Hakutulokset

  1. L

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heissan! Täällä myös yksi esikoistaan odottava :) Laskettu aika netin laskureilla on noin 17.1 (ihan tarkkaa päivämäärää en muista, koska ne viimeiset naistenvaivat alkoivat... ). Ensimmäiseen neuvolaan pääsen vasta heinäkuun puoli välissä mutta ensimmäiseen ultraan 1.7 :) Sinne asti...
  2. L

    Ensimmäinen ultra

    Heippa, Sain tänään ajan np-ultraan heti heinäkuun alkuun :) Ei millään meinaisi malttaa odottaa mutta se on nyt vaan kestettävä :) Olisi vaan kiva jos pääsisi näkemään itse, että kaikki on hyvin ennenkö muut saa kuullu raskaudesta mutta nyt se ei taida onnistua kun olemme menossa...
  3. L

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Hei, Minulla raskausviikko 8 menossa ja nyt kauhea turvotus koko ajan päällä :) Mutta ei siis vielä ns. vauvamahaa vaan ihan turvotusta :)
  4. L

    Ensimmäinen ultra

    Hei, Tein viime viikolla raskaustestin joka näytti plussaa =) Nyt raskausviikko 8 menossa. Soitin neuvolaan mutta pahaksi onnekseni meidän neuvola jää 4 viikoksi kesälomalle, joten ajan sain vasta heinäkuun puoli väliin :( Mutta minun pyydettiin mennä ennen juhannusta verikokeisiin ja sen...

Yhteistyössä