Hakutulokset

  1. mincha

    Lokakuiset 2020

    Fb ryhmään liittyminen sulkeutuu nyt kaikkien käytyä rakenneultrassa.
  2. mincha

    Lokakuiset 2020

    Ryhmään pääsee sisään siihen asti kunnes kaikki ovat rakenneultrassa käyny, eli koht alkaa olemaan viimeiset hetket liittyä.
  3. mincha

    Lokakuiset 2020

    Närästystä myös täällä ja sit iskee paha olo. Yrittäny vähä seurailla mitkö ruoat nyt sitä Närästystä aiheuttaa, mut se on niin päivästä kiinni. Täytyy vaan muistaa syödä, koska pitkillä ruokaväleillä se pahenee.
  4. mincha

    Lokakuiset 2020

    Mä aattelin hommata laudan tonne 2, 5 vuotiaalle, tai sillo ku vauva syntyy niin on kuukautta vajaa 3v. Nyt kesän menny potkutellen niin ei halua oikeastaan edes vaunuissa istua
  5. mincha

    Lokakuiset 2020

    Laittamalla nulle yvnä spostiosoitetta
  6. mincha

    Lokakuiset 2020

    Kyllä ryhmään otetaan, tervetuloa!
  7. mincha

    Lokakuiset 2020

    Fb ryhmään ei oteta uusia jäseniä sitten, kun rakenneultra on käyty eli kesäkuun puoleen väliin asti aikaa vielä liittyä halukkaille. Mulle yvnä viestiä niin lisäillään ryhmään
  8. mincha

    Lokakuiset 2020

    Mä näytän vaan, et olisin syöny pari pizzaa liikaa ja iltaisin turvottaa jöätävästi. Otin tuossa ekan masukuvanki
  9. mincha

    Lokakuiset 2020

    Ihan ok meni, bebe oli naama istukkaa vasten koko ajan ja istukka takaseinämässä, joten huulihalkiota ei saatu ultrattua 3Dllä eikä sydämen rakenteita. Meen tiistaina sit lääkärin ultraan. Mut tyttö sieltä olisi todennäköisesti tulossa. Pidettiin sit sukupuolenpaljastus kakkukahvit. Esikoinen...
  10. mincha

    Lokakuiset 2020

    Mö oon nyt vajaan viikon tuntenut liikkeet, ja nyt mennään rv 20 kuitenkin ja neljäs lapsi tulossa. Epäilin, et olisi edessä istukka, mut ru mukaan se on takaseinässä. Ehkä tässä elämän vilskeessä ei vaan tunne.
  11. mincha

    Lokakuiset 2020

    Vakuutuksista, me ei saada koska ylipainoa mulla. Otetaan sitten, kuha vauva syntyy. Omakantaan mulla ne kirjautuu hetken viivellä kaikki labrakokeet ym. Joskus kestää pidempään, eikä tartte käydä kenenkään kanssa niitä läpi. Sikiöseulonnan tulokset käytiin heti paikanpäällä kätilön kanssa...
  12. mincha

    Lokakuiset 2020

    Kaikki työyhteisössä tietävät, mut vakkari asiakkaille en ole kertonut vielä. Katsotaan millo alan kertomaan, tuntuu vaikealta
  13. mincha

    Lokakuiset 2020

    Huh, alkaa jännittää rakenneultra jo. Pari viikkoa vielä jännitettävää. Onko teillä millaisia oloja? Tyttö vai poika fiilis? Onko kukaa tehny niitä sooda testejä tms?
  14. mincha

    Lokakuiset 2020

    Ihan ku olisin liikkeitä alkanut tuntemaan, tai sit ne on noi vappupunkkien kaasu, hih. Rv 17 meneillään
  15. mincha

    Lokakuiset 2020

    Tervetuloa joukkoon! Meillä on myös salainen fb ryhmä, sinne pääsee kun laittaa mulle yvnä säpöosoitteen niin laitan kutsua tulemaan.
  16. mincha

    Lokakuiset 2020

    Omakannasta katsoin, ja usein neuvolasta on myös soitettu. Mut nopeammin omakannasta ne löytää.
  17. mincha

    Lokakuiset 2020

    Mulla oli tota valvomista tossa pari viikkoa. Ja sitte sitä olisi tiedossa loppuraskaudessa myöskin, hohhoijaa. Väsyttää jo valmiiksi
  18. mincha

    Lokakuiset 2020

    Tervetuloa joukkoon! Jos haluat salattuun fb ryhmään niin laita säpöosoitetta mulle yvnä niin laitan kutsua tulemaan
  19. mincha

    Lokakuiset 2020

    Mä katson jos näkyisi, ja saa ultraaja kertoa jos näkyy. Pojilla näkyny kyl niin selkeästi ettei oo tarvinnu edes miehenkää kysästä, et kumpi tulee.
  20. mincha

    Lokakuiset 2020

    Hei jos vaan viitsit ja jaksat niin laita juttua oireilusta. Itseä ajoittain just pelottaa jos raskaana ollessa saa koronan, niin kuin pahana iskee. Flunssat ei yleensä pahana iske, mut nyt kyl pelottaa

Yhteistyössä