Hakutulokset

  1. H

    Nyt se on tutkittu: työssä käyminen tekee äidille hyvää

    Kyllä mun tekis jo mieli töihin. Mutta koulukin käy :D Onneksi koulu alkaa taas tiistaina! Saan muutakin ajateltavaa ja aikuisten seuraa ja puheenaiheetkin vaihtuu. Kyllä mä olen jaksanut paljon paremmin sen jälkeen kun iltakoulun aloitin! Lapsi on kotona ja illalla isin kanssa tai 1,5h...
  2. H

    Mä oon ihan paniikissa!

    Voi ei :) Ihana mummo olet kuitenkin, sellaista sattuu! :)
  3. H

    Oletko harrastanut seksiä palstalaisen kanssa? Ja miehen vai naisen?

    :laugh: mitä kysymyksiä :D
  4. H

    Kommentteja talon pohjapiirroksesta ja ulkonäöstä?

    Tuo vika piirros näyttää loistavalta! Ja jos vielä yksi lapsi tulee lisää, niin kaikki lapset on vierekkäin, hyvä! :)
  5. H

    Kommentteja talon pohjapiirroksesta ja ulkonäöstä?

    Näyttää tosi kivalta. Minäkin vaihtaisin wc:n lasten makkareiden ja vanhempien makkarin väliin, jos mahdollista :)
  6. H

    Vauvojen vaihtaminen synnärillä

    aika kauan ovat synnärillä, jos cindyn ja sebastianin lapsi on jo teini-ikäinen.
  7. H

    Naapurin nakuilut

    Meinaatko, että omakotitalossa ei ole naapureita?
  8. H

    Voi kun tuli nätti alusvaate setti Provealta :) onko muita kerhoihin kuuluvia?

    Ne on ihan hirveitä mummokalsareita! =)
  9. H

    IIIK! Katsokaa, mitä mä löysin kirpparilta

    Tuo kirjasinlaatikko on hieno.
  10. H

    Elättäisitkö miehesi jos hän jäisi tahallaan työttömäksi?

    Jos kyse on pelkästä laiskuudesta, niin en. Mutta jos kyse on siitä, ettei koe olevansa työssä onnellinen ja haaveilee jostain muusta, niin kyllä.
  11. H

    Miten sais puhelinmyyjille 'jauhot suuhun'? Kertokaa ideoita.

    Mua ei haittaa, jos puhelinmyyjät soittaa. Yleensä olen vielä niin tarjousten orja, että kuuntelen mielelläni mitä heillä olisi minulle :D Kyllä saa omaa tyhmyyttään syyttää siitä, ettei nukkumaan mennessään ole laittanut puhelinta äänettömälle. Sitäkään en ymmärrä, että kun se "huono...
  12. H

    Kiinteistövälittäjä Kaisa, joko kateus iskee palstamammat?

    Voi hitsi mä unohdin tän!
  13. H

    En jaksa laihduttaa vaikka minulla on yli 40kg ylipainoa.

    Mulla ei auttanut, että syömistä vähensin, kun en muutenkaan mitään syönyt. Olis pitänyt ruveta syömään useammin. Pieniä annoksia söin muutenkin. Painoa oli silloin 40kg ylimääräistä. Joten kyllä se oli jaksamisesta ja viitseliäisyydestä kiinni. Mulla ei todellakaan ollut kiinnostusta eikä aikaa...
  14. H

    kuinka teet itse uunissa lohkoperunat?

    En koskaan kuori lohkoperunoita, kun laitan uuniin. En uusia enkä vanhoja. Sit päälle öljyä, pippuria ja grillimaustetta :) En koskaan laita myöskään kermaa, ainoastaan mausteita saatan vaihdella.
  15. H

    Asunto, jossa erillinen huone... mitä mieltä olette?

    Kai se riippuu teinistä. Itse olen asunut silleen teininä, ei olis tullu mieleenkään lähteä ilmoittamatta mihinkään.
  16. H

    Yök mun pitää kohta lähteä hammaslääkäriin

    Multa on alaetuhampaista kerran rapsuteltu hammaskiveä, ei sattunut yhtään. Mutta mieheltä on useemman kerran rapsuteltu ja tullut kotiin aina ikenet veressä. Sillä sitä kai menee niin paljon ikenen alle. Eri hammaslääkäri myös ollut. Mies käy kunnallisella, minä yksityisellä.
  17. H

    Hyvät imetysliivit yöksi? :)

    Äitiysliivi Carriwell, Comfort - Ozbaby.fi Suosittelen!!
  18. H

    =ddddddddd

    Just sen takia ei minustakaan ollut hauska.
  19. H

    Löysin ikkunan, mitä tästä vois tehdä?

    Wau! Anna mulle se :whistle:

Yhteistyössä