Hakutulokset

  1. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei kaikille!!! 3 viikkoa tänään täynnä ja kokonaispudotus -8kg. Olen TOSI TOSI onnellinen tästä pudotuksesta ja siitä että pääsin tähän ryhmään mukaan. En muista milloin olisin viimeksi ollut näissä lukemissa. Toki 10 kg olisi vielä pudotettavaa, mutta tästä on hyvä jatkaa. Ja ajattelin...
  2. N

    VLCD-testiryhmä

    Aurinkoista aamua kaikille!! Hienoa Nalle, tuntuu varmaan upealle, kun pääsee sellaisen luvun alle, mistä on vain pitkään voinut haaveilla. Minulla olisi vielä vähän reilu kilo pudotettavana ja pääsisin sellaiseen lukemaan myös ja uskon, että tällä viikolla vielä pääsenkin siihen. JIPPII. Eilen...
  3. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei taas kaikille!! Kolmas viikko käynnistyi tänään. Viime viikolla näytti, ettei tiputusta tule juuri lainkaan, mutta viikonloppua kohti alkoi taas ihmeitä tapahtua. Nyt kahden viikon tiputus -6,4 kg, joka on ihan uskomatonta. On se onnenpotku, että pääsi tähän ryhmään mukaan. En ole tällaista...
  4. N

    VLCD-testiryhmä

    Hellurei, ja hyvin menee täälläkin. Pussiruokiin alkaa olla jo nyt tottunut ja on se oikeastaan aika helppoa, kun ei tarvitse miettiä mitä tänään söisin, valitsee vain laatikosta jonkun maun. Kasviksia en ole syönyt kuin silloin, kun aloitin, niin parina ensimmäisenä päivänä. Nyt taas pariin...
  5. N

    VLCD-testiryhmä

    Heipparallaa!!! Eilinen päivä meni hyvin iltaan asti. Sitten alkoi tulla mielitekoja ja olisi tehnyt mieli jotain oikeaa ruokaa. Olin paistanut pannulla possun ulkofilepihvejä ja ranskalaisia lisäkkeeksi. Voi, että tuoksui hyvälle. Mutta pidin pintani. Olin laittanut saunan lämpiämään ja menin...
  6. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta vaan kaikille!! Minulla on vähän samanlaiset tuntemukset kuin Terhillä. Viimeinen pussi tahtoo jäädä aika myöhäiseen iltaan ja päivällä töissä annosvälit viruneet neljään jopa viiteen tuntiin. Mutta jano on ihan mahdoton. Suuta kuivaa koko ajan. Itse olen myös huomannut. että henkeni...
  7. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta ja jippii!!!!!!! Ensimmäinen viikko takana ja vaaka näytti aamulla -3,9 kg vähemmän kuin viikko sitten. Olo on energinen ja päänsärky alkanut hellittää. Ja mieheni sanoi aamulla että housuni "löpöttää". YES.Viikonloppu meni hyvin, vaikka pelkäsin miten selviän siitä, koska...
  8. N

    VLCD-testiryhmä

    Heikun keikun kaikille! 5.päivä alkanut ja nyt tänä aamuna pitkästä aikaa energinen olo. Työkaverit jo ihmeissään katselleet, että mikähän nyt riivaa. Jospa tässä pitkästä aikaa alkaisi jo harrastamaan liikunta puoltakin. En ole varmaan käynyt lenkillä reiluun vuoteen, muuta kuin ihan...
  9. N

    VLCD-testiryhmä

    Heippa kaikille!!! Kolmas päivä menossa ja paino tippuu tasaiseen tahtiin. Päivät töissä sujuvat hyvin, kun on pussieväät mukana. Ja muistaa vielä välillä juoda vettä. Kieltämättä välillä jopa tulee oikein kunnon janon tunne, että on pakko saada jotain juotavaa. Ennen tätä "kuuria" tuli...
  10. N

    VLCD-testiryhmä

    Heippa taas! Pitää vielä lisätä tänään aiemmin kirjoittamaan tekstiini, että tietysti terveyden kannalta tämä painonpudotus on kaikkein tärkeintä. Minä taidan olla tämän porukan vanhin ja viime vuosina on alkanut vaivata lonkat ja milloin polvet ja milloin mikäkin. Sydänsairauksiakin on suvussa...
  11. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta kaikille! Tänä aamuna heräilin hieman heikkoon oloon, mutta kylläpä se siitä asettui kun ensimmäisen moccapirtelön nautiskelin. Ihmeellistä, miten jo muutamassa päivässä tämä olo voi muuttua kevyemmäksi. Ei ole niin "pöhöttynyt" olo. Mietiskelinkin aamulla, että mitähän meidän...
  12. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta kaikille! Ensimmäinen päivä takana ja meni ihan hyvin. Lukuunottamatta pientä päänsärkyä ja palelemista illalla. Tänä aamuna vaaka näytti -0,7 kg vähemmän kuin eilen. Mokka on kyllä ihan ehdoton minun suosikki ja sillä olen molemmat aamut aloittanut. Minun laatikossa on 3 pakettia...
  13. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei kaikille! Olen 46-vuotias neljän lapsen äiti Pohjois-Savosta. Vanhimmat kaksospojat ovat jo 20-vuotiaita ja nuoremmat pojat ovat iältään 16 ja 9. Olen ikionnellinen, että pääsin tähän ryhmään mukaan. Olen aina ollut hieman ylipainoinen, mutta vuosien myötä paino on vain koko aika...
  14. N

    Hei kaikille! Olen 46-vuotias neljän lapsen äiti Pohjois-Savosta. Vanhimmat kaksospojat ovat jo...

    Hei kaikille! Olen 46-vuotias neljän lapsen äiti Pohjois-Savosta. Vanhimmat kaksospojat ovat jo 20-vuotiaita ja nuoremmat pojat ovat iältään 16 ja 9. Olen ikionnellinen, että pääsin tähän ryhmään mukaan. Olen aina ollut hieman ylipainoinen, mutta vuosien myötä paino on vain koko aika hilautunut...

Yhteistyössä