Hakutulokset

  1. Black Milk

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Sari: Eihän ne tauot haittaakaan, mutta omatuntoa kolkuttaa ihan törkeästi.. jo ihan teidänkin vuoksi kun niin touhukkaasti olen täällä tätä porukkaa hoputtanut siihen saakka kunnes kohdalle osui tuo katkos flunssan takia... Mutta itseni vuoksi minä tätä treeniä loppujen lopuksi teen ja omassa...
  2. Black Milk

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Niin ja onnittelut Meikulle83, jos vielä luet tätä ketjua!! Sitten vaan alusta kunhan pikkuinen on maailmassa :) <3 Ja onnittelut kaikille, jotka olette täällä huhkineet hiki hatussa ja saavuttaneet tuloksia!!! Loistavaa!
  3. Black Milk

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Moi! Ihan nolottaa tulla tänne... minulla on täysin ollut motivaatio kateissa tehdä yhtään mitään liikuntaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: Tein kolme päivää sitä level 3, mutta sitten se taas vaan jäi.... Millä hemmetillä minä saan taas itseni potkittua eteenpäin?? Toinen mikä ärsyttää on...
  4. Black Milk

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Tuli tuossa mieleeni, että moni näkee täällä tuon minun kroppakuvan ja tuumii, että eihän lähtökohtakaan ole ollut edes mikään paha, joten ajattelin laittaa pari kuvaa siitä mistä aloitin viime syksynä. Kuvat ovat vuodelta 2012, koska viime vuodelta en löytänyt itsestäni oikeastaan yhtään...
  5. Black Milk

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Tämän kirjoitin tuonne maalikuun puolelle, mutta laitanpa tännekin.. Tervehdys täältäkin.. nyt alkaa taas henki kulkea siihen malliin, että voi jatkaa taas 30 day shrediä. Jatkan siitä mihin jäin eli level 2 jäi viimeinen päivä suorittamatta. Ihan on tympinyt tämä flunssa niin paljon, etten...
  6. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Hypätäänpä samoin tein tuonne uuteen huhtikuun keskusteluun :) http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2340592-kesakuntoon-kotitreenilla-huhtikuun-startti/#post29696334
  7. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Tervehdys täältäkin.. nyt alkaa taas henki kulkea siihen malliin, että voi jatkaa taas 30 day shrediä. Jatkan siitä mihin jäin eli level 2 jäi viimeinen päivä suorittamatta. Ihan on tympinyt tämä flunssa niin paljon, etten ole käynyt edes lukemassa näitä teidän treeni juttuja. Nyt tulin lukemaan...
  8. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Nyt on lisätty ne muutkin treenivideot tuonne huhtikuun aloitukseen. Tuntuu, että kohtalo ivaa ja kovasti.. minulla on kurkku ihan kipeä. Mietinkin jo eilen, että lapset aivastelevat kauheasti, että onkohan flunssa tulossa meille. No nyt on kurkku kipeä! Lapsista irtoaa sellaista räkämatoa...
  9. Black Milk

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Lisätään tänne maaliskuun viestiketjun toiveesta myös nämä 30 minuutin kotitreeni videot. Näitä ei ole pakko suorittaa, mutta jos haluaa vaihtelua niin tässä on hyviä vaihtoehtoja. Näillä voi tehdä täsmä treeniä sinne, mitkä omasta mielestä kaipaa enemmän harjoitusta. Itsellä ainakin on...
  10. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Avasin huhtikuun treenistartin uuteen keskusteluryhmään ja jatketaan siellä huhtikuun alussa. Kukin omalla ohjelmallaan ja tyylillään sitten kun pääsee sinne saakka. Minä aloitan varmaan Ripped in 30 viikolta 15 kun 2.4 päättyy minun tämän hetkinen JM:n 30 day shred (ellei tule välipäiviä)...
  11. Black Milk

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Aloitetaanpas huhtikuun treenit uuteen keskusteluun kun maaliskuinen on mennyt jo pitkäksi. Vanhat ja uudet tervetuloa mukaan! Maaliskuussa huhkittiin Jillian Michaelsin tahtiin ja sama jatkuu huhtikuussakin. Vaihtoehtoja treeneihin on kaksi: videot löytyvät youtubesta. 1. Jillian...
  12. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    DAY 19, JM 9/10 Nytpä on ne tehty tälle päivää. Jei! Polvi kestää tehdä kaikki kyykyt, mutta minua on ihan tosissaan alkanut tympiä noiden kyykkyjen yksitoikkoisuus.. olen kokeillut erilaisia kappaleita youtubesta, joihin keskittyä kyykkyjen teon ajaksi, mutta silti ne ovat tylsiä. Onneksi...
  13. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Pessimisti: Oijoi.. day 30 ei ole kuin 12 päivän päässä :kieh: ja sinä kuvittelet, että tämän päivän tuskaisesta 2,5 minuutista askartelen paskartelen itseni täydelliseen lankkuun 5 minuutiksi vain 12 päivässä :xmas: Minä olen käyttänyt feelmaxin kenkiä näissä JM:n treeneissä kun varpaissa...
  14. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Voi ei! Pessimisti minä olen unohtanut koko haasteen.. ja saatikka sen, että sellaisen olen vastaanottanut. Vieläkö kerkeää nöyrästi perääntyä haasteesta? Minulla on tänään 2,5 minuuttia edessä ja se 2 minuuttiakin tekee tiukkaa. Vielähän tässä on aikaa jäljellä, mutta... :whistle: ei taida ihan...
  15. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Tervetuloa Rouva V takaisin mukaan maanantaina! Minä tein eilen illalla vielä kerran JM:n ja tänään oli siis JM II 7/10 ja day 17 lankuissa&kyykyissä. Kyykkyjäkin tein sen 150 kpl kun polvet eivät kiukutelleet. Minä nyt tein eilen 2 kpl JM yhdessä päivässä, että sain oman aikatauluni kiinni...
  16. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Ettei ihan ahdistuttaisi tulevasta kesästä ja rantakuntoon pääsemisestä: 10 Famous Bodies WITHOUT Photoshop | Strong Mind, Brave Heart Don't worry, be happy! :)
  17. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Voehan mölö! Eilen aamulla totesin, että vasen polvi ei kestä kyykkyjä nyt kun ollaan päästy yli 100 kyykyn/päivä. Eli kyykkyhaaste jää todennäköisesti kokonaisuudessaan suorittamatta loppuun. Taidan kuitenkin kyykkäillä sen 100 kyykkyä/päivä kuukauden loppuun saakka ja jospa se jossain...
  18. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Kiva kuulla, että täällä on uusiakin tullut mukaan treenaamaan! Tervetuloa! Nimimerkki "hei" ihmetteli huonoa oloa ja googlella löysin alla olevat artikkelin. Olisiko siitä apua? Miksi treenatessa tulee huono olo? | Kuntotohtori | Iltalehti.fi Itse ainakin huomaan, että jos on tullut...
  19. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    DAY14 lankku& kyykky tehty.. siinä ei pitkään nenä tuhissut. JM:n treenin teen vasta illalla. Turha teidän on minua kiitellä.. ihan itsekkäistä syistä tein tämän haasteen. Helmikuussa oli sellainen fiilis, että jos minulla ei ole jotain motivaattoria tähän niin tämä jää kesken koko haaste...
  20. Black Milk

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    DAY13 / JMII 3/10 Tuntuu, että kyykyissä ja lankuissa on koko ajan jommassa kummassa lepopäivä. Tänään oli siis lankuista huilipäivä kun eilen oli kyykyt. Tänään tuntui JM:n treeni ihan erilaiselta kun oli eilisen sijasta omat painot taas kotona käytössä. Eiköhän ne kuitenkin riitä...

Yhteistyössä