Hakutulokset

  1. M

    isänpäivälahja?

    \ mitä kaiversit laattaan?ite oon kans miettiny tota kaulakoru hommaa mut en oikeen tiiä mitä kaivertaisin =)
  2. M

    OYS

    \ Minä kans synnyttäny oysissa 9/04 Ihan hyvät kokemukset kaikinpuolin. Joko sulla on kaksoset täyttäny 2vuotta. Meillä ois 2 vee synttärit ens viikolla =)
  3. M

    Miten tutti pois?

    Meillä tutit vietiin linnunpoikasille,tyttö silloin 1v9kk.Ei paljoa kysellyt tutin perään(silloin tällöin)nukahtaminen oli alussa vaikeampaa,ei oikein malttanut rauhottua sängyssä ilman tuttia. :) Enää ei kysele ollenkaan tuttia ja ihan hyvin laittaa nukkumaan,unirätti ja nalle kainalossa =)
  4. M

    puhuuko 2-vuotias?

    Ei todellakaan tarvi olla huolissaan, kyllä se siitä alkaa puhumaan =)
  5. M

    Mten tutustuitte?

    Teineinä discossa :heart:
  6. M

    Yasmin ja halut pois

    Mä mietin kans et mikä sit ehkäisyksi ku nuo pillerit lopetan.Kondomin kans en kyllä ala sähläämään. Pitää varmaan kokeilla jotain muita pillereitä.
  7. M

    Yasmin ja halut pois

    Mulla kans Yasmin pillerit,ja on vienyt halut.Kohta kaks vuotta oon niitä syöny,minä ajattelin kans vaihtaa,seuraavan kerran ku meen lääkärille sanon kyllä et haluan vaihtaa.Ukkokin alkaa jo varmaan kyllästymään ku ei koskaan tee mieli. :ashamed:
  8. M

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Tyttö 3125g, 51cm, rv 41+1, 3pvä sairaalassa.
  9. M

    tonnikalakastike pastalle

    Nam :p Minäkin haluaisin tuon ohjeen =)
  10. M

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Tyttöni syntyi 26.9.04.Olin 19,viikon päästä tytön syntymästä täytin 20v =)
  11. M

    IIIK!!!!!!!!!! Mä olen raskaana!!!

    Ihanaa!! :heart: Paljon onnea teille :flower:
  12. M

    Apua! Miten passikuva vauvasta?

    Meillä tyttö kuuluu isän kans samaan passiin.ei tarvinu kuvaa ottaa.muistaakseni 14-vuotiaaksi asti saa kulkee isän passilla.
  13. M

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Täällä kans mamma vuosimallia 84. Tyttö synty 09/04. Isikin meiltä löytyy.Oulun seudulla asustellaan =)
  14. M

    Vaipoista

    Meillä kyllä on tuo sinkki voide auttanu.Nyt käytetään liberoa,pamperseja ja lidlin vaippoja.Kerran kokeiltiin muumi vaippoja,niistä tuli kamala ihottuma,pimppi oli melkeen vereslihalla. :(
  15. M

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    minä menin synnärille la iltana,tyttö synty su:na klo7.Keskiviikkona päästiin pois.Oisin kyl halunnu jo aikasemmin lähtä mut ei päästäneet =)
  16. M

    äitejä oulusta?

    :wave: Täällä kans oulun lähistöstä =)
  17. M

    tutista luopuminen ja unet..

    Meillä tutti nyt käytössä vaan päikkäreillä jä yöllä. ootteko vaan yhtäkkiä jättäny yö tutin poissa.vai? tyttö nyt 1v9kk,mies sano et se on viel liian pieni luopumaan tutistaan =) mut ei mun mielestä, alkaa jo hampaat vähä mennä vinoon.
  18. M

    minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

    Snickers patukoita söin ihan kamalasti,joka päivä 1-2 patukkaa. toinen oli myös kermaviiliä ja tonnikalaa.. :laugh: nyt ku niitä ajatteleekin niin yök :laugh:

Yhteistyössä