia ollut reipas!! Hyvä,hyvä! Aloitin tänään urakan. Painoindeksi on 30,4. Tavoitteeni on olla jälleen normaalipainoinen (BMI25). Pudotetavaa on n. 17 kg. Tämä kolmen viikon kuuri on hyvä aloitus laihtumiseen. Ja jos vaan tuntuu edelleen siltä, niin taidan vielä tuon kolmen viikon...
  14. Nutrilett-konkari

    VLCD-testiryhmä

    Moi! Olen 28-vuotias kolmen alle kouluikäisen lapsen äiti. Olen lapsuuden ja nuoruuden ollut urheilullinen ja normaalipainoinen. Lasten ja avioliiton myötä kiloja on kertynyt ylipainoksi asti. Kuulun niihin onnettomiin, jotka ovat kokeilleet aikaisemmin todella monia laihdutuskonsteja...

Yhteistyössä