Hakutulokset

  1. Geassi

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Hei Kaikille! Meidän perheessä on kaksi biolasta ja sijaa olisi vielä kolmannelle (ja neljännellekin). Tuntuu vain tyhmältä tehdä enempää maailmaan lapsia, kun maailma on jo muutenkin ylikansoitettu ja vanhempia kaipaavia lapsia on. Harkitsemme adoptiota tai sijaisvanhemmuutta. Aluksi mietimme...
  2. Geassi

    onpas hankalaa :/

    onpas hankalaa :/
  3. Geassi

    Moi! vielä kiinnostaa. Ollaan lähdössä pitkälle lomalle lappiin 14 pvä (tullaan 9.1). Joten sitä...

    Moi! vielä kiinnostaa. Ollaan lähdössä pitkälle lomalle lappiin 14 pvä (tullaan 9.1). Joten sitä ennen tai sen jälkeen sopii :)
  4. Geassi

    Jyväs- tai Ääneseutu!

    Tännekkin huutelen, että tervetuloa vaan Jyväsmammat - Kaksplus Siellä jonkulaista porukkaa yritämmä koota kasaan!
  5. Geassi

    Muita äitejä Jyväskylästä?

    Juu muksut mukaan! Tuonne kerhoon oon nyt koonnut porukkaa Jyväskylästä. Vaikka tuon kerhon ominaisuuksien käyttö vielä ontuukin :) Sinne vaan kaikki: Jyväsmammat - Kaksplus
  6. Geassi

    moi. ilmoitan vain että ryhmään on tullut ehdotus tapaamisesta! =)

    moi. ilmoitan vain että ryhmään on tullut ehdotus tapaamisesta! =)
  7. Geassi

    moi. ilmoitan vain että ryhmään on tullut ehdotus tapaamisesta! =)

    moi. ilmoitan vain että ryhmään on tullut ehdotus tapaamisesta! =)
  8. Geassi

    Muita äitejä Jyväskylästä?

    Hei mulla ois haaveissa jonkulainen mammaporukka kerätä kasaan. Kuulostaako hullulta? Itse olen 23 v. ja esikoisen LA on syyskuussa.
  9. Geassi

    Jyväs- tai Ääneseutu!

    Mie myös olen Jyväskylästä, tosin vasta muuttanut ja ei ole vielä sitä ystäväpiiriä muodostunut tänne. Olisi siis kiva tutustua muihin mammoihin. Niin ja esikoinen tulossa tuossa syksymmällä vasta ja olen 23 v. )
  10. Geassi

    syysvauvat

    Kiitos vinkistä Marru83! Täytyypä kokeilla sitten ku aika koittaa :)
  11. Geassi

    Täällä huutelee tyttönen joka etsii uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei ystäviäkin? :)

    Ja Jyväskylästä jos löytyy porukkaa, niin täällä ois syyslasta odottava 23v. Minäkin olen vasta muuttanut ja on tuo verkosto aika pieni vielä ja olisi kiva tutustua uusiin tyyppeihin!
  12. Geassi

    syysvauvat

    Moi kaikille! Luomuilija mamma vuosimallia -87 Jyväskylästä liittyy seuraanne nyt. Laskettu aika on 20.9 lapsen isoisän synttäripäivänä ;). En jaksanut ihan kaikkea keskustelua lukea, mutta enköhän pääse mukaan juoneen pikkuhiljaa. Rakenneultrassa käyty, kaikki hyvin, vaavi oli rauhallinen...
  13. Geassi

    Ystäviä paikkakunnalta pino.

    Jyväskylästä ollaan!! Ei oo näin pikaselauksella vielä täältä hirveesti näkyny porukkaa.

Yhteistyössä