Hakutulokset

  1. M

    Ystäviä Oulun Rajakylästä!

    Heippa! Ollaan muuttamassa Rajakylään ja ois mukava saada uusia ystäviä sieltä päin. Jos ulkoilu, kahvittelu ja juttuseura kiinnostaa niin pistä mailia osoitteeseen pienisankari@netti.fi niin tutustutaan. Oon 21v. ja mulla on 10/05 syntynyt tyttö ja 02/07 syntynyt poika. =)
  2. M

    Ystäviä Oulun Rajakylästä!

    Heippa! Ollaan muuttamassa Rajakylään ja ois mukava saada uusia ystäviä sieltä päin. Jos ulkoilu, kahvittelu ja juttuseura kiinnostaa niin pistä mailia osoitteeseen pienisankari@netti.fi niin tutustutaan. Oon 21v. ja mulla on 10/05 syntynyt tyttö ja 02/07 syntynyt poika. =)
  3. M

    Mikä pientä vaivaa?

    Poikamme 5kk on nyt reilun kuukauden itkenyt lähes joka yö klo 01-04. Välillä pitempäänkin. Kiinteät aloitettiin 4kk iässä, jos ois auttanut näihin öihin, mutta mitään apua ei ole ollut. Poika oli ensimmäiset 3kk tosi itkuinen ja sitten helpotti pariksi viikoksi ja sitten tämä huutaminen...
  4. M

    Oululaiset!!!

    Ulkoilu- ja kahvitteluseuraa Kaukovainion lähialueilta kaipailee 20v. äiti ja tyttö 7kk. Ota yhteyttä jos kiinnostaa =) pienisankari@netti.fi<br><br>
  5. M

    testaanpa vaan...

    ...että näkyykö kuva. :)
  6. M

    kisut ja vauva!

    Miten teillä kissat reagoinut vauvan tuloon?
  7. M

    mielipiteitä...

    mielipiteitä teutonia rocky sporteista.
  8. M

    nuoret äidit ja tulevat sellaiset oulusta

    Olen 19v. tuleva äippä (LA 27.9.05) Kaipaan uusia ystäviä kävelylle, kahville ja juttu kaveriksi.

Yhteistyössä