Hakutulokset

  1. aiti85

    Osto/myynti (ei huutis)

    Ostan: * sisarusrattaat * Kakkuvuokia (ei perus, vaan jotain erikoisempaa..) * Muita kakku tms. tarvikkeita (koristeluun, pursotuksiin...) * autot -kangasta / valmiit verhot Myyn: * Vaatteita (nuorelle/naiselle) * Oriflamen kosmetiikkaa (paljon ainakin meikkejä! UUSIA) * Kestovaipat, siteet...
  2. aiti85

    vinkki vaunuttelijoille

    Meillä on vaunuissa sellainen puna-violetti "näköestoliina", jossa on hassuja seeproja.. :D Ei sellaistakaan ole toista vastaan tullut..
  3. aiti85

    Kattokaas - kaupasta jo halvemmalla uutta (huutiskohde)

    auts.. tyyriitä ovat.. \|O
  4. aiti85

    verkkoaita pihan ympärille

    Meille laitettiin sellanen viime kesänä.. Eipä ole vielä kaatunut, vaikka 12 kilonen siitä kovasti yrittääkin päästä yli.. Paalut on laitettu 1-2m välein, tökätty sinne tänne pikkasen kiinni.. Eipä vielä ainakaan ole poju lähtenyt naapurin tytön luokse aidan läpi.. :D (kakkos kakkosta...
  5. aiti85

    Joko teille on tullut posti?

    Tuli tuossa tunti sitten.. :D Lehti oli tullut 6 aikaan..
  6. aiti85

    Miten nopeesti vatsa muuttuu?

    Kyllähän ne erot huomaa heti, kun saa tiedon, että siellä joku on.. Mä ainakin näin jo ihan selvästi kuinka se kasvaa ja kuinka masu pömpöttää.. Mies ei huomannu mitään eroa ensimmäisen kuukausien aikana.. Paitsi sen, että olin huonovointinen, väsynyt ja hemm.etin kiukkunen.. :whistle...
  7. aiti85

    Miten nopeesti vatsa muuttuu?

    Mulle tultiin sanomaa jo ekoilla viikoilla, et taitaa olla pikkunen tulossa, tosin se johtu huonosta olosta :laugh: Itsekin huomasin eron jo aika pian.. Vaatteet alko kiristää ja muutenkin masu tuli esiin ihan erilailla.. Masusta tämä ihastus alkoi kunnolla näkyä viikkojen 16 jälkeen...
  8. aiti85

    Turhahko gallup, mutta niin kiinnostava...

    ÖÖ.. pistit pahan.. Tonne toiseen suuntaan kun mennään niin siellä on joku autokorjaamo tms.. ja toiseen suuntaan mentäessä on siwa.. (ja sen vieressä päiväkoti, koulu ja kirkko...)
  9. aiti85

    Apua, apua!! Atte vai Kaarlo!!

    Meillä on Atte niminen poika ja hyvä nimi on, ei muuten ois laitettu :) Mielipitetiä on monia, joten turhaan kuuntelet haukkujia. Eikä Atteja älyttömästi ole, itse en tunne yhtään meidän pojan lisäksi. Ja nimien haukkuminen on aikuisilta ihmisiltä melko alhainen veto, voi olla ettei nimistä...
  10. aiti85

    Ikäloput pystyynkuolleet raadot tekee vielä vauvoja, kamalaa

    ei 40v. oo vanha. tai ainakaa mun äiti joka on 40v. :)
  11. aiti85

    tonnikala

    Kukin tavallaan.. (Niip) Joku ei syö tonnikalaa, kun ne on syöny ruumiita tsunamin jälkeen.. Toinen ei syö kanamunia, kun ne on tulleet kanan sieltä.. Joku ei koske lapseensa, kun se on tullut omasta p*** Meillä syödään kaikkea ja pojallekin annettu, vielä tuo mokoma hengissä on.. Eli...
  12. aiti85

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Itse oon 21, mies 24, poika 1½, toinen tulossa (la 10.8.07).. myös koira.. Yhdessä oltu 3.5 vuotta, huomenna on 3v kihlapäivä :D
  13. aiti85

    Ottaisitteko exänne takaisin?

    Juuh en ottais.. Paljon paremmin tullaan toimeen kavereina ja ehkäpä aikaki on tehny tehtävänsä niin etten ees osais kuvitella hänen kans muuta ku ystävyyttä..
  14. aiti85

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    täällä reilu 5v tytön äiti ;)
  15. aiti85

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    tosi ihania nimiä :heart: miun tyttö on Venla Annika :heart:
  16. aiti85

    papilloma

    tytöllä oli hiljainen ääni jo syntyessään. hengitys vaikeudet alkoi 3kk iässä.löydettiin 7kk iässä.tähystyksellä.
  17. aiti85

    Lappeenranta huomio!

    täällä kans olis lpr äiti, joka kaipailis itselleen kaveria ja tytölle leikkiseuraa.. mailiosote: Heidi1@fatenet.zzn.com
  18. aiti85

    papilloma

    tyttäreni on nyt 2v 3kk, ja sairastaa papilloma virusta. joka on hyvän laatuista kasvain kudosta. tauti esiintyy tytöllä kurkussa. likkaa on leikattu nyt 13kertaa,nukutuksellisessa,laser toimenpiteessä. papilloma,levisi tosi nopeasti,ääni huuliin,kurkun päähän,henkitiehen. että jouduttiin...
  19. aiti85

    moikka

    terve
  20. aiti85

    kuukautiset imetyksen lopetuksen jälkeen???

    itellä loppu maito jo ekan kuukauden aikana, ja menkat alko 3-4 kk sen jälkeen..

Yhteistyössä