Hakutulokset

  1. N

    VLCD-testiryhmä

    Heips! Mulle oli tullu spostia eilen :) lupaus, että tuotepaketti tulee pian postissa... Toivottavasti sisältäis patukoitaki, niitä haluaisin päästä maistelemaan!
  2. N

    VLCD-testiryhmä

    Hienoa Nalle :) mahtavaa lukea noin positiivinen viesti! Mulla henkilökohtasesti on tää viikko ollu aika taistelua :( töitten alkaminen sotki hommaa pahasti... energia tuntu riittämättömältä, oli huimausta ja huonoa oloa, kiukutusta ja yksinkertasesti nyt loppua kohden kyllästytti kaikki maut...
  3. N

    VLCD-testiryhmä

    Huh huh! Tänään sitte oli eka työpäivä ja aika rankkaa oli olla töissä tällä dieetillä. Söin aamulla kotona pirtelön ja seuraavan ehdin syömään vasta reilun viiden tunnin päästä. Näihin viiteen tuntiin sisältyi mm. kuntosalia ja keppijumppaa. Heikotus meinas iskee. Nälkä kurni pitkin päivää...
  4. N

    VLCD-testiryhmä

    Hyvää huomenta!! Nyt tsempataan, viimeinen rutistus :) Saimpahan vihdoinkin vaakaltaki lisää tsemppiä... nyt yhteensä -5kg :D oon tyytyväinen! Nyt pitää kiiruhtaa, mukavaa viikon alkua kaikille :wave:
  5. N

    VLCD-testiryhmä

    Äsh. Meinaa olla vaikeeta täälläki, on ikävä ruokaa. Nyt pitäs tsempata vielä viimene viikko, keskittyä tähän hetkeen, eikä haikailla tulevaa. Nyt ootan ens viikkoa ja töiden alkua, että sais enemmän rytmiä tähän elämään. Tänään oon vaan ollu kotona koko päivän, niin liikaa on ehtiny aattelemaan...
  6. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenia! Mitenkäs mennee? Täälä mukavasti :) ei enää kummempia ongelmia, toki hetkittäin käy joku mieliteko mielessä, mutta repsahdus ei oo ollu lähelläkään. Oon tottunu kaikkiin makuihin, toiset kuitenki uppoaa paremmin ku toiset. Ens viikko vähän jännittää, työt alkaa. Välillä pyöräilen...
  7. N

    VLCD-testiryhmä

    Hyvää huomenta!! Hienoja tuloksia :flower: Viikko takana ja vaaka näytti -3kg! Jippii :) en oo painanu näin vähä vuosikausiin!!! Mun vaaka ei näytä, ku 500g:n tarkuudella, joten tarkempia tuloksia en tiedä, mutta ei oo tarvettakaan :) voipaketeilla lasketaan pudotuksia! Olo on hyvä, ei enää...
  8. N

    VLCD-testiryhmä

    5.päivä. Olo on vähän omituinen. Huimaus lisääntyny, epäilen johtuvan verenpaineen laskusta, joka taas johtunee normaalia vähäsuolaisemmasta ruokavaliosta. Seurailen verenpaineita kotimittarillani ja ne on ollu tällä viikolla luokkaa 120/80, eli aika ihanteelliset, mutta ehkä mun elimistö on...
  9. N

    VLCD-testiryhmä

    Hyvää huomenta! Neljäs päivä menossa ja olo vaihtelee. Eilen oli ihan super-energinen olo, ajatukset vilisti päässä ja fyysisestikin jaksoin paremmin kuin edellisinä päivinä :) Tultiin mummuloimaan ja täälä on vähän vaikeempaa, liikaa houkutuksia, mutta tiukkana oon pysyny! Aattelin nyt olla...
  10. N

    VLCD-testiryhmä

    Nutri-Nalle: Ihana kuulla, että aamun masistelut on kaikonnu ja intoa taas riittää :) Mullaki meinas tossa päivällä iskee epätoivo... lähin intoa puhkuen viettämään omaa laatuaikaa, eli kiertämään kirppiksiä :D Meinas energia loppua, ei jaksanukaan samaan malliin ku ennen. Hikiä puski...
  11. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta :) Hyvin nukuttu yö takana, ei nälkää eikä muutakaan vaivaa! Aamupalaksi hörpin jälleen mokkapirtelöä. Olen tehnyt kaikkien pirtelöiden kanssa niin, että sekoitan ne kylmään veteen puolisentuntia ennen nauttimista ja annan vielä kylmettyä pakastimessa... hyvää :) Hmm. Luulin, että...
  12. N

    VLCD-testiryhmä

    Noniin. Päivä 1. alkaa olla finaalissa :) ja vointi on ihan hyvä! Söin suunnilleen kolmen tunnin välein; mokkapirtelö-kanakeitto-suklaapirtelö-kasviskeitto-marjapirtelö. Lisäksi söin 2xporkkana, 1xtomaatti ja pätkä kurkkua. Nesteitä on menny kolmisen litraa. Nälkää oli, sitä ei käy kieltäminen...
  13. N

    VLCD-testiryhmä

    Heippahei :) Mukaan ilmoittautuu kolmikymppinen 1v pojan äiti. Kiloja on kertyny vuosien mittaan useita ylimääräisiä, painoindeksi on tällä hetkellä 30.85. Laihdutellut olen mm. Painonvartijoissa ja karppaamalla. Nutrilett-tuotteita en ole koskaan aiemmin edes maistanut. Nyt tavoitteena on...
  14. N

    Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

    En onnistunu linkittämään, mutta google löytää nettikauppoja, jossa myydään Nutrilettia. Fitnesstukussa näytti olevan esim. mansikkapirtelöjauhe 15pss/15e. Patukat 2kpl/4e.
  15. N

    Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

    Turhaan hötkyilin tuon nimimerkin kans... eli siis ex-"Nuu" ja aiempi "Apatius" löytyy nyt tämän nimimerkin takaa :D iteki jo ihan sekasin! Mää alotan sunnuntaina, aattelin tehä sitä ennen alustavaa ruokalistaa, et mitä syön milläki aterialla. Kahvin oon tottunu juomaan mustana, ja aamukahvista...

Yhteistyössä