Hakutulokset

  1. P

    Miten voisin auttaa ystävääni lopettamaan raskaudenaikaisen tupakoinnin?

    Lopetat tietysti polttamisen itsekin. Sanot aletaanko tupakkalakkoon yhdessä. Jos ei halua, niin ei halua. Äidin oma asia. Kumma kyllä jos on välillä ollut ilmankin ja alkanut taas. Ehkä vaikea raskaus ja äitiä masentaa.
  2. P

    --2012 yrittävät--

    Moi :) Kävin täällä aikaisemmin ja nyt olis mahdollisuus olla raskaana :). Ovulaatio oli todennäköisesti 6-8 päivä. Ovulaatiotestin tein 8 päivä ja testi ei ollut täysin vahva. Viime kierrossa en myöskään tikuttanut täysin selvää ovista, mutta selvästi samanlainen testi tässäkin kierrossa...
  3. P

    Varhasimmat viikot kun voi saada positiivisen tuloksen?

    Kyllä kolmannen ja neljännen puolessa välissä voi saada. Ei kyllä kannata sillon testailla vielä, mutta on mahdollista. Ainakin raskaustestien ohjeisen mukaan voi testata muutamaa päivää ennen menkkoja eli siis muutama päivä ennen neljättä viikkoa. Sillon pitäs kai olla joku tosi herkkä testi.
  4. P

    Asuntolainaa hoitovapalla (ei vakituista työpaikkaa)?

    Eikös riitä, että toinen töissä? Sillon saa toki vähemmän lainaa kun yhdet tulot, mutta kyllä 100000 pitäis saada vähintään. Ainakin omista vanhemmista tiedän, että äitini oli kotiäitinä ja isäni töissä. Yhteinen asunto heillä on ja tietääkseni myös oli yhteinen laina.
  5. P

    Emättimen palautuminen raskaudesta/synnytyksestä

    Olis mukava kuulla myös. Yhden lapsen vasta olen synnyttänyt. Lantionpohjanlihaksia treenailen ja auttaa kyllä. Mietityttää joudunko alkamaan taas alusta toisen lapsen jälkeen.
  6. P

    Alapään karvoitus lapsella

    Voisin myös vastata ap:n kysymykseen: Mulla alkoi karvat kasvamaan 10 vuotiaana. Sillon siis karvat alkoivat tummenemaan. Aiemmin oli vaaleakarvaa. En muista mistä iästä alkaen. Menkat alkoi 13-14 vuotiaana. tummia jalkakarvoja oli kai aika nuorena jo. Olen muutenkin aika tummakarvainen...
  7. P

    Alapään karvoitus lapsella

    Koko keskustelu on järjetön, enkä todellakaan ajattelisi asiaa lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä. Kuka vanhempi kirjottaisi avoimesti asiasta palstalle, jos kokisi itse asian jotenkin seksuaalisena? Ei kukaan. Enemmänkin ihmettelen niitä vanhempia, jotka kokevat asian samantien seksuaalisena...
  8. P

    Mikä nimi Joonaksen veljelle?

    Joonas ja Janne Joonas ja Juuso Joonas ja Jesse Joonas ja Jami Joonas ja Julius Joonas ja Jonne Joonas ja Ville Joonas ja Kalle Joonas ja Mikael Joonas ja Petteri .... vähän vaikeeta kun et anna vinkkejä :D Joonaksen kanssa sopii oikeastaan mikä tahansa perus nimi. Ehkä mikään...
  9. P

    Miks joillakin on niin vaikea ymmärtää/hyväksyä ettei kaikki halua sitä hemmetin kierukkaa, kapselia, rengasta tai..

    En halua koko ajan tuntea olevani raskaana. Sitähän ne pillerit elimistölle yrittää tehdä. Huijata kehoa, että nainen on raskaana, ettei ovulaatiota tapahdu. Tissien kasvu olisi mukavaa, mutta entä se turvotus. Kyllä, pillerit keräävät kehoon oikeasti nestettä. Lääkäri on näin minulle ihan...
  10. P

    Mitä ajatuksia teissä herättää, jos 36-vuotias mies panee 19-vuotiaan tytön kanssa?

    36 vuotias mies. No...kyllä Brad Pitt on komea, edelleen, vaikka lähempänä viittäkymppiä mies kai on. Oikeastaan Bradissä seksikästä on se luonne, jonka kuvittelen näkeväni elokuvien läpi. Uskon, että hän on hyvä mies. Sänkyyn meneminen kyllä ei tuntuisi hyvältä, mutta hyvin säilyneeksi voin...
  11. P

    Karppaajalle hyvä/ihana/maukas leivonnainen?

    Eihän karppaajat syö sokeriakaan...siinähän on paljon hiilareita? Vaikeeta tehdä leivonnaisia karppaajille :D Steviaa voi toki kokeilla makeutusaineena (ei kaloreita), mutta maku ei välttämättä ole mikään paras ja sopii vähän huonosti kuulemma leivontaan.
  12. P

    Mulla menee nyt jo hermot!

    Alkaisin syömään noita zoely pillereitä. Ne on jotain uusia ja pitäs olla luonnollisempia. Voi jäädä menkatkin pois kokonaan (tai tosi niukoiksi).
  13. P

    Tänään kauppakeskus Sellon pihalla nähtyä :x

    Ei ne pienet lapset jaksa välttämättä odottaa. Vessassa saattoi myös olla jonoa. Mieluummin kauppakeskuksen lattialle kuin kauppakeskuksen seinään ulkopuolelle?
  14. P

    Onko se kamalaa jos lapsi ei saa koskaan omaa huonetta?

    Hankkiutuisin mieluummin lastenkotiin. Siellä on ainakin omat huoneet.
  15. P

    Onko se kamalaa jos lapsi ei saa koskaan omaa huonetta?

    Onko aloitus joku vitsi? Ei todellakaan ole ok, että lapsi nukkuu olohuoneessa koko ikänsä. Jos ei ole vitsi, niin miksette muuta isompaan asuntoon? Varmasti saatte. Jos ei onnistu vaan haluatte asua Helsingin keskustassa jossain hulppeessa vuokrakämpässä, niin menkää itse sinne olohuoneeseen...
  16. P

    Onko tässä aihetta ls-ilmoitukseen?

    Näin taidettiin elää ennen. Pienet lapset saattoivat mennä uimaankin järvelle keskenään. Ihan normaali käytäntö silloin. Joskus jotkut kuolivat, jotkut hävisivät keskelle metsää. Annettiin piiskaa ja oltiin kiltisti. Eivät välttämättä ymmärrä, että nykyaikana ei saa noin tehdä.
  17. P

    Mistä saan tietää osoitteen perusteella asukkaan?

    Riittääkö sukunimi? Postilaatikosta lukemaan. Voiskohan väestörekisterikeskuksesta löytyä? Ehkä maksullisesti.
  18. P

    -95 syntyneen tytön raskausblogi

    Luulisin että 20-25 on paras ikä muutenkin. Terveyden ja jaksamisen kannalta ainakin. En tuomitse nuorempina enkä vanhempina lapsia haluavia.
  19. P

    -95 syntyneen tytön raskausblogi

    Ja tosiaan lapsethan pitäis hankkia siinä 40 vuotiaana juuri ennen vaihdevuosia. Mahdollisimman optimaalinen ikä siihen, että aivot ovat saaneet kehittyä pisimpään ja elämänkokemusta mahdollisimman paljon lapsia varten. Sehän tässä on tärkeintä.
  20. P

    -95 syntyneen tytön raskausblogi

    Ymmärsin, että tarkoitit, että 13 vuotias on automaattisesti huono äiti. Jos näin ei ole, niin hyvä niin. Olen samaa mieltä siinä, että suurin osa on oikeasti liian nuoria. On silti väärin tuomita automaattisesti kaikki nuoret äidit huonoiksi äideiksi.

Yhteistyössä