Hakutulokset

  1. R

    Yksin vauvakuumeilijoita

    Moikka! Täällä 42v kolmen muksun äiti, jolla kova vauvakuume. Nuorimmaiselle olen totaaliyh ja vielä toiveissa yksi vauva. Myös hänelle tulen olemaan totaaliyh. Olisiko muita samantapaisia kumeilijoita? Voit olla lapseton tai vaikka jo 10 lapsen äiti. Iälläkään ei ole väliä. Jospa vaikka...
  2. R

    Ystäviä Kokemäeltä/Satakunnasta

    Heippa! Olen 42v kolmen muksun yh-äiti. Lapset 15v, 13v ja 2v. Löytyisikö kyläily, kaffettelu, lenkkeily tms. seuraa muista äideistä? Olisi kiva löytää myös pienimmälle leikiseuraa.
  3. R

    Etsin spermanluovuttajaa

    Etsin tervettä ja luotettavaa spermanluovuttajaa. Mielellään pituus n. 180cm tai enemmän. Anonyyminä homma ehdottomasti hoidettaisiin. Yhteyttä voi ottaa tiiti4@suomi24.fi.
  4. R

    Tarkoituksella yksinhuoltajaksi haluavat

    Moi! Olen kolmen lapsen äiti. Nuorimmaisen olen odottanut lähes alusta asti yksin ja nyt on kova vauvakuume päällä. Miestä en kuitenkaan elämäämme halua, olen heistä saanut jo tarpeekseni. Lapsen kuitenkin haluaisin. Ystäväni on lupautunut auttamaan minua. Hommasta tehdään kuitenkin...
  5. R

    Yh-äitejä Satakunnasta kavereiksi

    Heippa! Täällä 42v kolmen muksun äiti huhuilee uusia ystäviä. Itse asumme Satakunnassa, mutta voit olla muualtakin. Kaikki ystävät jääneet vanhalle paikkakunnalle ja uudet ystävät olisi oikeen kiva juttu. Ottakaa rohkeasti yhteyttä :)
  6. R

    Kavereita Kokemäeltä ja lähialueilta!!

    Heippa! Olen Kokemäelle n. vuosi sitten muutanut kolmen muksun yh-äiti ja seuraa kaipailisin muista äideistä. Sinun tai lastesi iälle ei ole väliä. Itse olen 41v ja muksut 1.8v, 12v ja 14v. Kaikki lenkki/kaffe/tms. seuraa kaipaavat ottakaahan reippaasti yhteyttä! Toki...
  7. R

    Kavereita Kokemäeltä ja lähialueilta!!

    Heippa! Olen Kokemäelle n. vuosi sitten muutanut kolmen muksun yh-äiti ja seuraa kaipailisin muista äideistä. Sinun tai lastesi iälle ei ole väliä. Itse olen 41v ja muksut 1.8v, 12v ja 14v. Kaikki lenkki/kaffe/tms. seuraa kaipaavat ottakaahan reippaasti yhteyttä :) Toki kauempanakin asuvat...
  8. R

    Onko yksin lasta odottavalla äidillä velvollisuus kertoa raskauden kulusta isälle??

    Heippa! Tietääkö joku onko velvollisuutta kertoa raskauden kulusta isälle, jos on jo erottu? Odotan siis lasta yksin. Naimisissa emme ole olleet, asuneet vain pari kuukautta yhdessä ja nyt asutaan erillään. Onko minulla velvollisuus ilmoittaa isälle koska lapsi on syntynyt? En halua olla...
  9. R

    Kavereita Liedosta tai Turun seudulta

    Hei! Olen juuri muuttamassa Lietoon ja uusia kavereita olisi mukava saada. Kävely, kahvittelu, shoppailu, kyläily tms. seuraa. Minulla on poika 11v ja tyttö 10v. Miehen lapset ovat tyttö 7v ja poika 9v ja uusi vauva meillä toiveissa. Eli uusperheen arkea meillä :) Ei tarvitse...

Yhteistyössä