Hakutulokset

  1. R

    onko adoptio oikea ratkaisu vai aivan väärä

    Älä ihmeessä luovu lapsesta vain koska mies siihen painostaa. Mies ei ole mitenkään reilu, jos pistää sinut valitsemaan itsensä ja lapsen välillä. Miehiä kyllä aina löytyy, mutta oma lapsi on aina oma. Mitenkähän sinulla on nyt mennyt? Olisi kiva kuulla.
  2. R

    Sinkun vauvakuume

    Moikka! Täällä on 42v yh, jolla on jo reilu vuoden ollut ihan hirveä vauvakuume. Mulla on jo 3 muksua, kaksi teiniä ja yksi 3v. Niorimman olen melkein raskauden alusta lähtien odottanut yksin ja olen hänelle totaaliyh. Haluaisin tosi kovasti vielä vauvan ja ajatus ettei enää vauvaa tulisi...
  3. R

    Kirjeystäviä joista oikeita ystäviä tulevaisuudessa

    Moi! Täällä olisi yksi saman ikäinen parin teinin ja yhden 3v muksun äiti. Ajatusten vaihto olisi oikein tervetullutta. Jos vielä etsit ystävää niin laita mulle postia tiiti4444@gmail.com :)
  4. R

    Äidit verkostaudutaan

    Moi! Vieläkö tämä on ajankohtainen juttu? Ite oon myös koittanut noita ryhmiä, eikä ne vaan oikeen toimi. Mielelläni lähtisin mukaan remmiin :)
  5. R

    Ystäviä Kokemäeltä/Satakunnasta

    Moikka! Kiitti viestistä. Kyllä uusi ystävä olisi oikein kiva. Laita mulle säpöä osoitteeseen tiiti4444@gmail.com täällä kun tulee aika harvoin käytyä :)
  6. R

    Ei yh, mutta yksin.

    Moikka! Mä oon eronnut jo 11 vuotta sitten, mutta meillä oli myös viikko viikko systeemi monta vuotta. Mä myös mielsin itseni yksinhuoltajaksi, vaikka yhteishuoltajuus olikin. Alussa oli myös mulle rankkaa olla lapsista erossa. Erotessa muksut olivat n. 2v ja 4v. Nyt ovat jo isoja ja hyvin...
  7. R

    Yksin vauvakuumeilijoita

    Moikka! Täällä 42v kolmen muksun äiti, jolla kova vauvakuume. Nuorimmaiselle olen totaaliyh ja vielä toiveissa yksi vauva. Myös hänelle tulen olemaan totaaliyh. Olisiko muita samantapaisia kumeilijoita? Voit olla lapseton tai vaikka jo 10 lapsen äiti. Iälläkään ei ole väliä. Jospa vaikka...
  8. R

    Ystäviä Kokemäeltä/Satakunnasta

    Heippa! Olen 42v kolmen muksun yh-äiti. Lapset 15v, 13v ja 2v. Löytyisikö kyläily, kaffettelu, lenkkeily tms. seuraa muista äideistä? Olisi kiva löytää myös pienimmälle leikiseuraa.
  9. R

    Äitikaveri PORISTA!?

    Moikka! Täällä 42v äiti ja muksut 2v, 13v ja 15v. Kokemäellä asutaan. Olisi kiva saada uusi ystävä. Laita mulle säpöä vappu4@suomi24.fi :)
  10. R

    Etsin spermanluovuttajaa

    Etsin tervettä ja luotettavaa spermanluovuttajaa. Mielellään pituus n. 180cm tai enemmän. Anonyyminä homma ehdottomasti hoidettaisiin. Yhteyttä voi ottaa tiiti4@suomi24.fi.
  11. R

    Siittiöitä luovutetaan

    Laitatko mulle postia osoitteeseen tiiti4444@gmail.com, jos vielä haluat luovuttaa.
  12. R

    Naisystävä Etelä-Suomesta

    Moikka! Täällä olisi yksi yh miesystävää vailla. Mulla kolme muksua ja Satakunnassa asutaan :)
  13. R

    Tarkoituksella yksinhuoltajiksi tulleita?

    Moi! Täällä on 42v yh jos vielä kaveria etsit. Olisi kiva tutustua :)
  14. R

    Meili / liveystäviä kohta nelikymppiselle äidille

    Täällä 42v kolmen muksun äiti myös meilikaveria vailla. Viestiä osoitteeseen tiiti4444@gmail.com voipi laittaa :)
  15. R

    Moi! Täällä olisi yksi xl-nainen :) Missä päin asut?

    Moi! Täällä olisi yksi xl-nainen :) Missä päin asut?
  16. R

    Tarkoituksella yksinhuoltajaksi haluavat

    Moi! Olen kolmen lapsen äiti. Nuorimmaisen olen odottanut lähes alusta asti yksin ja nyt on kova vauvakuume päällä. Miestä en kuitenkaan elämäämme halua, olen heistä saanut jo tarpeekseni. Lapsen kuitenkin haluaisin. Ystäväni on lupautunut auttamaan minua. Hommasta tehdään kuitenkin...
  17. R

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Moi! Kiva, että tännekin on taas tullut eloa :) Mukava kuulla miten on muilla mennyt. Minä en vielä ole päässyt Prideen, mutta pari haastattelua on kyllä ollut. Tuntuu vaan yh:na olevan hankalampaa päästä koulutukseen. Olen kyllä tosi hyvää palautetta saanut esim. Sos-lapsikylästä...
  18. R

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Mä olen ottanut yhteyttä muutamaankin eri tahoon. Tuolta sos-lapsikylästä nyt soitettiin ekaksi. Vielä en tiedä menenkö hommaan heidän vai jonkun muun kautta. Haluan selvittää rauhassa useammankin reitin päästä sijaisvanhemmaksi. Pelasta tehtiin mulle aika selväksi, että yh ei heidän kauttaan...
  19. R

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Mä sain soiton tänään sos-lapsikyläsäätiöltä. Tulevat käymään tammikuun loppupuolella ja jos pääsen hommaan mukaan, niin pride alkaa helmikuussa :)
  20. R

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Hienoa!! Saitteko pienen lapsen vai tuliko toivomusta vanhempi? Kuinka kauan odottelittekaan lasta priden käymisen jälkeen? Mulla on tuolla yksi hakemus täytettävänä ja muutamaa sossun soittoa odottelen. Ei ainakaan ole mua heti tyrmätty, vaikka yh olenkin :)

Yhteistyössä