Hakutulokset

  1. H

    vaunuasiantuntijat, auttakaa!

    ois tollaset käytetyt emmaljungan duo edge (?) vaunut, joista on renkaat puhki.. Kattelin netistä sellasia halpoja sisäkumeja, joissa sanotaan halkaisijaksi 13cm. Mutta käykö ne noihin renkaisiin, kun niissä sanotaan että halkasia ois 12,5cm??
  2. H

    syömmekö kanaa..??

    eilen oli päiväys tossa fileepalassa, uskaltaako sitä nyt laittaa?? T:peukalo keskellä kämmentä keittiössä
  3. H

    meitsi on taas kehissä!!!!

    viimeks käyny täällä tsiljoona vuotta sitten, mutta nyt rakas siskoni tekee minusta tädin ja kai se on pakko taas näihin kuvioihin tulla mukaan :whistle: onneks on siskoja jotka voi tehä lapsia, niin ite ei enää tarvii :D
  4. H

    nyt tämä lähtee tauolle!!!!!! (sisältää uikutusta)

    helvetti ku menee hermot |O teen keikkatyötä öisin ja mies tekee kaksvuorotyötä. Kun hänellä on iltavuoroviikko, niin meikäläinen raijaa tenavat hoitoon, että herra saisi nukkua. Mutta annas olla kun mä oon viikonloppuyöt töissä, niin herra lähtee viihteelle ja lastenvahti lähtee yöllä pois...
  5. H

    ootteko nähny missään myytävän..

    kissapukuja lapselle?? poika tykkäis varmaan sellasen laittaa sunnuntaina päälle, mutta en kerkee enää tekemään itse.
  6. H

    mitä mieltä ootte ikean sohvista?

    onko kenelläkään sieltä sohvaa? jos on, niin ollaanko oltu tyytyväisiä?
  7. H

    tuli tuosta vessan vetämis -ketjusta mieleen...

    että onko oikeasti valloilla sellanen mielipide, että lapsen sikeä/herkkäunisuus riippuu ihan siitä miten vanhemmat on opettanut lasta ääniin?? Tuossa ketjussa ainakin suurin osa oli sitä mieltä, että lapsi ei voi herätä vessan vetämiseen. ja jos herää niin vanhemmat on ollu tyhmiä kun eivät ole...
  8. H

    miksi ei suostu profiilin kuva vaihtumaan!!!!??

    ??? |O hermo menee.. voisko joku antaa vinkkiä?
  9. H

    täällä eletään ihanaa arkea täysillä....

    meikäläinen mahataudissa, lapset just parantumassa.. ja tietenkin olis sata asiaa tehtävänä |O mikä laki tää tällanen on että sairaus tulee just sillon ku ei pitäis :/
  10. H

    Moniko pessyt ikkunoita pikkupakkasella?

    paljonko tuota lasinpesunestettä pitäisi siihen veteen laittaa...? ja vissiin kumihanskat kädessä pitäisi sitten toimia, vai?
  11. H

    paljonko nukkuu 11kk

    ikäset? siis yhteensä vuorokauden aikana?
  12. H

    varsinaiset kierrättäjät :O

    ihme apinoita tässäkin taloyhtiössä!! :o |O muka kierrättävät lasit ja metallit, mutta heittävät ne tonne roskikseen muovipusseissa :o Äly hoi älä jätä. Mun on varmaan pakko väsätä jotain tekstiä noille dilleille, että tajuavat.. |O |O |O Kiitos kun sain purkaa :flower:
  13. H

    "eka" koulupäivä takana ja...

    ...meinasin jo nukahtaa tunnille klo 12 :o taitaa olla piiiiitkä kevät edessä. Onneksi valmistun toukokuussa, sitten saa tehä töitä.
  14. H

    jipii, töitä ois tiedossa :)

    meikäläisestä tulee karaoke emäntä :D tiedän jo valmiiksi että tulen tykkäämään siitä hommasta =)
  15. H

    en ymmärrä *sisältää valitusta*

    tämän asian osaiset varmaankin tunnistavat tästä itsensä jos täällä käyvät, mutta en jaksa välittää, koska haluan nyt avautua tänne.. Eli tutuillamme on 9kk ja 2v. lapset. Heillä ei ole lastenhoitoapua, paitsi me. Välillä olen käynyt lapsia hoitamassa yön, kun ovat halunneet lähteä...
  16. H

    mies aina syyllinen(kö)?

    tuli mieleen tuosta alkoholin käyttö -jutusta.. Tämä paljon puhuttu perheväkivalta. Puhun nyt omasta kokemuksesta ja haluaisin saada keskustelua aikaiseksi. Tilanteeni on se, että vanhemmillani on ollut avioliitto aina yhtä vuoristorataa. Itse en ymmärrä äitiäni, joka pimahtaa hyvin helposti...
  17. H

    Ventolinea leikki-ikäiselle..?

    tuo vauva sai yskään ventolinea, annostuksena 1ml. Nyt on isommallakin sällillä hirvee yskä ja ajattelin antaa samaa myrkkyä sille, mutta mikähän olisi 3v. annostus?
  18. H

    lihapullista

    kermaviiliähän niihin yleensä laitetaan, mutta entä jos pistäis ruokakermaa..? mitä eroa?
  19. H

    lahjoja lastenlapsille...

    tästä ollut muistaakseni ennenkin keskustelua täällä, mutta otanpahan aiheen vielä esille... Eli mitä mieltä olette: kuuluuko mummon ja papan antaa lastenlapsille lahjoja jouluna synttäreinä jne.? Eihän he mitään lahja-automaatteja ole, mutta mun mielestä on todella outoa, jos mitenkään ei...
  20. H

    kielletyt safkat: älkää ottako niitä niin vakavasti.

    Taas nähtiin, kuinka älytöntä on nykyään toi syömisen rajoittaminen raskausaikana. Nuo suositukset kun muuttuvat jatkuvasti, niin miksi ne otetaan edes vakavasti? :o viimeaikoina sattunut esimerkki tuo maksa. Kun odotin vuosi sitten kuopusta niin ei saanut missään nimessä syödä maksatuotteita...

Yhteistyössä