Hakutulokset

  1. Emby^

    Odottajat turku 2014!

    Huhuu? :)
  2. Emby^

    The Esikoishaaveista 2012 & 2013 plussanneet

    Ai tämä ketju on hengissä edelleen :) :wave: Emby^ ja V murunen, 11 pv 2 w + salamatkustaja Nuppu 26+6
  3. Emby^

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    :wave: :) Heippa naikkoset! Vanhat ja uudet! :p Mää tulin kertomaan, että me annetaan toisen tulla, jos on tullakseen ;) Mein esikoinen on 1v 3kk ja 16pv :) V alotti päiväkodin tossa syyskuun alussa ja mä olen palannut sinne samaan vanhaan työpaikkaan, minne en tosin olis halunnu palata...
  4. Emby^

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Heippa naiset.. Mitenkäs, kun te joiden pikkaset on päiväkotiin menneet (miksi ei muutkin), ni miten se maidon juonti? Joko annatte ihan normaalia maitoa? Pitääkö se alottaa pikkuhiljaa, kerran päivässä pieni määrä ja siitä suurentaa määriä vai.. häh? Kyselee tyhmä.. Meilläkin V menee...
  5. Emby^

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Eläimistä: Meillä on kolme kollikissaa. Vanhimmainen on mein poitsun paras kaveri, keskimmäinen vihaa kaikkea / kaikkia muita, paitsi mun miestäni, sähisee kaikille / kaikelle. Idiootti.. ja nuorimmainen pelkää omaa varjoaanki :D :laugh: Emby^ ja V muru 10kk ja 5pv :)
  6. Emby^

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Hukkapiru, no niin juhlitaan! APUA! :laugh: ..joo, oon lähettäny työhakemuksia pariinki paikkaan. Kävin haastattelussakin, mut en päässy siihen hommaan :( Se ois ollu päivätyötä ja joka kolmas viikonloppu omaishoidon tukikeskuksessa.. Juu, en mä kyl enää sinne.. ei kiitos :p Voij jehnä...
  7. Emby^

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Hukkapiru, no niin synty!! Hitto! :D Een mä vielä oo miettiny niin pitkälle :) Ehkä aika pienet bileet tulee :) Mitäs sulle muuta kuuluu?
  8. Emby^

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Hheeeelllooou :wave: Joku oli täällä huudellu :) Kiitos muistamisesta :heart: ..jo on kireä meininki täällä, chill :) Kohta on kevät! \o/ Ihanaa, aurinko lämmittää. Tulee vappu ja oooh, kesä <3 Moottoripyörät ja hienot urheiluautot ;) Aikaslailla on vanhoja tuttuja jo toisella...
  9. Emby^

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Morjes, pitkästä aikaa :wave: Meillä aikalailla samaa rytmiä, ko Tipetsulla ja Äippä26:lla :) Mua kiinnostais tietää / kuulla mielipiteitä / neuvoja tosta, jos jää hoitovapaalle, niin voiko tehdä sijaisuuksia? Ja mun mies on työttömänä, niin eihän häneen vaikuta se isyysaika mikälie...
  10. Emby^

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Voi : / Johannalle osanotot :( :hug: Mein V tais olla kans aika kiltti, kun tuli ihan kivasti lahjoja :) Oltiin mun vanhemmilla alkuun ja illemmalla mentiin mun miehen sukulaisiin.. icy, no onnnnhan tuo jo noin iso poika :) Äkkiä nuo vaan kasvaa :heart: Öö, äippäloma loppuu vissiinki 22.3...
  11. Emby^

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    icy, auts! No en yhtään ihmettele, et teki mieli vaan olla hiljaa nurkassa : / Mulla ihan omasta takaa migreeni, ja se on kyl kamalaa! Mitäs tuo pallero ny osaa :) Osaa ottaa tutin ja laittaa takas suuhun, ymmärtää jo avata suun kun laittaa lusikan suun eteen, pitää tuttipullosta ite kiinni :)...
  12. Emby^

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Johanna, aaaaij, oliko näin :) joo, Turun lähellä asustellaan. Ai te tapaatte synnärikavereiden kanssaki?! :) Mulla oli niin rasittava yksilö samassa huoneessa, et voi pyhä helvetti (anteeks, mut hää ol kyl tapaus). ..mites me, V tykkää olla tuolla leikkimatolla ja mä häärään sitte mitä ikinä...
  13. Emby^

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Johanna, ei olla käyty uimassa, kun V:llä oli se korvatulehdus just niihin aikoihin, ko oli ilmoittautuminen : / Enkä mä oo jaksanu mhinkään muskareihin mennä :p : / Mut siis me reissataan aikalailla muuten, otan V:n mukaan melkein jokapuolelle missä käyn :) Entäs sä? Onko teillä paljon siellä...
  14. Emby^

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    icy, ai teilläkkin painitaan työttömyyden kanssa.. Täällä myös :( Mun mies joutu työttömäksi jo joskus oisko ollu syyskuussa.. : / Toivottavasti sun mies löytäis pian töitä! Voi että :( Sairaustapaukset syö kyllä voimavaroja : / Voimia. ..Ja tsemppiä uuteen kiertoon ;)
  15. Emby^

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Heepskuk :wave: Huudeilla ollaan :) Eipä tänne meille mitään. Oikein paljon onnea uusille tulokkaille ja isot halaukset niitä tarvitseville jaja mitäs muuta :) Niih. Mein poitsu nukkuu koko yön, joskus voi heräillä kun tutti tippunut, enkä heti herää sitä takas laittamaan, ni sitte alkaa...
  16. Emby^

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    :wave: Puklaako / oksentaako tein lapsukaiset aina kun ovat vatsallaan? Täällä puklataan, joka jumalan kerta.. ÄR-SYT-TÄ-VÄÄ! Emby^ ja V 5kk 2vko
  17. Emby^

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    :wave: Mitenkäs, suuttuuko tein muiden lapsukaiset, kun laittaa pipon päähän? Mein V saa aivan järrrrrkyttäviä raivareita välillä. Siis on hyvin harvinaista, jos ei hermostu.. : / Aika tylsä juttu, kun se pipo kuitenkin on aikalailla pakollinen näin talveen päin ko mennään.. Emby^ ja V...
  18. Emby^

    The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

    Ou mai mikä plussa-aalto! :) Onnea kaikille!
  19. Emby^

    Kuvia plussatesteistä

    :laugh: Ihana Tiuhti :p kuumetta jo? ;)

Yhteistyössä