Hakutulokset

  1. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikka moi! Mulla oli ongelmia tietokoneen kanssa, niin en oo päässyt kirjoittamaan tänne. Mulla loppui dieetti eilen. Viimeinen viikko sujui samoissa merkeissä, kun edellinenkin eli hyvin meni. 8kg tippui paino yhteensä 3 viikon aikana ja oon tosi tyytyväinen! Mutta oon kyllä iloinen...
  2. N

    VLCD-testiryhmä

    Heips! Mulla on 13. päivä menossa ja hyvin menee. Tosi nopeasti on päivät mennyt, kohta alkaa jo viimeinen viikko. Helposti on kyllä dieeti sujunut, en oo 2. ja 3. päivän jälkeen syönyt mitään muuta, kun pussiruokia. Ja silloin alkupäivinäkin vaan kurkkua ja tomaattia. Painoa on tippunut...
  3. N

    VLCD-testiryhmä

    Toinen viikko ja 10. päivä menossa. Olo on edelleen hyvä eikä ole nälkää tai väsymystä. Nyt on vaan tullut ongelmaksi, että muistaa ottaa kaikki 5 pussia päivässä, kun ei nälkä enää kerro, että olis ruoka-aika. Muutamana päivänä on päivän aikana venynyt annosvälit neljään tuntiin, niin sit on...
  4. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikka! Mulla on viides päivä menossa ja nyt alkaa olla jo helpompaa. Ei oo enää ollut nälkä eikä väsyttänyt, jaksoin eilen 30min kävelylenkin lisäksi illalla vielä juosta crosstrainerillä 15min/5km. Ja paljon pirteämpi olo on muutenkin. 3,5 kiloa oli eilen lähtenyt alkupainosta. Vähän teki...
  5. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikka! Minäkin ilmoittaudun mukaan. Olen 28-vuotias 4 lapsen äiti Etelä-Suomesta. Olen nuorempana urheillut todella aktiivisesti ja kun 10 vuotta sitten lopetin urheiluharrastukseni ja aloin pian odottaa esikoistani, niin kiloja alkoi kertyä. Painoindeksini on noin 30. Mulla on ollut tapana...

Yhteistyössä