Hakutulokset

  1. NipaNeutroni

    Olipa taas ilta...

    Lasten kannalta aika surullista että vanhemmat setvii välejään noin. Ero voi olla teille ihan hyvä ratkaisu, mutta et sinä kyllä lisää vapaa-aikaa sillä tule saamaan.
  2. NipaNeutroni

    Junttisanat/sanonnat joita inhoat

    Perssuti Perkule "Menen pissaamaan munan päästä" Karvakäsi (maahanmuuttajista) Alapesu
  3. NipaNeutroni

    kouluun hakeminen yo-pohjalla

    Ainakin yliopistoon voi hakea suurimmalle osalle linjoista yo-koe+pääsykoe tai pelkkä pääsykoe. Jos yo-koetta ei ole käynyt niin sitten pelkällä pääsykoepisteillä hakee. ammattikorkeaan varmasti samalla lailla. Jossain paikoissa pelkät lukion päättötokarin arvosanatkin käy, vaikkei...
  4. NipaNeutroni

    onko vähän köyhät lahjat kun tyttö saa nämä =(

    Jotain pientä voisi löytyä myös kirpparilta? Koruja saa muutamalla dollarilla eBaysta postituskuluineen. Minusta kuulostaa ihan hyvältä nuo lahjat :)
  5. NipaNeutroni

    Raksitusta: Oletko koskaan ollut ihastunut / rakastunut / suhteessa mieheen joka oli...

    Diabeetikon ja laktoosi-intolerantikon kanssa on tullut oltua. Tällä hetkellä ateistin kanssa. Palstamammoilla toi todennäköisyys seurustella narsistin kanssa on näköjään vähän todennäköisempi kuin narsistien määrä väestöön nähden!
  6. NipaNeutroni

    Miksi siinä muita ärsyttää, jos elän omien vanhempieni rahoilla?

    Minä ainakin olen reilusti kateellinen ja toisaalta ihmettelen elämäntapaasi. Itse sain pienen pesämunan vanhemmilta kun tulin täysi-ikäiseksi. Nyt 23-vuotiaana olen maisteri ja vakityöpaikassa, sekä matkustellut kyllä maailmalla. Töitä tein opiskeluaikanakin vaikkei olisi tarvinnut...
  7. NipaNeutroni

    AHDISTAA niin ettei oo tosikaan :(

    Voitko soittaa kriisikeskukseen? Heidän kanssaan voi nimettömänä jutella mitä vaan, yleensä päiväsaikaan vastaavat aika nopeasti. Tukinet.net sivustolla voi ihan viestitelläkkin kriisityöntekijän kanssa. Rohkeasti vain luuriin, ei tuo tilanne huonommaksi voi mennä! :)
  8. NipaNeutroni

    Elääkö täällä kukaan tällaista elämää?

    Niin ja viihdyn elämässäni. Ketään en halveksu, varsinkaan kotiäitejä. Kuitenkin koen tärkeäksi etten lasten takia heitä omaa uraa ja mielenkiintoista työtä kankkulan kaivoon. Se että minä haluan lasten teon jälkeen nopeasti takaisin työelämään ei tarkoita etteikö meidän lapsille saataisi...
  9. NipaNeutroni

    Elääkö täällä kukaan tällaista elämää?

    Mulla ei ole lapsia, mutta aika pitkälle kyllä pitää paikkansa. Tai no en nyt ole varma onko toi työ kaikki kaikessa, mutta tärkeä kuitenki. Työhön kuuluu yritysasiakkaiden kanssa neuvotteluja jonne ei oikein voi suoraan lenkkipolultakaan tulla. Siksi kaapissa jakkuja ja naamassa meikkiä...
  10. NipaNeutroni

    Mä oon järkyttynyt :(

    Itsellä vielä hyvin muistissa omat teinivuodet. Jos et ole huomannut tytön olevan kännissä tai haisevan röökille, niin tuskin silloin ainakaan käyttö on ongelmaksi muodostunut. Ja varmasti voi kritisoida oikeasti muiden röökin käyttöä ja silti itse olla maistanut myös. Tuo raskaus juttu voi olla...
  11. NipaNeutroni

    Kenen fiktiivisen henkilön kaa oisit SILLAIN?

    Ainiin ja unohtu Frasier ja Niles! Ihania<3
  12. NipaNeutroni

    Kenen fiktiivisen henkilön kaa oisit SILLAIN?

    Aragorn, Edward Cullen, Harry Potter, Sirius Musta.. Aika fantasia painotteista!
  13. NipaNeutroni

    Kun mietit kotiäidiksi jäämistä niin oletko laskenut mitä työhön meneminen maksaa?

    Yksi asia mitä ei vielä mainittu on urakehitys. Jos on työelämästä poissa vuoden sijaan neljä vuotta niin johan siinä ajassa olisi kerennyt mahdollisesti edetä urallaan mikäli sellaisella alalla on. Tai ainakin kerryttää osaamista, jonka varjolla voi vaatia parempaa palkkaa. Outoa että joku...
  14. NipaNeutroni

    Päästäisitkö 8-vuotiaan pojan partioleirille viikonlopuksi ?

    Itsekin olen ollut jo tuon ikäisenä partioretkellä. Muistini mukaan pimeällä ohjaajat saattoivat huussille, kun ei yksin uskaltanut sinne kävellä sataa metriä mökistä :) Mukaan voisi pakata vaikka vähän suklaata tai jotain muuta hyvää mitä vaikka tarjota kaikille palaset. Muovipussit hyviä...
  15. NipaNeutroni

    Onko nuuskanosto-käyttäminen suomessa kiellettyä, entä alaikäiselle myyminen ??

    Veikkaisin että noi poliisin ilmoitukset on olleet täysin päissään olevista nuorista, jotka on oikeasti jouduttu auttamaan kotiin. On minusta täysin eri asia kokeilla juoda siider, polttaa tupakka tai maistaa nuuskaa, kuin olla kuapungilla humalassa. Etkö usko että voit itse selvittää tilanteen...
  16. NipaNeutroni

    Nimenä Jenilla Jinna Janesa

    Tämä Jenilla tais olla kastetuissa Jyväskylän kaupunkilehdessä jos oikein huomasin?
  17. NipaNeutroni

    Mistä löytää siittäjä? Siis jos haluaa vielä lapsen, muttei miestä

    Jos on Suomessa nihkeää niin viimeistään Viron puolelta saa ostettua tanskalaista spermaa. Täällä joskus ollut samasta aiheesta todella asiallinenkin ketju.
  18. NipaNeutroni

    Jenni Vartiainen - Halvalla; Mistä sanoitus kertoo?

    Jotenkin haluaisin samaistua tähän biisiin itse. Minä olen juuri eronnut ja sydän rikki (""Saat minut nyt halvalla, poisheittohinnalla,Saat tämän nyt helpolla, minun käytetyn sydämeni""), ja nyt on sitten vierelle löytynyt uusi ihana mies. Jossain vaiheessa hänenkin kanssaa tulee tulemaan tuota...
  19. NipaNeutroni

    Jenni Vartiainen - Halvalla; Mistä sanoitus kertoo?

    "On yö ja valvon sinun vierellä En tahdo koskaan enää riidellä Sua vielä vähän aikaa katselen Olet kaunis ja yksinäinen Nuku siinä vaan rauhassa hei ei enää haaveilla Keitä muita on tarjolla En osaa arvailla ja jos heräisit sattumalta Niin saat minut nyt halvalla...

Yhteistyössä