Hakutulokset

  1. M

    Tupperware emäntää/vierasta Pirkanmaalta

    Eikö kukan halua pitää? Yv:llä tavoittaa :)
  2. M

    Ketju jälleenmyyjille!

    Emäntänä toimiminen on tosi helppoa. Päätät päivämäärän. Kutsut vieraita ja kerrot niistä minulle. Lähetän vieraillesi postit. Avaat oven minulle ja vieraille. Tarjoat kahvit ja pullat jälkikäteen. Keräät rahat ja vaihdat ne tuotteisiin. Jos haluat lähteä mukaan niin laita postia...
  3. M

    Tupperware emäntää/vierasta Pirkanmaalta

    Nyt ois hakusessa joko emäntä tai vieras Pirkanmaalta, löytyykö?
  4. M

    Onko painoarvio useammin arvioitu ylä vai alakanttiin?

    Mulla arviotiin perjantaina 3850kg ja vauva syntyi seuraavana päivänä 4160g...
  5. M

    Lapsi ei oe syntynyt ja viikkoja jo 45! mitään ei tehdä!

    Mä en ole kuullut vauvasta joka ois jäänyt mahaan :laugh: vauva tulee tavalla jos toisella
  6. M

    Lapsi ei oe syntynyt ja viikkoja jo 45! mitään ei tehdä!

    Ja vaikka oliskin totta niin kokemuksesta vois sanoa että kyl se nelikilonen tulee kuten kolme B)
  7. M

    kysymys teille joilla mennyt vesi kotona tai muualla?

    Sitä tuli niin paljon ja se oli vaaleanpunaista. Tosin ei kuulunut poksia eikä tullut supistuksia...
  8. M

    vauvalla 9kk kuumette melkein koko päivän 40

    Entäpä yksityinen? Me ei saatu kunnon hoitoa tk ja mentiin yksityiselle ja laittoi heti lähetteen sairaalaan.
  9. M

    Miten selvisit alusta taaperon ja vauvan kanssa?

    Meillä on ikäerona 1v5kk ja musta vauva arki sujui ihan hyvin :) Vaikeukset ovat alkaneet vasta viime aikana kun on kaksi uhmaikästä..
  10. M

    Hui KAMALA!!!!

    :laugh:
  11. M

    Kun tulee ponnistamisen tarve, onko silloin 10 senttiä auki?

    Mulla oli 9 senttiä auki kun tuli tarve ponnistaa (onneksi ei kovin voimakkaan) ja käitilö sanoi vaan ettei saa.
  12. M

    Vieläkö kysytään ajokorttia ja rekisteriotetta

    Mulla on ollut yli 7 vuotta ja kerran kysytty rekisteriote. Ajokorttia ei kertaakaan vaikka oon ainakin joskus näyttänyt nuoremmalta =)
  13. M

    onko muita äitejä joille on "riittäny" kotona olo ja on tullu halu päästä töihin???

    Toukokuussa tulee kolme vuotta kotona ja nyt oon miettinyt jos vaikka tänä vuonna menis...
  14. M

    Minkä kokoisia haalareita teidän reilu vuoden ikäisillä on?

    Meidän poika 1v2kk käyttää talvihaalarina 80 ja on ihan sopivan kokoinen...
  15. M

    Vähälaktoosinen ruokavalio

    hyla on valion tuotemerkki, joka on vähälaktoosinen, ingmanilla into jne. Eli sama asia...
  16. M

    Mitä ja miten annatte vauvalle kipulääkettä?

    Paranemisia sinne! Meillä lastenlääkäri laittoi supon, mutta itsen käytön nestemäistä tai sitä pamol f.
  17. M

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    Tays 12.-17.6.06 ja 17-19.11.2007. Kummallakin kerralla olin 2A:lla. Ensimmäinen oli huone numero 10.
  18. M

    Kysymys niille jolla lapsivesi on ollut vihreätä?!

    En osaa sanoa. Koko päivä syömättä ja juomatta ja ties koska nukkunut niin oli vähän heikko olo. Mutta toi oli mitä kuulin selvästi ja jäi mieleen. Eikä ne kun hetken imenyt, mutta pisteitä tuli vaan 5 ja kuumettakin yli 39 astetta.
  19. M

    Baareista ei miestä löydä..kertokaapa mistä löytää?

    Mäkin löysin kun lopetin etsimisen ja baarista.

Yhteistyössä