Hakutulokset

  1. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei! Minäkin sain pakettini eilen. Juu, ihanaa, että Moccaa löytyi paketista; saan taas aamuni aloittaa sillä=) Minäkin mietin, että kukakohan se meistä tuon arvonnan Nutrilettpaketin sain; minulle ei ainakaan tainut nyt arpaonni osua, kun ei ole mitään kuulunut... Löysin eilen muuten vihdoin...
  2. N

    VLCD-testiryhmä

    Hellurei kaikille! Kirjoitin äsken jo 2xtekstin, mutta lähetettäessä ne katosivat eli jos ne nyt ilmestyvätkin tähän, niin älkää ihmetelkö, kun samat löpinät on kahteen kertaan. Hyvin ja kevyesti täälläkin jaksellaan. 1,8kg on paino tippunut täyspussittelun lopettamisen jälkeen. Korvaan kaksi...
  3. N

    VLCD-testiryhmä

    Heipparallaa! Eilen oli siis viimeinnen päivä. 3 viikon saldoksi minulla tuli -7,3kg; upeaa. Ja jos ne 5 kevennyspäivää lasketaan, niin painotippui vajaassa 4 vkossa tasan 9kg. Aivan mahtavaa kyllä! Monet housut ja paidat, joita ei oikeastaan voinut ennen pukea päälle, niin mahtuvat jo kevyeen...
  4. N

    VLCD-testiryhmä

    Tänään 20.päivä ja täytyy sanoa, että tänään on ollut rankkaa. Olin aamusta asti todella kiukkuinen; ihan kuin pussittelun ekana päivänä. Nähtävästi olin sitten tosi väsynyt, koska nukahdin kuopuksen kanssa päikkäreille pariksi tunniksi. Senkin jälkeen olo outo ja vatsaan sattui. Vähitellen...
  5. N

    VLCD-testiryhmä

    Tää meinaa jo kyllä masentaa...:|Maanantaista lähtien paino junnannut ihan samoilla lukemilla; muutosta -200g. Siis oikeesti, en tajua tätä, kun niin mukavasti paino tippui nuo 2 ekaa viikkoa, niin ykhtäkkiä ihan stoppas. Ja kaiken teen edelleen täysin samoin kuin ennenkin. Ainoo, et alkoi nämä...
  6. N

    VLCD-testiryhmä

    Onnea Nalle! Itselläni nyt junnannut paino 4 päivää samalla kilolukemalla ja aina vaan joku 100-200g tippunut. Tuskasta tämä, kun jo tottui, että niin huimasti aina paino tippui. Mutta toisaalta tämä on jo hyvää harjoittelua ens viikkoa ja tulevaisuutta varten, kunm eihän se paino sitten enää...
  7. N

    VLCD-testiryhmä

    Tervehdys=) 2 viikkoa pussittelua takana ja sitä ennen ne 5 kevennyspäivää; vaaka näytti tasan 8kg vähemmän aamulla-Jes! 14 pussipäivän aikana paino tippunut 6,3kg. Tää on niin mahtavaa! Lempparifarkutkin mulla jo lököttää; täytyy pesasta ne, jospa vielä voisivat olla käytössä. Viikonloppu...
  8. N

    VLCD-testiryhmä

    Hyvää huomenta kaikille tasapuolisesti=) Ja onnea Nalle yli 10% painon pudotuksesta! Itsekin jo odottelen sitä päivää, kun ois tuo 10% painosta tippunut. Se on jo terveydellisestikin todella merkittävä saavutus ja ehkäisee jo huomasti esim. 2.asteen Diabeteksen puhkeamista; minulla nimittäin...
  9. N

    VLCD-testiryhmä

    Tänään 8.pussittelupäivä ja tää päivä on kyllä ollut vaikea. Minulla mieliteot ovat vallanneet mielen; olen ylpeä itsestäni, että pystyn niitä vastustamaan, mutta helppoa ei ole ollut. Lämmitin uunissa lapsille niitä pakastecoctailpiirakoita; voit että kun kuolasin :p puhumattakaan kuolauksesta...
  10. N

    VLCD-testiryhmä

    Aurinkoista maanataita kaikille! Vaaka puhui iloista kieltään aamulla; 5kg vähemmän näytti kuin vielä vajaa 2vkoa sitten eli 5päivää kevennystä ja 7pussittelupäivää takana. Pussittelupäivien aikana paino tippunut 3,3kg eli ei lainkaan paha. Itse odottelen kuitenkin vielä sitä luvattua...
  11. N

    VLCD-testiryhmä

    4.päivä kääntymässä iltaan. Tämä on ollut varmaan raskain päivä ainakin tuosta iltapäivästä lähtien; minua on väsyttänyt aivan hulluna ja sen siunaaman rauhaa eivät lapset ole antaneet. Nyt on talo hiljainen ja taidanpa minäkin tosiaan vihdoinkin kohta kömpiä nukkumaan. Tuula; minulla on...
  12. N

    VLCD-testiryhmä

    Täytyy kyllä ihmetellä, miten hyvin tämä pussikuuri lähtenyt osaltani käyntiin. Ensimmäisen päivän pään jomotusta ja kiukkuisuutta lko nämä muutama päivä menneet tosi mukavasti. Olen myös tosi onnellinen siitä, että minulle ei ole yhtään nälkä vaan nuo pussit todellakin antavat täyden olon...
  13. N

    VLCD-testiryhmä

    Tänään ollut huomattavasti helpompi päivä kuin eilen. Pää ei jomotellut enää eikä eilistä kiukuissuuttakaan ole ollut havaittavissa, ja olen ollut huomattavasti pirteämpikin kuin vähään aikaan. Koin myös taas positiivisen yllätyksen, kun maistelin tuota moccapirtelöä; nam, se onkin todella...
  14. N

    VLCD-testiryhmä

    Heippa kaikille! Täällä yksi uusi ilmoittautuu joukkoon! Olen 41v 3ihanan poitsun, 2v-6v-7v, kotiäiti. Paino jojoillut varmaan koko iän ja aina olen ainakin kuvitellut olevani lihava, vaikka nuoruuskuvissa näytänkin ihan sopusuhtaiselta. Raskauksien aikana olen noudattanut aina tiukkaa...

Yhteistyössä