Hakutulokset

  1. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    eilen tuli nutrilettiltä paketti :) patuikoita, h&c moccaa JES! :D Ja kalaöljykapseleita :). Ihana ylläri paketti. Kivan monipuolinen, kun patukoitakin oli monta sorttia. Kukahan tän voitti? onko joku kuullut mitään, vai onko voittaja vaijjennut? :) Olis kyll ollut ihana itse voittaa mutta...
  2. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Mulle tuli kans viime viikolla sähköpostia :) Mutta vielä ei ole postipate käynyt kolkuttelemassa. Huomasittekos että tulokset on tullu julki: Kaksplus - Nutrilett testiryhmän tulokset
  3. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Itse en kyll oo kuullut mitään. Yllättävän hyvin pieneni vatsa tuon nutrauksen aikana. En läheskään jaksa enää syödä samanmoisia aterioita kuin ennen. Paljon vähemmällä selviää :) Ihanaa kun ei tarvitse enää ahmia kilokaupalla ruokaa suuhunsa jotta tuntisi itsensä edes hieman täyttyneeksi.
  4. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Eilen illalla söin viimeisen pussin, mocca pirtelön. Nyt se sitten loppu... Jään kyllä kaipaamaan! Oli outoa kun ei saanut aloittaa tuota aamua enää tolla mocca pirtelöllä kun niin olen tehnyt viimeiset 3viikkoa. Muistatteko kun haaveilin kahvista maidolla ja ruisleivästä? Nyt kun oli...
  5. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Voi että, huomenna tää loppunee. Ikävä jo tulee :) Torstai aamuna saan tietää lopullisen painon. Jännittäähän tuo vaikka joka päivä puntarilla olenkin pomppinut. Tää dieetti meni muuten yllättävän nopeasti.. vastahan mä aloitin, vastahan mä tuskailin sitä kokoaikaista juomista ja syömistä. Ja...
  6. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Oli ihan pakko tulla tännekkin sanomaan kun juuri laskeskelin että paljonko, ja missä ajassa olenpuottanut viimeisimmästä huippulukemasta. Vähän päälle kk sitten painoin paljon, enemmän kuin koskaan! ja nyt painan -9kg vähemmän!! en laisinkaan oikeastaan ihmettele jos ei paino putoakkaan täll...
  7. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Voi ei! toivottavasti parannutte pian ja ei ihan mee kauheen pahaksi! Nyt vain paljon mustikkasoppaa ja keltaista/punaista jaffaa! Ja ehdottomasti lepoa! Nyt rauhassa vain parantelet ittes ja perhees! laihduttamaan kerkeää kyllä sitten kun olet taas terve ja jaksat! .. todella ikävää.. :hug:
  8. Nutrilett-Mia

    nutrilett quick start

    Sehän riippuu se painon lähti pitkälti siittä paljonko on lähtö paino. Tukevammallahan nuo kilot sattaa karista helpommin. Kuten itselläni.. Nyt olen tuossa Nutrilett:in VLCD testiryhmässä mukana ja nyt ollaan loppusuoralla. 3viikosta enää muutama päivä jäljellä ja oma painon pudotukseni on...
  9. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Olis kyll kiva jos tämä ketju saisi jäädä pysyäkseen jotta voisimme käydä kertoilemassa että kuinka nutrailun jälkeinen elämä näyttää :) Teistä muista on ollut huomattavasti apua kun saa teiltä tsemppiä ja kun kuitenkin kaikki olemme samassa pisteessä! jos ei muute, ni perustetaan sit ihan oma...
  10. Nutrilett-Mia

    nutrilett quick start

    Heissan! itse söin vuojen alussa sen 5päivän guick startin ja viikossa lähti kiloja -3,5kg! suosittelen siis! muistat vain juoda sen 1,5-2l päivässä! ja oman jaksamisesi mukaan kannattaa liikkua, mutta ei väkisin! Itse henk koht. suosittelen!
  11. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta Huomenta! tääl oli puntari eilen 118,8 eli yhteis pudotus on vain -3,6kg. Teidän muiden juttujanne lukiessa tulee olo että mitähän ihmettä mä teen väärin? Muut tiputtaa puolet enempi ja itte vaan kittuutan menemää.. Enää ei ois kuin muutama päivä, Keskiviikkona vika päivä, syntymäpäivä...
  12. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Ääh, ei suinkaa :D 119,8 :D Sama virhe mulla blogissakin.. Pahoitteluni :D Terhi, itselläni oli alussa hieman ummetusta mut nyt on helpottanut :)
  13. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Moi, ja onneksi olkoon kaikille hienosta saavutuksesta! Mulla on pudonnu 1viikon ja 5päivän sisällä n.3kg. Olis kai pudonnut enempikin mutta nesteiden kanssa jouduin säätämään. ensin join väärää ja liikaa, sit join vain liikaa ja nyt kun vähensin nesteiden määrää 1l-1,5l niin paino alko taas...
  14. Nutrilett-Mia

    Nutrilett expertit HJELP!

    suosittelisin kyllä itsekkin että alussa syöt niinkuin säännöissä lukee, muuntelet vain maustamalla ja lisäämällä kasviksia, kyllä se siittä :) (1vko 5päivää nutrilett VLCD dieetillä -vielä 1vko ja 2päivää)
  15. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Nyt loppu mun masenteluni! Tajusin miksi puntari "huijjaa" Ei se huijjaa, se kertoo totuuden.. totuus on se että paino nousee siksi takaisin ylös päin koska juon kivennäisvesiä ja niissä on SUOLAA, ja sen myrkyn taikia mun elimistöön kertyy nestettä. Heti kun otin nuo vedet juomiini niin paino...
  16. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Kiva kiva, eipä sit eilinen viestini ollutkaan tullut perille :/ Ei voi mitään. Taas kirjoitin pitkän jutun ja ihan turhaan. höh.. No joo, nyt alkoi uusi viikko nutrailua. Huoh.. paino lukemaa en teille voi antaa. Pahoitteluni. Puntari huijaa sen minkä kerkee. Vähän kun tuuppaset sitä toiseen...
  17. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Ja kuudes päivä alkoi :) Huomenta, tai siis päivää vain kaikille :) aamu lähti vähän väsyneessä merkeissä käyntiin, ja edelleen väsyttää. Ei kai se auttais muu kuin napata soppa suuhun ja painua takaisin pehkuin lasten kans päikyille. Liekkö eilinen polkeminen sitten antoi vähän takapakki ja...
  18. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Mulla ei ole ongelmia noita niinkää syödä. Lähinnä ton tomaattikeiton ja suklaa pirtelön kanssa että alkaa loppua kohden olla liian jauhoinen tunne suussa. Kasviskeitto on ihan hyvää, hieman ehkä tulista vaikka tulisesta tykkäänkin. Ne pikku pikku kasvikset ois mielestäni voinu jättää pois ;)...
  19. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Kysyin viime viikolla siltä Pirittalta että saako esim pepsi maxia juoda niin vastaus oli tälläinen: "-Kaikki kalorittomat nesteet ovat sallittuja. Pepsi maxissa on 0,4kcal/100 ml joten se on melkein kaloriton, eli sitä voi kyllä juoda." Itse olen yleensä aina juonut pepsi maxia. Ollaan...
  20. Nutrilett-Mia

    VLCD-testiryhmä

    Hei kaikille! Ja hurjan paljon tsemppiä nutrailuun! Alku on kieltämättä kangertelua mutta se helpottaa ajanmyötä. Mulla tänään 5päivä menossa ja on jo ihan suht helppoa, alkaa olla jo pikku hiljaa ihan arkea. Juominenkaan ei enää ole niin vaikeaa vaan elimistö jo kaipaa sitä ja automaattisesti...

Yhteistyössä