Hakutulokset

  1. G

    Näkyykö täs plussa?

    Kyllä mäkin näen haalean plussan.. Piti kyllä näyttö laittaa kirkkaimmilleen mutta kyllä siinä haalea viiva on :)
  2. G

    Kumpi mekko treffeille päälle? En osaa valita..

    Joo aika kesäisiltä näyttää tähän vuodenaikaan.. Ensimmäinen on nätimpi väriltään, mutta näyttää alusasulta. Toinen taas näyttää rantamekolta.. Joten passaisin molemmat ja etsisin uuden vaihtoehdon!
  3. G

    Tiesittekö että KELAn etuuksien ennakonpidätysprosenttia voi saada pienemmäksi?

    Itse yritin puottaa tuota prosenttia mutta vaikuttaa ihan tuo edun määräkin siihen. Soitin verotoimistoon ja hain kortin etuuksien mukaan, prossaksi tuli 20,5.. Joten ei se kaikilla putoa :)
  4. G

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Onnea vauvautuneille :) Ruttuisen Rusinan synnytys todellakin kuulostaa hurjalta, siitä mielellään varmaan jokainen lukisi lisää :)) Täällä ollaan edelleen yhdessä kasassa, ei merkkiäkään tai oiretta että vauva olis tulossa.. Ens tiistaina olis viimeinen neuvola ennen yliaikaiskontrollia...
  5. G

    Tänään on kp 29/26-28, normaalia kierukan kanssa? Vai menenkö suoraan raskaustestin ostoon?

    Mullakin mirena petti, kerkes olemaan reilun vuoden, kun parin kk ajan tuli tuhruvuotoa, luulin että nyt ne menkat alkaa jäämään sit pois.. Kolmantena kuuna sain sitten keskenmenon yllättäen, en osannut tunnistaa raskausoireita enkä tajunnut että raskaana olin. Kierukka lähti saman tien pois...
  6. G

    Kuinka usealla on tapana olla avaamatta ovea vieraille?

    En avaa kellekkään kuka ei ole etukäteen tulostaan ilmoittanut..
  7. G

    Vauvalle korvikset.. eilen Ruotsin miljonääriäideissä..

    Ennen reijät tehtiin ampumalla mutta nykyään se on, tai pitäisi olla kiellettyä. Silti voi olla että jotkut kultaliikkeet vielä ampuu koska ei ole pätevyyttä lävistää neulalla. Pelkät korvien reijät tehdään siis ihan oikealla lävistysneulalla. Varmasti sattuu enemmän kuin ampuminen mikä...
  8. G

    Kuinka moni säilyttää vanhat kihlasormukset jos tulee ero?

    Aikani niitä säilyttelin ja lopulta muutin sitten rahaksi :)
  9. G

    tästä ei sitten puhuta irl

    Normi tunteita raskaana ollessa.. Tai ainakin mulla oli :D Raskaudenaikaiset vaivat on niin perseestä että kyllä sit välillä miettii että tämä saa jäädä ainoaksi lapseksi meille.. Itse en alkanut hankintoja tekee kuin joskus 7kk tienoilla. Silti onnellinen olen kun vauva tulee, laskettuaika olis...
  10. G

    Katotteko voice of finlandia?

    Se värinä tais olla sen Nellin oma persoonallinen ääni.. :D Mielestäni aivan kauhee..
  11. G

    Kertokaa mulle 90-luvun lamasta!

    Muistan vain miten meidän perheeseen se vaikutti.. Vanhempieni yritys meni konkkaan, jouduttiin muutta omistusasunnosta vuokralle koska ei ollut enää varaa maksaa lyhennyksiä. Se oli järkyttävää kun tuli muutoksia elämään joista ei tiennyt mitään. Oltin itse silloin 9vuotias enkä ihan perillä...
  12. G

    Onko Changessa hyviä rintsikoita?

    Runsas valikoima ja löytyy just isompia kokoja.. Kannattaa käydä, palvelukin on hyvää.. Ainakin Jyväskylässä :)
  13. G

    Kaatuiko Katainen?

    "kaatui pihansa ainoaan kukkaruukkuun" :D Vai miten se nyt meni :D
  14. G

    Tykkääkste runebergin tortuista?

    En tykkää.. Koskaan oppinut tykkäämään niistä. Laskiaispullat on asia erikseen, hilloa hiukan ja kermavaahtoa paljon :)
  15. G

    Kannattaako lahjaraha antaa kätteisenä, shekkinä vai tilisiirtona suoraa tilille?

    Käteinen tai tilisiirto.. Shekki on niin vanha käytäntö ja kun pitää aina mennä paikan päälle pankkiin lunastaa se..
  16. G

    Avaisitteko oven neljältä aamulla jos joku koputtaa?

    En avaisi, asutaan kerrostalossa ihan kaupungin keskustassa niin sitä ei tiiä kuka hullu siellä olis.. Jos hänellä hätä olisi niin varmasti sen kertoisi oven takaa tai kävisi naapurin ovella. Muutama vuosi takaperin meidän asuntoon murtauduttiin ja se jätti pienoiset arvet vaikken kotona...
  17. G

    Mitä teet saadaksesi nukuttua?

    Opamox on täällä väliaikainen ratkasu.. 2kk mennyt yöt valvoessa, kaikki konstit kokeiltu että uni tulis mutta eih.. Rytmi mennyt vituilleen, niin tuo nyt on hetken käytössä jotta rytmi korjaantuisi.. :)
  18. G

    pystyykö seuraamaan h&m paketin kulkua jotenkin??

    Riippuukohan se mihin se paketti tulee? Mä en ainakaan voi seurata kuin että se paketti on lähetetty ja sitten kun tekstiviesti tulee puhelimeen että paketti on noudettavissa.. Ja tosiaan otan paketin aina R-kioskille..
  19. G

    Kierukanpoistosta kysyttävää...

    Mulla ollut molemmat, ensin hormooni ja sitten kupari. Hormoonikierukasta jouduin maksaa sen 160 (?) euroa ja kupari oli ilmainen.. Mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin nämä kaksi ja minipillerit koska aurallinen migreeni on. H-kierukan laitto sattu vitusti, runtattiin nimittäin kohdun...
  20. G

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Kahdelle muullekkin syntynyt viime yönä ja tänään päivällä vauvat :)) Nimimerkkejä en nyt muista mutta FB:n puolella asiasta kerto :) Itsellä ei mitään oloa että olis edes tulossa vielä.. :D Supistuksia silloin tällöin mutta ei mitään vakavaa.. Valmistaunut oonkin siihen että yli lasketun menee...

Yhteistyössä