Hakutulokset

  1. J

    Lahden alueen äidit? HOI!

    Me ollaan vasta muutettu Lahteen viime heinäkuussa, enkä vielä oikein tunne täältä ketään. Itse olen 25v ja mulla on 4v tyttö, 1v4kk kaksospojat ja7v poika. Asutaan launeella, eli ihan teidän vieressä. :)
  2. J

    aika jännä, että niin moni väittää ettei juo lasten läsnä....

    hmm, meillä juodaan max 3 siideriä/olutta lasten nähden, eli ei koskaan humalluta heidän edessä. Sitten kun lapset ovat menneet nukkumaan, niin voipi ottaa sen muutaman lisää. Ikinä ei kuitenkaan perslärvejä voi vetää jos ei ole selvää aikuista paikalla! Mutta sen myönnän että pikku hiprakka...
  3. J

    Viikonlopun kuvaketju, aihe vapaa mutta pakollinen

    Uploaded with ImageShack.us meidän 3 v. prinsessa <3
  4. J

    Kuinka kauan synnytyksesi ovat kestäneet? Mitä kivunlievitystä käytit?

    1. 8h, ponnistusvaihe 10min, epiduraali+ilokaasu 2. 4h, ponnistusvaihe 1min, spinaali+ilokaasu 3. kaksoset 3h, ponnistusvaihe I 4min ja ponnistusvaihe II alle 1min, epiduraali+ilokaasu
  5. J

    Paljonkos teiltä löytyy näitä kuuluisia Meandi-vaatteita, olettko niihin höyrähtäneitä?

    menin yhden mekon ostamaan ja petyin! Laatu ihan pas*aa!!
  6. J

    Omakotitalossa asuvat koiranomistajat, leikkivätkö lapsenne samalla alueella missä koiranne ulkoilee eli

    hyi! En antaisi koirani ikinä kakata omalle pihalle missä lapset leikkii! Lasten leikki paikat erikseen ja koirien kakka paikat erikseen! Koirat ulkoilutetaan alueilla jossa se on sallittu ja sieltäkin jätökset siivotaan poies! En antaisi esimerkiksi koirani kakata lasten puistoonkaan, niin...
  7. J

    Kenen näköisiä lapsenne ovat, muistuttavatko paljonkin toisiaan?

    3 poikaa jotka kaikki ihan minun näköisiä: blondeja ja sinisilmäisiä. Yksi tyttö joka ainokaisena tullut isäänsä: tumma tukka, ruskeat silmät ja hiukan tummempi iho. Isä on siis puoliksi suomalainen ja puoliksi tumma. Minä ihan blondi ja sinisilmäinen. Kaikki nuo pojat ovat kuin toistensa...
  8. J

    Lauantain ratoksi: KOMEIMMAT JULKKISMIEHET- ketju! :)

    nam nam nam!!! Mie oon niin rakastunut! <3<3
  9. J

    Laivalle tuplarattaiden kanssa, mahtuuko kulkemaan?

    mietittiin tosiaan kasta ne tuplat, että saadaan hyttiin ne. Kävin kattoo ton babystylen, eikä sielä nyt ollu vuokrattavana ku matkasänky, kantorinkka ja turvaistuin. lisäksi se ei ole lähelläkään meitä. (asutaan Vantaalla) :( Hyvä idea kyllä toi vuokraus, jos vaan kekkasis mistä niitä vois...
  10. J

    Laivalle tuplarattaiden kanssa, mahtuuko kulkemaan?

    ei kai nää mitenkään erikoisleveät ole... kai, 79cm taitaa olla leveimmästä kohtaa. :/
  11. J

    Laivalle tuplarattaiden kanssa, mahtuuko kulkemaan?

    jes löysin tälläisen tiedon viikkarin sivuilta: "Kaikkiin matkustajahisseihin mahtuu pyörätuoli." Eli mahtuu siis myös tuplat! :) huh!
  12. J

    Laivalle tuplarattaiden kanssa, mahtuuko kulkemaan?

    no on meillä 2 rintareppua mukana ja aiotaan pitää pikkusia niissä niin paljon kuin mahdolista, mutta ei tuon ikäiset vielä kauaan jaksa siinä varmaan olla, että välillä joutunee ne hirvitys vaunut sieltä hytistä ottaa esille. :/ ja vielä tolle edelliselle kommentoijalle, että eiköhän ne...
  13. J

    Laivalle tuplarattaiden kanssa, mahtuuko kulkemaan?

    no kuule se nyt on vaan lähdettävä, eikä noita pikkusia kotiin voi yksinkään jättää! Joten sorry!
  14. J

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    38+1 syntyivät käynnistyksellä, koska istukka oli alkanut menemään jo huonoksi ja minulla kohonneet verenpaineet. Molemmat tuli normisti alakautta. :)
  15. J

    Laivalle tuplarattaiden kanssa, mahtuuko kulkemaan?

    Eli ollaan lähdössä Viking Linellä Ruotsiin tapaamaan sukulaisia ja meillä on mukana 4 kuukautiset kaksoset. Rupesi pelottamaan, että mahtuuko sielä laivalla menemään ollenkaan vierekkäin istuttavien tuplarattaiden kanssa?
  16. J

    Olisko täällä kaksosten äitejä?

    Mulla oli alkuraskaudessa tosi tosi kova pahoinvointi ja muutenkin kaikki oireet tullut tuplana. Kuten myös esim rintojen kasvu ;) Kun olin menossa alkuraskauden ultraan viikolla 7, huvittelin ajatuksella että siellä olisi kaksoset ja niin vaan olikin. :) Jotenkin sen vaan alitajuisesti tajusi... :/
  17. J

    Voiko posti kadottaa paketin??

    No työntekijä sekin on "joka on perus duunaria ylempänä". :) ystäväni on siis monesti ihmetellyt kun jengi vaan ottaa tavaroita itselleen vaikka näkisivät mistä paketista ne tippuu.. :( Ja itse olen todistanut kuinka postin työntekijät kirjaimellisesti heittelevät paketteja ihan miten sattuu...
  18. J

    Voiko posti kadottaa paketin??

    todellakin voi kadottaa!! nimimerkillä kokemusta on... :( Mulle oli lähetetty joku paketti muutama kk sitten, eikä sitä ole vielä tähänkään päivään mennessä löytynyt eikä posti vastaa mun kyselyihin tai reklamaatioihin muuta kuin " koitamme selvittää". Myös työni puolesta olen törmännyt...
  19. J

    Ticket to heaven - talvivaatteet?

    niin ja baby mallista vielä sen verran, että ostin juuri 68cm ticketin haalarin ja se kyllä oli tosi tosi tosi iso!!!

Yhteistyössä