Hakutulokset

  1. I

    Sh:n hommat kyllästyttää

    No kyllä vaan sielläkin pääsee tekemään myös perushoitoa... riippuu toki paikasta...
  2. I

    Sh:n hommat kyllästyttää

    Täällä yks päiväkodissa lastenhoitajana työskentelevä sh...
  3. I

    Gallupp! Minkä merkkiset lastenvaatteet olette huomanneet kestäviksi?

    En tiie merkeistä noitten "sisävaatteitten" osalta, mutta Remut on ehdottomasti parhaita haalareita! Reimateciin oon erittäin pettynyt... ostin talvella kalliin puvun ja parin kk:n käytön jälkeen polvet melkein puhki ja muutenkin kulahtanut...
  4. I

    Kaikki konstit kissan leikkaushaavan suojaamiseksi!

    meillä olis viikon päästä edessä samanmoinen operaatio... jospa katti pääsis sit tuosta karmeasta miehentuskastaan... ja meillä on kauluri, jota meinasin käyttää leikkauksen jälkeen... pikaista toipumista kisumirrille =)
  5. I

    Oonko mä jotenkin tiukkis, mutta mun mielestä 11v paikka ei oo tähän aikaan kylillä...

    Ei tää ajankohta nyt viel niin myöhänen oo, mutta se kaupoilla notkuminen on vähän outoo...
  6. I

    Oonko mä jotenkin tiukkis, mutta mun mielestä 11v paikka ei oo tähän aikaan kylillä...

    Juu ei.. ja mitä ihmettä ne siellä kaupassa pyörii... Meijen 11-vuotiaalla on onneksi muutakin tekemistä =)
  7. I

    Paljonko teidän paikkakunnalla maksaa koululaasten iltapäivätoiminta?

    80e Lappeenrannassa, jos on joka päivä... Todella tyytyväinen oon tähän meidän kerhoon ja poikakin tykkää =)
  8. I

    häämenu, pääruokana keitto. Mitä mieltä olette?

    Olisi ainakin nopeempi vaihtoehto, kun ei tarvii jonotella kymmentä lajia salaatteja jne... Sitäpaitsi kunnon keitto on hyvä ruoka... se soppatykki oli hyvä idea! =)
  9. I

    G: paljonko ovat kuukausitulosi?

    n. 1300e jää käteen...
  10. I

    Pitkään kotona olleet: eikö teitä pelota työhön paluu?

    Kyllä miuta pelotti työelämään palaaminen melkein 10 vuoden kotona olon jälkeen... Suurin pelko oli kai arjen sujuminen, kun yhtälönä on neljä lasta ja heidän koulut/hoidot/harrastukset ym... paljon reissaava mies sekä tietty oma hoitoalan koulutus/todennäköinen vuorotyö... Nyt ajattelen, että...
  11. I

    Hei ihan totta: mikäs kompromissi tähän?

    En miekää pussaile lapsiani suulle... enkä oo asiaa kummemmin edes selitellyt. 5v "yrittää" joskus antaa iltasuukon suulle, mutta sanon vaan rauhallisesti, että poskelle ja se riittää... =)
  12. I

    unipuu-kerrossänky

    Meillä ollu n. 10 vuotta unipuusängyt käytössä... kerrossängyn ylempi sänky käytettynä hankittu... kestäneet on tän rymyporukan käytön, joten tyytyväisiä ollaan oltu =)
  13. I

    rivi vai ok talo

    Riippuu kyllä niin paljon rivarista... Nyt asutaan isossa rivitalo-asunnossa, pienessä taloyhtiössä. Meillä päätyasunto ja taitaapi olla enemmän pihaa kuin edellisessä omakotitalossa... Omaa rauhaa on ja lämmitys ym kulut paaaljon halvemmat kuin ok-talossa =)
  14. I

    Voisittako asua anoppinne ja appenne kanssa saman katon alla 2 vuotta?

    Kyllä... olen asunutkin... tosin meillä oli oma sisäänkäynti,keittiö yms. Sauna ja pesutilat oli yhteiset... Omien vanhempieni kanssa en vois kuvitella asuvani...
  15. I

    V.ttu, tein pelottavan huomion!!

    Haurashermo-oireyhtymä... ikinä en ollu aiemmin kuullu koko jutusta... Tietyissä asennoissa raajat puutuu helpommin kuin muilla, mut onneksi ei aiheuta kipuja eikä oo tosiaan vaarallinen tauti...
  16. I

    V.ttu, tein pelottavan huomion!!

    No mie huomasin n. vuosi sitten vähän samantyyppistä oireilua+ raajojen puutumista... syyksi ilmeni eräs perinnöllinen sairaus, joka ei onneksi vakava... Kannattaa tutkia jos erikoisia oireita...
  17. I

    Komeita miehiä pinoon!

    joo tätä mie kyl peesailen :p
  18. I

    G: Jos voisit viettää unelmaloman Suomessa, mikä olisi matkakohde?

    Tervetuloa vaan Lappeenrantaan! Venäläiset on todellakin löytäneet tän kaupungin, heitä täällä paljon... Ovat kyllä rikastuttaneet ilahduttavasti kaupallista tarjontaa sekä kansoittaneet alueen kaikki kylpylät ym. virkistyskohteet... =)
  19. I

    G: Jos voisit viettää unelmaloman Suomessa, mikä olisi matkakohde?

    Lapissa en oo vielä ikinä käyny... olis mukavaa joskus lomailla siellä... Muuten kyllä hehkutan Saimaata! Aivan mahtavia maisemia ja upeita paikkoja, varsinkin jos pääsee veneellä liikkumaan...
  20. I

    vaikeeta... (oisin saanu töitä)

    Olisiko työnantajan kanssa mitään mahdollisuutta sopia työpäivän aloittamisesta myöhemmin tarvittaessa?

Yhteistyössä